"אני דור פרץ, מי אתם בכלל?" (צילום: ניר קידר)
"אני דור פרץ, מי אתם בכלל?" (צילום: ניר קידר)

תלעסו אותם 

שבוע אחרי שבוע אני עוקב אחרי המסטיק והכובע. ההוא שלועס, וההוא שמבקש שנעזוב אותו בשקט. עוקב ומייחל לראות את השחצנות חוטפת כאפה לפנים. השבוע זה קצת קרה. אחרי התיקו מול הפועל באר שבע, הכובע הגיע לעמדת הראיונות והתחיל להתלונן על זה ש"כולם רוצים להרוס לנו כי אנחנו מכבי" ו"כולם רוצים להרוס לנו כי אנחנו הכי טובים"

פורסם בתאריך: 6.5.21 22:56

איך שהוא לועס את המסטיק. מספיק לראות איך שהוא לועס את המסטיק. בנונשלנטיות כזאת, תוך כדי ריצה, עם חזה מורם, ראש בעננים, כאילו קטן עליו העולם, כאילו "אני דור פרץ, מי אתם בכלל?". שחקן טוב, אין שאלה, אבל המסטיק, קשה לי עם המסטיק. כשהוא לועס אותו, אני מרגיש שהוא לועס גם אותי. ואחר כך יורק לפח הקרוב לביתו.

יונתן כהן היה פצוע תקופה ארוכה. בכל פעם שמכבי תל אביב שיחקה, צילמו אותו יושב ביציע. תמיד עם כובע ורוד כזה, מצחייה שמורדת כלפי מטה ומסתירה את העיניים בסגנון: לא מתאים לי שתסתכלו עליי, תעזבו אותי בשקט, אתם לא מעניינים אותי.

פרץ וכהן הם מכבי תל אביב הזאת. שחצנית, יהירה, מתנשאת, נונשלנטית, מעוררת אנטגוניזם. מכבי "למה מי אתם" תל אביב. וכמו שכלב הופך דומה לבעלים שלו, נדמה גם שנוצר מתאם מושלם בין הכדורגל המשעמם, הטקטי, הקר שלה – הם קוראים לזה "אירופי" – לבין ההתנהלות האנטיפתית של שחקניה.

 

 

שבוע אחרי שבוע אני עוקב אחרי המסטיק והכובע. ההוא שלועס, וההוא שמבקש שנעזוב אותו בשקט. עוקב ומייחל לראות את השחצנות חוטפת כאפה לפנים. השבוע זה קצת קרה. אחרי התיקו מול הפועל באר שבע, הכובע הגיע לעמדת הראיונות והתחיל להתלונן על זה ש"כולם רוצים להרוס לנו כי אנחנו מכבי" ו"כולם רוצים להרוס לנו כי אנחנו הכי טובים".

רציתי שהמראיין יתקן אותו: זה לא בגלל שאתם הכי טובים (אתם לא), זה בגלל שאתם הכי שחצנים. זה בגלל שאתם חושבים שאלוהים ברא אתכם ביום הראשון, ואחר כך התפנה לשאר המטלות. ומילא שחצנים, אבל גם בכיינים. ברגע שנתקלים בקבוצה שלא מתבטלת בפניכם, מתחילים להתלונן. אכלו לי, שתו לי. איזה חוסר סטייל.

למרות ההיסטוריה המדממת שלה נגד הפועל תל אביב, אני מחזיק אצבעות למכבי חיפה כל שבוע. לא עניין רצוני, אינסטינקט של הגוף. מבחינתי מכבי חיפה היא "לא מכבי תל אביב", ודי לי בכך. דולב חזיזה הוא לא יונתן כהן, ונטע לביא הוא לא דור פרץ. יותר מזה אני לא צריך. בעצם, אולי כן. משהו קטן כזה, לקראת יום ראשון: תעשו טובה, תלעסו אותם (אני כבר אדאג לפח).

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. אלדר לסרי

    מייצגים את הפועל ולא את ישראל… לא ישכח לכם את זה
    ואת זה שגנבתם לנו את האליפות בקיזוז
    אל תהיו בעדינות ואנחנו לא בעדכם
    אתם לא פחות גרועים מהם

  2. חחחחחחחחצחחחחחחחח

    חחחח בואו נראה מי ילעס היום את מי, יהירות ושחצנות באה כי מקומה איתנו, אנחנו משתינים עליכם בקשת, עליכם ועל כל הליגה, עניין של משחק או שתיים ואפילו של עונה מתגמד לעומת 23 אליפויות שאנחנו פותחים אותכם, מכבי תל אביב היא הקבוצה היחידה שמעולם לא ירדה ליגה, הקבוצה הוותיקה בישראל, המעוטרת בישראל, האהודה בישראל, והמצליחה ביותר בישראל. מכבי יש רק אחת – בתל אביב
    אני מכבי מי אתם בכלל?!

    .

    אוהד שמחכה בקוצר רוח לדריכה על הפחים הירוקים היום בערב

  3. הצבר

    עצוב כמה רגשות נחיתות ועוד אתה קורא להם שחצנים בגלל זה שאתה מתעסק בכובע של שחקן פצוע.
    מכבי חיפה הקבוצה שלטה בכדורגל הישראלי 20 שנה וגם בתקופה הזאת כל הזמן הסתכלתם על מכבי תל אביב וחיפשתם איתה יריבות
    תתחילו לאהוב את הקבוצה שלכם במקום להיות מתוסכלים מקבוצות אחרות

  4. חיפה

    הקבוצה האהודה בישראל היא מכבי חיפה ולא הפחים הצהובים. מכבי יש רק בחיפה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר