שטיפת רכבים בחיפה והקריות. תמונה ממאגר Ingimage
שטיפת רכבים בחיפה והקריות. תמונה ממאגר Ingimage

שטיפת רכבים בחיפה והקריות

הגיע הרגע שלא ניתן לדחות יותר - הרכב שלכם זקוק לשטיפה וצחצוח. לפני שאתם משאירים אותו במכון שטיפה רנדומלי, תנו לנו להציג בפניכם את המכונים המומלצים לשטיפת רכבים בחיפה, שיבטיחו לכם טיפול מסור, ניקיון יסודי ומראה מחודש ומפתיע

פורסם בתאריך: 8.4.19 15:16

שטיפת הנמר – הפינוק המקיף שמגיע לרכב שלך

נסו לדמיין את יום הפינוק המושלם שלכם בספא: אתם מרגישים שהמסז'יסט משקיע בכל שריר והטיפול החיצוני שאתם מקבלים משפר גם את ההרגשה הפנימית. כך גם ב"שטיפת הנמר", מכון שטיפה ידנית מקצועי לרכבים, בו הרכב שלכם מקבל טיפול יסודי במיוחד הכולל ניקיון חיצוני ופנימי, והתקנות לרכב כגון חיישני רברס, מצלמות ומערכות מולטימדיה מקוריות של חברת NIPPON,
או במילים אחרות – יום ספא ופינוק מקסימלי.

מכון "שטיפת הנמר" הוקם לפני כשנה על ידי חי נמר, לאחר שצבר ניסיון עשיר בתחום השטיפה והטיפול ברכבים, במטרה לספק את כלל השירותים הנחוצים לרכב במקום אחד. המכון מתמחה בשטיפה ידנית לרכבים פרטיים, מסחריים, משאיות ורכבי יוקרה, הכולל שטיפה חיצונית ומקיפה גם לגג הרכב ולפלסטיקה ושטיפה פנימית ועדינה. בנוסף לשטיפות החוץ והפנים, ישנה אפשרות להרחיב את הטיפול לניקוי יסודי של הריפודים המעניק להם מראה מחודש וייחודי. הצוות המקצועי מקפיד על שיטת ניקוי מותאמת לסוגי הרכבים השונים באמצעות כפפת צמר שמיועדת לשטיפת רכבי יוקרה, ושטיפה ייחודית למשאיות ורכבים מסחריים.

אם תהיתם לעצמכם למה דווקא שטיפה ידנית במקום להשאיר את הרכב במכונת השטיפה, התשובה של חי  תעזור לכם להבין את התמונה המלאה: "שטיפה ידנית, מקצועית ויסודית מסירה לכלוך עקשן שלא מתנקה באמצעות שטיפה רגילה, מסייעת להבחין בפרטים הקטנים ביותר ואינה גורמת לשריטות, תודות לכפפות המיוחדות בהן אנחנו משתמשים במכון, שמגנות על הרכב ולא פוגעות בצבע הפח, ובסופו של דבר הוא יוצא נקי גם מלכלוך וגם משריטות".

שטיפת הנמר. קרדיט: חי נמר

החלטתם לנקות את הרכב בעצמכם? חשוב מאוד שתשימו לב לחומרי הניקוי בהם אתם משתמשים.
חי משתמש רק בחומרי הניקוי האיכותיים והידידותיים ביותר לרכב הקיימים בשוק, שמבטיחים ניקיון יסודי ויעיל: "לחומרי ניקוי איכותיים חלק חשוב בשמירה על צבע הפח ומניעת השחיקה שלו", מסביר חי.

לאחר השטיפה, הרכב שלכם יוכל להצטייד באביזרים מפנקים ונחוצים ביניהם רדיו-דיסק, מצלמות דרך, חיישנים למיניהם, ומערכות מולטימדיה וכמובן, איך לא – ריחנים שיחתמו לכם את החוויה בהרגשה נקייה ונעימה.

במשך השנים למד חי שהקפדה על הפרטים הקטנים היא זו שעושה את ההבדל, וניתן להרגיש את היחס המקצועי והאדיב שלו ושל הצוות. "חשוב לי שהלקוחות ירגישו שמשקיעים בהם את המקסימום ושיש להם למי לפנות ועל מי לסמוך, ולפי זה אני מכשיר את העובדים במכון". דבר נוסף שלא ניתן להתעלם ממנו ב"שטיפת הנמר" הוא אזור ההמתנה בו השקיע חי: "חשוב לי מאוד שהלקוחות יעבירו את זמן ההמתנה במקום נעים ומרגיע ככל הניתן". פינת ההמתנה הממוזגת מפנקת במיוחד ומצוידת בספות נוחות, טלוויזיה, ושתייה קרה וחמה, כדי שגם אתם תוכלו להתפנק עד שהרכב יחזור אליכם מבריק ומצוחצח.

"שטיפת הנמר" – חי נמר

טלפון: 052-673-8774, 072-3215351

כתובת: חלוצי התעשייה, חיפה

שעות פעילות:

א' – ה': 08:00 – 17:00
ש': 07:30 – 15:00

קישור לדף הפייסבוק
קישור לאתר

חדר ההמתנה בשטיפת הנמר. קרדיט: מירית מלכה

חדר ההמתנה בשטיפת הנמר. קרדיט: מירית מלכה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יורם לוי

    מכון שטיפה ואביזרי רכב ברמה באמת גבוהה ואיכותית ,ממליץ מאוד.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לקוחות מאוד מרוציםםםם
    ממליצים מאודדד !!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר