טכנאי מוצרי חשמל באזור חיפה. תמונה ממאגר Shutterstock
טכנאי מוצרי חשמל באזור חיפה. תמונה ממאגר Shutterstock

טכנאי מוצרי חשמל באזור חיפה ששווה להכיר

מחפשים אחר טכנאי מוצרי חשמל באזור חיפה? הכירו את האנשים שיפתרו לכם את בעיות החשמל בקלות, ביעילות ובמחיר הוגן

פורסם בתאריך: 15.3.19 09:06

אלקטרו בועז מעבדות – נסיון של 35 שנה ומקצועיות

בועז כהן הוא אחד החשמלאים הותיקים בחיפה שמסוגל לזהות את כל התקלות במכשירי חשמל, גם את המורכבות ביותר בדייקנות ובקפדנות. לבועז נסיון ייחודי ומשולב כחשמלאי, טכנאי אלקטרוניקה וגם כטכנאי קירור ומיזוג. מאז הילדות הוא התעניין ונמשך למקצועות החשמל. הוא למד במגמת אלקטרוניקה בבית ספר בסמ"ת ובצה"ל שירת כטכנאי בשירות סדיר ובקבע.

לאחר שהשתחרר, עבד כטכנאי שכיר בתיקון טלויזיות ומערכות שמע. לאחר מכן, הוא הקים את העסק שלו 'אלקטרו בועז' ובמקביל למד בערבים קירור ומיזוג לרשיון חשמלאי. כיום, בועז כהן מתגאה בנסיון של 35 שנים שצבר בתור טכנאי, חשמלאי וטכנאי אלקטרוניקה. "כאשר אני צריך לתקן מקרר שהתקלקל, אני מבין בו הרבה יותר טוב מבעלי מקצוע אחרים, בגלל שלמדתי קירור, חשמל ואלקטרוניקה וזו בעצם הייחודיות שלי מאחרים", אומר בועז.

בועז נחשף בחייו לאינספור תקלות בתחום החשמל והאלקטרוניקה והנסיון הרב שלו מדבר בעד עצמו: "המיוחד במקצוע הוא שבדרך כלל תקלה אחת יכולה להיווצר ממספר סיבות שונות".

בועז מטפל במגוון רחב מאוד של ציוד חשמל ביתי וכן תעשייתי. כאשר הוא מגיע לבית הלקוח, הוא יכול לתקן את המזגן וגם את התנור והמקרר ובנוסף את מכשירי החשמל הקטנים, כגון: שואב אבק, מיקרוגל, מיקסר ועוד. כמובן שהוא אינו פוסח על תיקוני מכונות כביסה, מייבשי כביסה ומדיחי כלים.

בדיקת שאר המכשירים בבית משתלמת מפני שבועז מבצע אותה במחיר של תיקון המקרר וללא עלות נוספת. "בהרבה מן המקרים, אני יכול לבדוק עוד מכשירים קטנים והבדיקה לא תעלה כסף. לא תמיד יש צורך בפירוק המכשיר כדי לדעת מה יש בו", מסביר בועז.

כמו כן, ל'אלקטרו בועז' יש מתקין מזגנים עצמאי שמגיע ללקוח.

בועז נותן שירות 24 שעות ביממה במשך 7 ימים בשבוע ומגיע לכל אזור הצפון: חיפה והקריות, עכו, נהריה, עתלית, זכרון יעקב, יישובי עמק יזרעאל ומגדל העמק.

לאלקטרו בועז שתי מעבדות בחיפה:

רחוב חניתה 23, נוה שאנן
רחוב יוסף 18, הדר

טלפונים: 052-3350440, 1-800-830830, משרד: 04-8679006, פקס: 04-8665555

למעבדות ניתן להביא לתיקון מכשירי חשמל קטנים כגון: מגהצי קיטור או אדים, מיקרוגלים, שואב אבק, מערכות שמע, מיקסרים, מערבלי מזון ועוד.

בועז נמצא בדרך כלל בשטח ולכן ניתן להשאיר את המכשיר בתיבה באחת המעבדות.

בועז כהן. צילום: דודי שריר

בועז כהן. צילום: דודי שריר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר