יום פתוח באוניברסיטת חיפה. צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה
יום פתוח באוניברסיטת חיפה. צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה

יום פתוח באוניברסיטת חיפה: ההזדמנות שלכם לשמוע על חווית לימודים ייחודית ורב תחומית

ביום חמישי ה- 07/02/19 בין השעות 17:00-20:00 אוניברסיטת חיפה פותחת את שעריה ליום פתוח לכל מסלולי הלימוד הכוללים תארים ראשונים, תארים מתקדמים ואת תכנית המולטי תואר המהפכנית המאפשרת שילוב של ידע רב תחומי, תוך כדי הקניית כלים ישומיים

פורסם בתאריך: 29.1.19 10:05

מוקד היום יתקיים בבניין הראשי ויכלול דוכני מידע, מפגשים אישיים של מועמדים עם סטודנטים, בוגרים ומרצים, מפגשי מידע בנושאי רישום וקבלה, סיורים ברחבי הקמפוס, עמדות ייעוץ  בנושאי תחומי הלימוד, מלגות, מעונות, ועוד ועוד. אגב, חשוב לציין כי הנרשמים כבר באותו היום יוכלו ליהנות מ-50 אחוז הנחה בדמי ההרשמה!

כמו כן, בין השעות 18:00-19:00 יתקיימו הרצאות פתוחות בשלל תחומי הלימוד בנושאים כמו מדעי המדינה, מדעי הקוגניציה, גאוגרפיה ולימודי סביבה, מדעי המחשב, סיעוד, תקשורת, טיפול באומניות, ריפוי בעיסוק, הפרעות בתקשורת, עבודה סוציאלית, משפטים וכדומה.

בשנים האחרונות חלו שינויים קיצוניים בשוק העבודה; תפקידים מסוימים הוחלפו ע"י מכונות ונפתחו ערוצי תעסוקה חדשים, מערכת היחסים בין העובד למקום העבודה משתנה, סוגי המשרות והציפיות התחלפו וכדומה. לפני כשנה אוניברסיטת חיפה השיקה את מהפכת ה"מולטיברסיטה",  רעיון שהתפתח בעקבות העולם החדש ושוק התעסוקה המשתנה.


להרשמה ליום הפתוח, לחצו כאן


כך לדוגמא, סטודנט הבוחר ללמוד משפטים יכול לשלב את לימודיו עם לימודי מערכות מידע, עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה, כלכלה או מסלולים נוספים, במטרה להתאים את הידע למציאות המשתנה, להוסיף סל יכולות רב תחומי וכך לשמור על הרלוונטיות בשוק העבודה. בהתאם לקו זה, בשנה האחרונה האוניברסיטה פתחה שתי תכניות חדשות, אשר בהגדרתן משלבות מספר תחומי דעת: החוג למדעי הקוגניציה, אשר נלמד במתכונת דו- חוגית וניתן לשלבו עם תחומים מגוונים, החל בביולוגיה וכלה בפילוסופיה; והתכנית למדעי הרוח הדיגיטליים- תכנית המשלבת לימודי מערכות מידע עם אחד מחוגי מדעי הרוח, כגון מוסיקה, לשון עברית, ארכיאולוגיה ועוד.

לצידם, הקניית כלים יישומים ומעשיים באמצעות סדנאות יישומיות או פעילות במרכזי מחקר חדשניים ובינתחומיים שמלמדים הלכה למעשה כיצד מבצעים פעילות רב ממדית בתחומים שנראים שונים ורחוקים זה מזה כמו למשל, המרכז למשפט וטכנולוגיה, מרכז המחקר לתקשורת, בריאות וסיכונים וכו'.

מדבריו של נשיא האוניברסיטה, פרופ' רון רובין: "הבנו שאנחנו צריכים בעצם להכשיר את הבוגרים שלנו לסביבת העבודה העתידה והמשתנה- וכדי לעשות זאת צריך לעשות שינוי. השינוי שלנו הוא להוריד את המחיצות בין התחומים וללמד למידה בין תחומית אמיתית, כזו שתקנה לבוגרות ולבוגרות שלנו את ארגז הכלים שיאפשר להם להתמודד עם השינויים הבלתי פוסקים של המאה ה- 21".

במידה ואתם מתעניינים הדלת פתוחה עבורכם; תוכלו להתייעץ עם מורים וסטודנטים בכל רגע נתון, ולקבל את כל המידע הרלוונטי עבורכם לקראת שנת הלימודים הקרבה. 

נתראה בקרוב!

לפרטים נוספים על היום הפתוח, התקשרו ל: 1-800-300-032, או לחצו כאן 

יום פתוח באוניברסיטת חיפה. צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה

יום פתוח באוניברסיטת חיפה. צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר