מיצי בריאות טעימים בכבישה קרה. “Joos Republic”.
מיצי בריאות טעימים בכבישה קרה. “Joos Republic”.

“Joos Republic” – דוכן מיצי הבריאות המוביל בחיפה מוכר לכם סגנון חיים

מיטב בעלי המקצוע בתחום הבריאות והתזונה, התקבצו יחד ובנו במשך שנה פרויקט ייחודי, אשר קורא תיגר על מיצי הבריאות של רשתות המיצים המוכרות בישראל. הכירו את “Joos Republic”

פורסם בתאריך: 10.3.19 21:59

בתור ספורטאי ששומר על אורח חיים בריא ותזונה נכונה, הייתי קצת סקפטי כאשר הוזמנתי לסקר את דוכן מיצי הבריאות החדש “Joos Republic”. ידוע לי כבר שנים רבות, שרוב מיצי הבריאות הנמכרים בישראל, אינם בריאים באמת. למעשה, מדובר במשקאות המכילים סוכר וחומרים מלאכותיים באחוזים גבוהים.

אך לאחר שטעמתי את אחד מהמיצים הטבעיים של “Joos Republic”, הנעשים בתוצרת עצמית, גיליתי עסק יחיד ומיוחד שמוכר משקאות בריאות טעימים ובו בזמן בעלי ערך תזונתי גבוה. ישבנו על מיץ בריאות טעים בכבישה קרה עם עדי פאשה, מנהל המקום, על מנת להבין כיצד נבנה החזון הייחודי של “Joos Republic”.

מוכרים סגנון חיים. “Joos Republic”.

מוכרים סגנון חיים. “Joos Republic”.

איך אתה מרגיש לאחר פתיחת המקום?

"למרות שיש לי ניסיון רב בתחום ההסעדה, לא חשתי בהתרגשות כזו כבר הרבה שנים. ההתרגשות הזו באה מתוך אמונה גדולה במקום, שלא מהווה עוד דוכן מיצים סטנדרטי. החנות מוכרת קודם כל סגנון חיים של ממש, הבא לידי ביטוי בכל מרכיבי החנות. אנו משתמשים בטכניקות הכנה מתקדמות, נעזרים בתזונאים ובמומחים מתחום הבריאות, מעסיקים אנשי מכירות בעלי ידע רחב בתחום התזונה ומקפידים על איכות מוצרים גבוהה".

אני כבר השתכנעתי, אבל בכל זאת, ספר לי מה הייחוד של “Joos Republic”.

"למוצרים האיכותיים של 'Joos Republic' אין תחרות בישראל. בוא ואתן לך טעימה, תרתי משמע, מהתפריט העשיר שלנו:

  • קפה 'נייטרו'- זהו משקה שפשוט נחטף מהדוכן. מדובר בברז בירה שמוציא חליטת קפה קרה. בניגוד לשיטת ההכנה המוכרת של קפה, שהיא ערבוב פולי קפה עם מים חמים בלחץ, אנו מכינים חליטה של קפה, אשר מושרית במים קרים במשך 12 שעות. הטכניקה הזו יוצרת הפרשה הומוגנית של הטעמים אל תוך המים. לבסוף, החליטה נמזגת אל תוך חבית ומוזרמת ע"י צנרת המונעת באמצעות חנקן. כך, ניתן לקבל קפה קר בטעמים עדינים, שפשוט עושה חשק ללקק את האצבעות. הקפה מוגש בטעמי לוז, קרמל או ווניל.
  • פרפה יווני- משקה קפה, אשר נחשב ללהיט ביוון. מדובר באספרסו מוקצף וקר, שיפתח לכם את היום כמו שצריך.
  • מיצי בריאות בכבישה קרה- לא מדובר בעוד מיץ פירות המכיל מים וקלוריות בלבד, אלא במיצים סחוטים, שבניגוד לרוב המיצים הנמכרים בישראל, נעשים באמצעות מעיכת הפרי ולא ע"י ריסוקו. הכנת המיץ מבוצעת ע"י בורג מיוחד, וכך, אנו מקבלים מיץ בריאות אמיתי, ששומר על ערכיו התזונתיים והסיבים של הפרי.
  • שייקים ויוגורטים בריאים- עבדנו בשיתוף פעולה עם אייזיק, אשר נחשב לאחד מהקונדיטורים המובילים בישראל ויחד, יצרנו שייקים ויוגורטים מורכבים וייחודים למקום, בהם ניתן להרגיש את הטעם של כל מרכיב ומרכיב. בסיס היוגורטים מכיל ערכים תזונתיים של יוגורט ולא בנוי מאבקת יוגורט מלאכותית, כמו ברוב רשתות היוגורט המוכרות בישראל, אלא מיוגורט אמיתי בתוצרת עצמית. בין משקאות החנות, ניתן למצוא משקה 'סופט תות' טבעוני במרקם של גלידה אמריקאית, 'סופט אסאי' נדיר בטעמו, יוגורט בקר, יוגורט עזים ועוד המון.
  • מאפינס טבעוניים, עוגיות ללא סוכר, עוגיות גרנולה ועוגיות טחינה. הכל, כמובן, נעשה בתוצרת עצמית, תוך שמירה על ערכים תזונתיים גבוהים"

אי אפשר להתעלם מהעיצוב המוקפד של המקום.

"גם זה היה תהליך ארוך. עבדנו עם משרד האדריכלים המוביל בישראל 'STODIOPA' והשקענו בכל פרט ופרט. נוסף על כך, שיתפנו פעולה עם חברת המיתוג “The Way”, על מנת לבנות מותג בעל בסיס רעיוני מובהק ויצירתי. לבסוף, אחרי מאמץ רב, בנינו חנות מהממת ומיוחדת בעיצובה".

ואיך הולך לכם עד עכשיו?

"אני אומר לך בכנות, כל המוצרים שלנו עפים מהמדף ולמרות שהעסק חדש, יש לנו כבר כמה לקוחות קבועים. העובדים החמים והמיומנים שלנו, יוצרים אווירה משפחתית במקום ומקפידים לזכור מה הלקוחות החוזרים אוהבים ולכוון את הלקוחות החדשים בבחירת המוצר, עפ"י העדפותיהם ומטרותיהם התזונתיות. כמו כן, כל מוצר נבנה עבור מטרה תזונתית נפרדת, הרשומה בתפריט ועל כן, הלקוח יכול לבחור את המשקה המתאים ביותר עבור רצונותיו. חשוב גם לציין שהשייקים שלנו משביעים ולכן, מהווים ארוחת בוקר או צהריים לכל דבר ועניין. כתוצאה מכך, לקוחות רבים או ספורטאים שמעדיפים מנה קלילה ובריאה, מגיעים אלינו. הודות להצלחה המהירה שלנו, אני בטוח שמכאן והלאה, השמיים הם גבול".

“Joos Republic”

כתובת: קניון "סינמול", קומה שנייה, בצמוד לכניסה לגשר (שדרות ההסתדרות 55, חיפה).

טלפון: 054-6833330

חנות מהממת ומיוחדת בעיצובה. “Joos Republic”.

חנות מהממת ומיוחדת בעיצובה. “Joos Republic”.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר