פוקאצ'ות טריות
פוקאצ'ות טריות

קונדיטוריה בגליל שאתם חייבים להכיר

פורסם בתאריך: 5.12.18 14:25

עוז פטיסרי

גם אם אכלתם בדרך לגליל או שכבר נשנשתם משהו בצימר, שווה להגיע לעוז פטיסרי רק בשביל הקינוחים. נוסחת הקסם הקולינרית של הקונדטוריה החדשה, משלבת קלאסיקות צרפתיות וטעמים גליליים משגעים. אפשר לדמיין שאתם בפטיסרי זעיר בפריז בו תוכלו תמיד למצוא מאפה בריוש מתוק או לשתות קפה לצד סנדוויץ מנחם במילוי עשיר מול הנוף הפסטורלי של הגליל הירוק.

עוז אופה את כל המאפים במטבח השקוף שנמצא במרכז הקונדטוריה, כאשר על השולחן המרכזי תוכלו למצוא בכל יום קסם חדש מבית היוצר של עוז. אם בא לכם על מאפה ספציפי אתם מוזמנים לצלצל אליו ולאתגר אותו (עוז ממש אוהב אתגרים) או לכתוב בטוש על הקיר השקוף את משאלת ליבכם ועוז כבר יסדר לכם את הבוקר. דרך אגב, כל הבצקים והמאכלים נעשים במקום ממיטב חומרי הגלם של הגליל.

קרואסנים תוצרת בית

קרואסנים תוצרת בית

אז מה הסיפור?

הקונדטוריה החדשה הוקמה על ידי עוז שחרי בן קיבוץ מעיין ברוך וג'ני קוטלר שותפתו מקיבוץ הגושרים. עוז עבד במטבחים עוד מצעירותו ובהמשך למד בבית הספר לבישול "דנון". שם נחשף לעולם הקונדטוריה והתאהב מיד. כאשר חזר לצפון, התמקצע בקונדטוריה מוכרת והמשיך משם לשנת סטאז' בפריז. לאחר מכן הגשים את חלומו והקים את "עוז פטיסרי" במתחם גן הצפון.

מה על השולחן?

"אני מגיע בבוקר ומחליט איך אני הולך להפתיע את הלקוחות" מספר עוז. "לקוחות הקונדטוריה מאוד אוהבים לראות את תהליך ההכנה ולכן אין תפריט מסודר". מה שכן, תמיד תוכלו למצוא מגוון מאפים רחב הכולל בריוש במילוי פטל או שוקולד, בורקסים במילוי פסטו גבינה כחולה או עגבניות ובולגרית, מאפה במילוי חצילים ויוגרט שיוצר בישוב דרוזי הקרוב, קוראסון קפה או תפוחים ועוד ועוד. אם אתם רעבים במיוחד אתם יכולים להתענג על הלחמים המתחלפים בשילוב מטבלים מסקרנים או לבחור לחם ולהרכיב סנדוויץ' משביע במילוי מפנק. ביום שישי הקונדטוריה מקבלת את השבת עם מגוון עוגות שמרים, חלות בריוש, חלות פרווה, עוגות בחושות, עוגיות, ריבות, טארטים וקישים שאפשר כמובן לקחת לסופ"ש, אבל אם נהיה אמיתיים, כנראה שיגמרו תוך כמה דקות.

הכי חשוב

"הטריות הכי חשובה לי. אין שום דבר קפוא, אנחנו אופים הכל מאפס. מה שלא נגמר, אנחנו מחלקים לאנשים בסוף היום" משתף עוז. "מעבר לזה, אני מאוד אוהב להשתמש בחומרי גלם שהאזור יכול לתת. את הגבינות, הדבש והירקות אני בדרך כלל קונה מאנשים מהאזור כדי להיות בטוח באיכות ובטריות המוצרים"

המלצת הלקוחות הוא "טארט הלימון". ניתן להתייעץ עם עוז לגבי גודל העוגה. "אנחנו מתאימים את המנה לפי לקוח. אני מראה ללקוח את הגדלים וביחד אנחנו בונים את העוגה" מספר עוז.

מה הדבר הבא?

"כיום אנחנו מקיימים פעם בשבוע סדנאות אפיה כמו סדנת טארטים, סדנת בצק עלים, קוראסונים ומאפי בוקר. הסדנאות מתאימות לקבוצות אינטימיות ואני מעביר אותם במטבח של הפטיסרי" מספר עוז. "בעתיד, אני רוצה שאנשים יגיעו להתמחות בקונדטוריה וגם שתהיה לנו מחלקה שמייצרת מאפים למסעדות שונות בארץ"

שעות פתיחה:

א'-ה': 06:30-18:30
ו': 06:30-14:00
שבת: 09:30-18:30

כתובת: מתחם גן הצפון צומת מעיין ברוך
טלפון 04-8880915
050-3020167

קישור לאינסטגרם
קישור לדף הפייסבוק

טארט לימון

טארט לימון


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שירות מזעזע
    מאפים בינוניים במחיר גבוה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר