חנויות קרמיקה בחיפה. תמונה ממאגר Shutterstock
חנויות קרמיקה בחיפה. תמונה ממאגר Shutterstock

חנויות קרמיקה בחיפה: המקומות שיעזרו לכם לבנות את בית חלומותיכם

פורסם בתאריך: 31.3.19 21:04

כשמחפשים השראה לעיצוב פנים הבית, יש להתייחס למגמות הבולטות והחדשות בעולם בתחום, למראה אותו אתם מעוניינים להשיג, להתאמה אידאלית של העיצוב לקווי האופי שלכם ולצרכיכם האישים. יצירת הבית המושלם שלכם היא בהחלט חוויה מהנה ומרגשת, אך יש לבצעה בצורה חכמה. החל ממראה מסורתי קלאסי, דרך סגנונות מודרניים ורווים בוהמיים, יש כל כך הרבה דרכים שונות ומיוחדות ליצירת הבית המושלם

סניף "נגב" בחיפה – לעצב את הבית במקום שמרגיש כמו בבית

חווית העיצוב בסניף "נגב" בחיפה, מתחילה כבר עם רגע הכניסה לחנות. "נגב" השכילו להבין כי משימת העיצוב עלולה להקשות על הלקוח כשקיימות אפשרויות רבות כל כך, ולכן השיקו את אסטרטגיית 'חמשת הלוקים' שמטרתה להנגיש ללקוח את עולם העיצוב, ולכוון אותו באופן מדויק אל הסגנון המתאים לו.

הסניף שופץ מהיסוד לפני כשלושה חודשים כדי להתאים לאסטרטגיה זו: "ביצענו מחקר מעמיק בתחום סגנונות העיצוב, וזיקקנו את חמשת הסגנונות שעתידים לבלוט ולהוביל בשנים הקרובות בעולם העיצוב, ואת האופן בו הם יבואו לידי ביטוי בבתי מגורים בישראל". מסבירה שיראל, מנהלת השיווק של "נגב". "חללי העיצוב ההשראתיים כוללים קופסאות קונטיינר מעץ שנראים כמו יצירת אומנות מצד אחד, ומעניקים אווירה ביתית ומוחשית ללקוח מצד שני".

סניף "נגב" בחיפה – לעצב את הבית במקום שמרגיש כמו בבית. צילום: הגר דופלט

סניף "נגב" בחיפה – לעצב את הבית במקום שמרגיש כמו בבית. צילום: הגר דופלט

לכל אחד מחמשת הלוקים מאפיין מיוחד ושונה, כך שהלקוח יוכל לבחור בקלות את הסגנון אליו הוא מתחבר ביותר: הלוק המינימליסטי: מתאפיין בצבע לבן ונקי, זוויות מעוגלות ומעניק תחושה יוקרתית. הלוק התעשייתי: מוסיף מעט צבע וחספוס, אך עדיין שומר על מראה עדין. הלוק הקלאסי: משלב בצורה מדויקת והרמונית אלמנטים כפריים ואורבניים לכדי מראה אחיד, אלגנטי ונינוח בצבעי שחור ולבן. הלוק הגרפי: מספק תחושה פראית וצעירה ומשלב צבעים, נגיעות רטרו והרבה שיק, ולבסוף, לוק המסעות: מתאפיין במשטחים מהטבע, עבודות יד והענקת תחושה אתנית.

לאחר שבחרתם את הלוק המושלם עבורכם, תוכלו למצוא את המותגים הבינלאומיים הבלעדיים ל"נגב": Villeroy and Boch – אחד המותגים המובילים והוותיקים בעולם לייצור כלים סניטריים, ומותג האריחים האיטלקי Atlas Concord. מעבר לכך, תוכלו להתרשם ממותג הבית NOVO המשתייך אף הוא לקטגוריית אריחי הרצפה, אמבטיות, ארונות אמבטיה וכיורי מטבח.

בנוסף לפן העיצובי המרשים בסניף, בולט במיוחד השירות שהוא הרבה מעבר לסטנדרט, המתקבל בזכות הצוות המקצועי והחם: "תושבי הצפון מתאפיינים בחמימות ונינוחות וכשהם מגיעים אלינו במטרה לעצב את הבית, חשוב לנו שירגישו ממש כמו בבית". מספרת שלומית, מנהלת הסניף. "עיצוב הבית יישאר איתם שנים רבות, ולכן אנחנו שמים דגש על מקצועיות הצוות, שנבחר בקפידה ומחזיק בניסיון עשיר וידע מעמיק בתחום העיצוב, בנוסף לרמת אמינות גבוהה, חשיבה טכנית מפותחת, ומומחיות בהתאמת המוצר ללקוח.

כתושבי הצפון, הסניף מציע לכם חבילות ייחודיות בנוסף למבצעים הקיימים וישמחו לקבל את פניכם ולהפוך את חווית עיצוב הבית למהנה ומפנקת.

כתובת: מרדכי מקלף 55, חיפה
טלפון: 04-8466444

שעות פעילות:
א' – ה': 09:00 – 20:00
ש': 09:00 – 13:00
עמוד האינסטגרם 
קישור לדף הפייסבוק

נגב קרמיקה חיפה. צילום: הגר דופלט

נגב קרמיקה חיפה. צילום: הגר דופלט


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר