גלידריות בחיפה והקריות (מאגר תמונות Shutterstock)
גלידריות בחיפה והקריות (מאגר תמונות Shutterstock)

גלידריות בחיפה שאתם חייבים להכיר

כמות הגלידריות בחיפה והצופן רק הולכת וגדלה. זה תהליך מבורך בעיצומו של החום הכבד והתשוקה לקינוח צונן ומתוק. מתלבטים היכן להשיג את הגלידה הטובה ביותר? הכירו את הגלידריות שיתנו לכם תחושה שאתם באיטליה

פורסם בתאריך: 12.9.18 14:17

גלידה גולדה – קריון

אתם מגיעים לגלידריה צבעונית ומזמינה, חשבתם כבר בראש להזמין את הטעם המוכר שלכם, אבל ברגע שהגעתם לדוכן הבנתם שזו ההזדמנות שלכם לנסות טעם חדש ומפתיע. גלידות יפות בשלל צבעים, פרוסות אל נגד עיניכם, אתם מקבלים מהמוכר מספר טעימות, ולבסוף הולכים על שילוב של 3 טעמים היסטריים, שעד לפני רגע לא דמיינתם בכלל שהם קיימים. ככה זה כשמגיעים לגלידה גולדה שבקריון.

גלידה גולדה היא רשת גלידריות בוטיק, אשר מתמחה בייצור של גלידה ביתית, איטלקית, טרייה יום יום. סגנון הגלידה שמזוהה עם הרשת היא גלידה ג'לטו (כן מסתבר שיש סוגים), המתאפיינת בייצור המבוסס על כמות גדולה יותר של חלב והמתאפיינת בבישול החלב והשמנת בצורה איטית – מה שיוצר גלידה עם מרקם קרמי, שעושה ללקק את האצבעות.
לא מזמן ב2017 פתחו משה ועוז, שני חברי ילדות, את הסניף הראשון שלהם בקניון ביג נצרת. עוז, אשר התחיל את דרכו לפני מספר שנים בגלידה אניטה שבנווה צדק, תל אביב, התאהב במקצוע והחליט להפוך את התשוקה למקצוע. עם הזמן הוא למד כיצד להכין גלידה ואף החל ללמד יצרני גלידה בהכשרה כיצד להכין גלידה איטלקית מעולה בעצמם. כעת, יחד עם שותפו משה, פתחו השניים סניף שני בקריון שבקריית ביאליק והתגובות לא איחרו להגיע.

גלידה גולדה - מיוחדת במינה. צילום: לירון אמר.

גלידה גולדה – מיוחדת במינה. צילום: לירון אמר.

"פתחנו את הסניף שבקריון לפני חודש וחצי וכבר הפכנו למוקד עליה לרגל", מספר משה. "אנשים כבר ראו וטעמו את הכל היום, הם מחפשים טעמים חדשים וחוויה מעניינת ולכן הם באים אלינו. אנחנו מביאים להם גלידה באיכות שלא קיימת בכל מקום ותמיד דואגים לחדש את המגוון עם טעמים חדשים ומפתיעים".
הטעמים החדשניים של הגלידריה, כמו גם הטריות והאיכות שלה, מתאפשרים בזכות העובדה שרוב חומרי הגלם של הרשת מיוצרים על ידה. בניגוד לגלידריות אחרות, שמייבאות את חומרי הגלם מאירופה ואיתן גם את הטעמים שמאפיינים את החך האירופאי, ב"גולדה" מייצרים את רוב חומרי הגלם בארץ – במפעל של "אניטה", מה שאומר שכל הטעמים מורכבים במיוחד עבור הלשון הישראלית.

ההתאמה של הגלידות לקהל הישראלי מאופיינת בשתי נקודות עיקריות: גלידה עם "וריגאטו" – קרם עם צ'אנקים וגלידה בטעמים ישראלים.
הקהל הישראלי, כך מסתבר, אוהב גלידות שונות מהקהל האירופאי, ובנוסף על השוני בטעמים, גם המרקם אותו מחפש הקהל הישראלי הוא מרקם מעט שונה ושובב יותר. בעוד שבאירופה מעדיפים גלידה חלקה ופשוטה, הישראלי הממוצע מעדיף גלידות יותר הרפתקניות, עם חתיכות, שבבים, פירורים וכל דבר אחר שאפשר לשים בתוך הגלידה. כמה שיותר – יותר טוב.

בין הטעמים השונים והמיוחדים שתוכלו למצוא במקום: שוקולד שקדים וקרמל, קוקימן, שוקולד לבן עם קרם פיסטוק, בייגלה מלוח (מפתיע ביותר) ועוד מגוון טעמים לא מהעולם הזה. לשמרנים שבינינו ישנם גלידות קלאסיות יותר: פיסטוק, שוקולד בלגי, וניל, מגוון טעמי סורבה פירות ועוד.
כמו כן, הגלידריה המומלצת מציעה גם שלל גלידות המתאימות לרגישים לגלוטן, לאגוזים ולטבעוניים שבינינו. ועוד מגוון קינוחים טעמים כמו יוגורטים, ואפל בלגי, סופלה, קרפים ומילקשייקים.

הגלידריה עצמה ממוקמת בשדרה של הקריון, בה אפשר למצוא מסעדות ואטרקציות רבות. החיבור של הגלידריה לשדרה, לצד המסעדות המצוינות שנמצאות באזור יוצר חוויה קולינרית מהנה, שתעביר אתכם מסע בין כל הטעמים ותקנח במתוקים המעולים של "גלידה גולדה".

כשהקיץ אט אט מתחיל לזחול לכיווננו, ורגע לפני שאתם בוחרים את הגלידריה שלכם לקיץ הקרוב, כדאי שתקפצו לגלידה "גולדה" שבקריון לתפוס לכם כיסא קבוע. הצוות שבמקום מבטיח לספק לכם שירות מעולה, גלידה חלומית ולפחות עוד תמונה אחת לאינסטגרם שתגרום לכל העוקבים שלכם להגיד "ואוו".

כתובת: קניון קריון, דרך עכו 192, קריית ביאליק – בשדרת מסעדות שבחוץ, ליד שער מספר 1
טלפון: 052-8916702

פייסבוק
אינסטגרם

שעות פעילות:
א-ה: 08:00 עד חצות
ו': 08:00- 02:00
ש: 08:00 עד חצות

מקום מעולה לכל אירוע. צילום: לירון אמר


לה גופרה

רשת בית הקפה והגלידריות 'לה גופרה' היא רשת כלל עולמית שהחלה את דרכה בטוסקנה לפני כעשרים שנה, בחווה משפחתית קטנה שעסקה בייצור עצמי של גלידות משובחות (ג’לטו). בן המשפחה הצעיר שניחן בכישרון רב להכנת גלידות, החליט לממש את הפוטנציאל ונסע לצרפת ללמוד את רזי המקצוע. הוא חבר לצעירה בלגית, נצר למשפחה של קונדיטורים בצפון בלגיה ויחד הם הקימו את הסניף הראשון. ההצלחה לא אחרה לבוא, וכיום הרשת ממותגת כאחת הטובות בעולם וסניפיה פרושים במדינות רבות על פני הגלובוס. בישראל ישנם לא פחות מ- 22 סניפים ובקרוב ייפתחו סניפים נוספים.

אי אפשר לטייל בעיר התחתית בחיפה מבלי לעצור ב- 'לה גופרה', כשניחוח הגלידות האיטלקיות המשובחות מושך אותך פנימה. ב'לה גופרה' מאמינים שגלידות איכותיות וטעימות צריכות להיעשות במקום על ידי אנשים שמשוגעים לדבר. שלל הטעמים המוצעים במקום מוכנים מדי יום על ידי צוות העובדים המיומן והמוכשר אשר רוקחים עבורכם מתכונים חדשים ומפתחים גלידות על בסיס שמנת עשויות מחומרי הגלם הטובים ביותר שניתן למצוא באיטליה. ניתן גם ליהנות ממבחר גלידות קלות ללא סוכר וגלידות יוגורט וסורבה במבחר טעמים. לצד הגלידות מוצע וופל בלגי עסיסי שהמתכון הסודי שלו מבטיח הנאה שלא ניתן לתרגמה למילים. הוופל הפריך בשילוב שוקולדים איכותיים, גלידה משובחת והפתעות נוספות.. הגיע לכל מקום בארץ וזכה לתגובות נלהבות מצד ילדים, בני נוער ומבוגרים.

חובבי הקרפ ייהנו מכזה המיוצר מחומרים משובחים בתהליך הכנה ביתי, לעיני הלקוחות משלב חווית אכילה עם ריח וטעם מתוק ונפלא. כל מגוון התוספות המוצע בתפריט הוופל מוצע גם על הקרפ.

סניף 'לה גופרה' בחיפה מנוהל ע"י הזכיינית קטי מזרחי מעל לשנה ומושך אליו לקוחות רבים מכל הגילאים. המקום פתוח בשבת.

כתובת המקום: שדרות בן גוריון 25, חיפה.

טלפון: 04-8422214

קישור לאתר

קישור לדף הפייסבוק

לה גופרה

לה גופרה


מאנצ'י

ברחוב העצמאות בעיר התחתית, ישנו מקום קטן וקסום, מלא בגוונים ועיצוב צבעוני ומיוחד עם קופים מצוירים על הקירות שמושך את העין ואת החך.

מאנצ'י – הגלידריה המקומית, סוחפת אליה מבקרים רבים, ילדים ובוגרים, קשישים וצעירים מכייפים. הגלידריה בבעלותם של מג'ד ביטאר ושותפו ויסאם ג'בור, שחברו יחד ופתחו את המקום לטובת חובבי הגלידה האיטלקית האיכותית, ומתוך קו מחשבה זה, איכות היא העיקרון הראשון שהם לא מתפשרים לגביו. הגלידות מוצעות בלא פחות מ- 14 טעמים מתחדשים ומתחלפים בהתאם לעונה וליצירתיות של בעלי המקום. הן מיוצרות במפעל ייעודי באור עקיבא שמתמחה בהכנת גלידות איטלקיות משובחות, מפעל שנבחר בקפידה ע"י מג'ד וויסאם לאחר שביקרו, טעמו והתרשמו ממפעלים רבים אחרים. "לא התפשרנו וחיכינו עד שנמצא את המקום שייצר עבורנו את הגלידה הטובה ביותר". אומר מג'ד. "שמחנו מאוד כשמצאנו את המקום ויצאנו לדרך".

גם על היחסים עם הלקוחות השותפים אינם מתפשרים, וכל מבקר שנכנס למקום ואין זה משנה מהיכן הגיע, מה גילו ומהם דעותיו, יתקבל בברכה אצל השניים ויזכה ללקק את האצבעות.

שני השותפים בחרו לפתוח את הגלידריה מתוך מענה על צורך אישי. "היינו יוצאים עד שעות הלילה המאוחרות ולאחר מכן התחשק לנו משהו מתוק ולא היה בסביבה מענה לכך. לכן גם קראנו למקום 'מאנצ'י', כי זו בדיוק התחושה שאיתה מגיעים הצעירים החוגגים בלילות ומתפנקים בגלידות שלנו.

להורים נספר כי הגלידות לילדים אף הן בריאות וללא צבעי מאכל והילדים יכולים לבחור ממגוון הטעמים המיוחדים שיוצרו עבורם.

בנוסף לגלידות תוכלו ליהנות מוופל בלגי, קרפ, ופנקייקים עם מבחר מילויים, כולם טריים ומוכנים במקום ללא אבקות, ממתקי שחיתות, וופל בועות מטריף, יוגורט וגלידה אמריקאית וכן פרישייקים ומילקשייקים אשר למבוגרים ניתן גם להכין עם אלכוהול. תוכלו אף ליהנות ממבחר משקאות קלים וחריפים במקום.

"המקום נפתח לפני כחצי שנה ומאז צבר קהל לקוחות אוהדים, קבועים וחדשים". אומר מג'ד. "השאיפה שלנו היא לרגש בכל פעם מחדש, להביא מוצרים חדשים ומפתיעים שטעמם יפתיע ויסעיר". ואם אנחנו כבר עוסקים בהפתעות.. ויסאם מבטיח שכבר בחורף הקרוב יכנסו לתפריט קינוחים חדשים וחורפיים ואנחנו נתבקשו שלא לגלות.

כתובת: העצמאות 66 כביש ראשי (במדרחוב), חיפה

טלפון: 053-2217471

קישור לדף הפייסבוק

מאנצ'י

מאנצ'י


ג'לאטו מונדו

גלידריית ג'לאטו מונדו בחיפה היא גלידרייה משפחתית קטנה, וכזו המוכיחה שלא מוכרחים להשתייך לרשת גדולה ומוכרת כדי לספק מגוון איכותי, טעים, מפתיע ומשובח.

הגלידרייה מנוהלת ובבעלותם של אדלין שקור ובנה ג'ורג', היא נפתחה לפני כחודשיים ומאז הספיקה לצבור קהל לקוחות אוהד שמתענג על 24 טעמי הגלידה השונים, הפנקייקים והשייקים. חובי הקפה ייהנו מאייס קפה צונן וטעים שמחדש את האנרגיות ומעורר מחדש.

הגלידות של ג'לאטו מונדו מיוצרות במפעל באור יהודה בעבודה יד, במתכון איטלקי שנבחר בקפידה והן כשרות למהדרין. הן טעימות מאוד ואיכותן נשמרת תוך הקפדה על טריות וחיי מדף ומתחדשות ככל שצריך. אדלין מקפידה לבחון ולספק טעמים חדשים כל הזמן. השימוש במרכיבים איכותיים, המרקם החולמני שנמס בפה, והשילוב היצירתי של טעמים עם כמות המתיקות הנכונה הם הדברים שהופכים את הגלידות הללו למושלמות.

איטליה מלאה בחנויות ג'לאטו ורבות מהן מספקות גלידות טעימות ומפתיעות בטעמים מתחלפים שחלקן עשויות מרכיבים טבעיים.

אדלין ובנה הביאו את אותו מודל איטלקי משובח לחיפה, ו" ג'לאטו מונדו" הפל במהירות להיות אחד מאותם מקומות בודדים שמספק גלידה אמנותית נדירה. אל תחמיצו את טעמי השוקולד המופלאים שלהם, את מבחר טעמי הפירות שמספקים פרץ של טעם ומפנקים את הלשון, ואת השייקים המענגים שהצוות ירכיב עבורם במקום מכל טעמי הגלידה שתרצו לשלב. בנוסף, מוצע וופל בלגי נפלא, קרפים, פנקייקים ופנקייק הולנדי, וכן יוגורט וכדי להחליק את המתיקות, מוצעים מגוון משקאות קלים במקום. המקום פתוח גם בשבת החל משעות אחר הצהריים.

כתובת: יפו 19 , חיפה.

קישור לדף הפייסבוק

ג'לאטו מונדו

ג'לאטו מונדו


אמיליה

הכירו את אמיליה: מקום שכולו איטליה בלב חיפה. בני הזוג עינת ודביר גרשון, פתחו את הגלידריה לפני כשבע שנים ומאז הוסיפו פינה קטנה, אף היא בסטייל איטלקי, בה מוגשות מנות הדגל של איטליה: מבחר פסטות ופיצות.

בני הזוג גרשון רכשו השכלתם בבולוניה שבאיטליה, שם למדו והתעמקו ברזי הקולינריה האיטלקית המתוקה. את הג'לאטו האיטלקי הם מייצרים בעצמם במקום והכל טרי, טבעי, עשיר בשמנת איכותית וטעים, טעים, טעים. הסלוגן של אמיליה הוא "חוויה איטלקית" והם בהחלט שומרים על הצביון. באמיליה תמצאו עשרות טעמי גלידה מגוונים, ביניהם גם סורבה, גלידות ללא סוכר, ללא גלוטן, וכן קינוחים נוספים כגון: וופל בלגי, וקרפים.

מנה חדשה של וופל בלגי מגולגל עם שוקולדים גלידות וקצפת פותחה לאחרונה, וכבר סחפה אחריה לקוחות רבים שהתרגשו וסיפרו עליה למכרים וכך מעגל הלקוחות של המקום גדל ומתפתח.
עינת מדגישה כי "הלקוח הוא החשוב מכל, ובניגוד לגלידריות מקומיות המציעות טעמים קבועים ומצומצמים, אנחנו מכינים כל הזמן טעמים חדשים ומפתיעים את הלקוחות שלנו".

"בנוסף, אנחנו מכינים גלידות אישיות בטעמים מיוחדים לבקשת הלקוחות ובהזמנות". היא מציינת.
במקום ישנו מקפיא עוגות ובו מבחר מגוון של עוגות גלידה סמי פרדו (במרקם שהוא בין גלידה למוס). וגם בעולם העוגות, עינת מציינת כי היא מקבלת הזמנות לעוגות בטעמים מיוחדים ותשמח לקבל עוד ועוד בקשות. במקום מיוצרים גם ארטיקים במבחר טעמים ובמתכונים איטלקיים משובחים.

לפני חגים ומועדים מיוחדים כגון ראש השנה הקרב אלינו, מיוצרות במקום גלידות התואמות לרוח החג כגון: גלידת מסקרפונה דבש ורימונים, וטארט תפוחים. "כל הרכיבים טבעיים ואנו מקפידים על חומרי הגלם הטובים ביותר. והרצון שלנו תמיד הוא שהלקוח יקבל את הטוב ביותר".

כתובת המקום: מוריה 120, חיפה

טלפון: 048289181

קישור לדף הפייסבוק

גלידריית אמיליה

גלידריית אמיליה



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איך איך איך איך לא הזכרתם את אייסלון?? גלידה מדהימה….

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר