שרון זייד (צילום: אוניברסיטת חיפה)
שרון זייד (צילום: אוניברסיטת חיפה)

המנכ"ל החדש של אוניברסיטת חיפה: שרון זייד

שרון זייד נבחר על ידי ועדת איתור ויחליף בתפקידו את מיכאל ויינר שסיים את תפקידו לאחר תשעה חודשים בלבד. זייד כיהן בעברו בתפקידי מפתח במגוון חברות במשק הישראלי, ובתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל קבוצת חברת ההנדסה ברן. הוא אלוף משנה במילואים, ומשנת 2018 נמנה עם חברי הוועד המנהל של האוניברסיטה

פורסם בתאריך: 25.10.22 12:08

מנכ"ל חדש לאוניברסיטת חיפה: שרון זייד (58) שנבחר על ידי ועדת איתור ויחליף בתפקידו את מיכאל ויינר. כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות" בחודש יולי, ויינר סיים את תפקידו לאחר תשעה חודשים בלבד. באוניברסיטה הכחישו שויינר התפטר ואמרו שהוא פרש לגמלאות. בעקבות סיום תפקידו פרסמה האוניברסיטה מודעת דרושים לתפקיד המנכ"ל.

זייד כיהן בעברו בתפקידי מפתח במגוון חברות במשק הישראלי, ובתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל קבוצת חברת ההנדסה ברן. זייד הוא אלוף משנה במילואים ובעל תואר ראשון בהנדסת חשמל מהטכניון. משנת 2018 הוא נמנה עם חברי הוועד המנהל של האוניברסיטה כנציג ציבור.

זייד נכנס לתפקיד בעיצומם של שינויים ארגוניים באוניברסיטה, ובהם פתיחת הקמפוס הטכנולוגי החדש בעיר התחתית לראשונה בתולדות המוסד האקדמי, משא ומתן מתקדם להטמעת המרכז האקדמי ויצ"ו באוניברסיטה והרחבת הפעילות של בית הספר למדעי הים למוקדים נוספים לאורך קו החוף.

 

 

נשיא האוניברסיטה פרופ' רון רובין: "אנו שמחים על הבחירה. הניסיון הניהולי העשיר של זייד וההצלחות הרבות שהוא רשם לאורך השנים יאפשרו לו להוביל את האוניברסיטה למחוזות חדשים. מחויבותנו להיות חלק בלתי נפרד מהקהילה ומהחברה ובשורת הקיימות שגיבשנו הם שינחו את עבודתו".

זייד: "אני מודה על האמון שניתן בי על ידי חברי ועדת האיתור, ואעשה את הדרוש על מנת לתרום רבות להמשך קידומה של אוניברסיטת חיפה בזירה הלאומית והבינלאומית. לאוניברסיטה יש תפקיד מפתח בחיזוקה של החברה הישראלית, ואני גאה להיות חלק ממנה וחלק ממימוש חזון הקיימות החברתית והסביבתית שאותו מובילה האוניברסיטה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר