חנויות חיות שאתם חייבים להכיר בחיפה והצפון. [Freepik]
חנויות חיות שאתם חייבים להכיר בחיפה והצפון. [Freepik]

חנויות חיות בצפון ששווה להכיר

אז החלטתם לאמץ חית מחמד. חושבים שזו משימה פשוטה? ממש לא. אתם חייבים לברר מהי החיה שמתאימה ביותר עבורכם, לבחור את גזעה ושלא נדבר על הציוד הבסיסי שצריך לספק עבורה. למזלכם, קיים מגוון רחב של חנויות חיות בצפון אשר ילוו אתכם לאורך כל תהליך

פורסם בתאריך: 5.2.19 08:00

"מוגלי- הקניון לחיות המחמד" – אהבה אמתית לבעלי החיים

אם אתם מחפשים חנות ציוד לבעלי חיים, אשר תספק עבורכם את המענה הטוב ביותר, מתוך חשיבה והבנה אמתית של צרכי החיות, "מוגלי- הקניון לחיות המחמד" הוא המקום בשבילכם. "מוגלי- הקניון לחיות המחמד" הינה חנות המספקת מוצרי מזון ופריטים איכותיים לבעלי חיים מגוונים.

רמי, מנהל החנות, מספר לנו על האהבה והזיקה העמוקה שלו לבעלי החיים: "מאז ומעולם, היה לי חיבור אליהם. יש לי ניסיון של למעלה מ-30 שנה בתחום- הייתי מורה לאילוף כלבים במוסדות נחשבים רבים, טיפלתי בבעלי חיים מסוגים שונים ואני אף מגדל 5 כלבים בביתי".

החנות מציעה, בין היתר, צעצועים, מוצרי ניקיון ומוצרי מזון איכותיים לכלבים, חתולים, מכרסמים, ציפורים ועוד ואף מוכרת תוכים ודגים. מוצרי המזון מיובאים לחנות מהספקים המובילים בתחום, ונחשבים לאיכותיים ובעלי יתרונות בריאותיים רבים עבור החיות.

מוצרי מזון איכותיים לבעלי חיים מגוונים. "מוגלי- הקניון לחיות המחמד".

מוצרי מזון איכותיים לבעלי חיים מגוונים. "מוגלי- הקניון לחיות המחמד".

 

אל "מוגלי- הקניון לחיות המחמד", מגיעים לקוחות רבים על מנת להתייעץ בנושא אימוץ בעל חיים. "בזכות הידע הרב שרכשתי לאורך השנים, אני מייעץ לאנשים רבים בתחום זה. ראשית, אני מתאים את גזע החיה לצרכיו ורצונותיו הספציפיים של כל אדם ולאחר מכן, מסביר על סוגי המזון המתאימים עבורו וכיצד מעניקים טיפול איכותי ומסור לבעל החיים, כך שיתפתח בצורה תקינה ויגדל באושר ובשמחה".

החיבור העמוק של רמי לבעלי החיים, בא לידי ביטוי גם בפעילותו ההתנדבותית הענפה. "כל אדם שקונה אצלי בחנות, צריך לדעת שחלק נכבד מכספו, הולך לטובת בעלי החיים. אני תורם שקי אוכל רבים למעונות לבעלי חיים ולארגונים הפועלים למענם. מבחינתי, מדובר בחובה שאני חייב לבצע, כמישהו שעובד בתחום בעלי החיים בכלל וכאדם שאוהב חיות בפרט".

חנות "מוגלי- הקניון לחיות המחמד" מעניקה עבורכם שירות מקיף לכל צרכי החיות שלכם: מוצרי מזון איכותיים, ציוד מגוון וליווי וייעוץ, אשר ניתנים מתוך אהבה וחיבור לבעלי החיים.

 

"מוגלי- הקניון לחיות המחמד".

"מוגלי- הקניון לחיות המחמד".

"מוגלי- הקניון לחיות המחמד"

כתובת: ההשראה 1, קניון שלומי.

שעות פעילות: ימים א'-ה' 9:00-20:00, יום ו' 9:00-15:00.

טלפון: 055-9494551.

קישור לאתר

קישור לדף הפייסבוק

 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר