אורן זריף
אורן זריף

עם עובדות לא מתווכחים: אורן זריף הצליח לעזור כנגד כל הסיכויים

אורן זריף הצליח לעזור במהלך השנים האחרונות באינספור מקרים, בהם חולים וסובלים ממחלות כרוניות וקשות הגיעו אליו על מנת לטפל בבעיות הרלוונטיות כנגד כל הסיכויים. האם הגוף יכול לרפא את עצמו בטיפול אחד בלבד?

פורסם בתאריך: 16.2.19 22:24

אורן זריף הוא תופעה בלתי מוסברת. הדרך בה הוא פועל על מנת לעזור למטופליו באמצעות שיטותיו, הצליחה כנגד כל הסיכויים להשאיר רבים מהרופאים והפרופסורים פעורי פה. זאת, לנוכח העובדות כי הצליח לטפל במקרים בהם סבלו חולים ומטופלים ממחלות שונות שידוע כי גם לרפואה הקונבנציונלית אין מזור לבעיות אלו.

סיפורי הצלחה על הטיפול בתת המודע של אורן זריף

יום יום פוקדים את הקליניקה של זריף בבני ברק וירושלים חולים וסובלים מבעיות כרוניות שונות ומחלות קשות והעדויות מדברות בעד עצמן. רק לאחרונה הצליח לטפל בהצלחה במספר מקרים של טרשת נפוצה המספרים כיצד הצליח לעזור במקרים של מולטיפל סקלרוזיס או טרשת נפוצה.

"היא לא יכלה לקום מהכיסא וללכת אפילו מטר אחד", מעיד בעלה של חולה שסבלה מטרשת נפוצה וחזרה ללכת על הרגליים בזכות אורן זריף. "הטיפול של אורן זריף עזר לה מאוד. פשוט אין לי מילים."

במקרה נוסף של טרשת נפוצה מעידה הרופאה הנוירולוגית על בתה:

"פניתי אל אורן זריף בעקבות המחלה ממנה סבלה בתי, טרשת נפוצה. היא הגיעה חלשה מאוד ולאחר מספר טיפולים מצבה השתפר. שיווי המשקל שלה התייצב והיא הולכת יותר ישר. אני מכירה היטב את המחלה ואף טיפול רפואי לא עוזר. הטיפול של אורן זריף עזר לה מאוד."

חשוב לציין כי כל סיפורי ההצלחה של אורן זריף מתועדים בערוץ היוטיוב הרשמי שלו.

אורן זריף אינו מתיימר להיות רופא ואינו מהווה תחליף לרפואה הקונבנציונלית. עם זאת, ידוע כי גם הרפואה הקונבנציונלית אינה ערוכה להציע פתרון לבעיות אלו. לכן, מפעיל אורן זריף את כל יכולותיו על מנת לעזור לחולים וסובלים ממחלות כרוניות וקשות כנגד כל הסיכויים.

אנשים מספרים על שינויים יוצאים מן הכלל – מה הסוד שלך?

אורן זריף מסביר כי: "הסוד שלי אינו פתיר. מדובר בתופעה עם יכולת שהיא מעבר לגדר הנורמליזציה האנושית. המסקנה שהגעתי אליה במהלך 25 שנות הניסיון שלי בביצוע הפעולות בשטח, מראה כי ניתן להפוך את הבלתי אפשרי, לאפשרי. לכן, גם היום אני מעדיף להמשיך לפעול על מנת לעזור לחולים וסובלים בכל בעיה או מחלה מאשר להסביר תופעות שהמח האנושי אינו מסוגל להכיל."

גם רופאים, פרופסורים ואנשי מדע ממליצים עליך – איך הם מסבירים את התופעה?

"הרופאים אומרים כי מדובר בתופעה יוצאת מן הכלל. אין להם מילים כיצד לתאר את סוד ההצלחה. במשך שנים רבות חקרתי את התופעות מהן סבלו חולים ומטופלים שהגיעו אליי לטיפול. נלחמתי על כל אדם מכל זווית אפשרית, על מנת למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבור אותו המטופל."

אורן זריף מטפל בהצלחה בעשרות אנשים הפוקדים את הקליניקה שלו בבני ברק ובירושלים. הוא עושה זאת בהצלחה כבר מעל ל-20 שנים. שיטת הטיפול של זריף פועלת על תת המודע ועוזרת במקרים רבים של חולים וסובלים לשנות את חייהם מן הקצה אל הקצה.

מבין מטופליו של זריף ניתן למצוא רופאים, פרופסורים ואנשי מדע, בכירים במשק הישראלי, מטופלים המגיעים אליו ממדינות שונות ברחבי העולם, ועוד רבים אחרים.

האם הטיפול בפסיכוקינזיס באמת עובד?

הטיפול בשיטה של זריף פועל על פי שיטתו של ג'וזף מרפי, מחבר הספר "כוחו של התת מודע". אורן זריף ממשיך את המסורת ומצליח להוכיח שוב ושוב כי כל אחד יכול להתגבר על כל מחלה נפשית או פיזיולוגית בעזרת תת המודע.

אורן זריף, הצלחת לעזור להם כנגד כל הסיכויים?
"פסיכוקינזיס".


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר