חנויות לכלי עבודה וציוד לבית בחיפה שחייבים להכיר. תמונה ממאגר Ingimage

חנויות לכלי עבודה וציוד לבית בחיפה שחייבים להכיר

האביב בפתח, ואיתו מגיעה עונת ההתחדשות והשיפוצים. כדי לא להתרוצץ בין מרכזי הקניות, בסניפי הענק של הרשתות הגדולות ולבזבז זמן במציאת חניה ומרדף אחרי נותני שירות בסרבלים אדומים, הבאנו לכם את רשימת החנויות המובילות בחיפה שיכינו אתכם באופן מקצועי לסידורי הפסח ועונת החידושים

פורסם בתאריך: 9.4.19 18:21

צבע טרי – אימפריה של מוצרים לבית שלך

חנות חומרי בניין מקצועית בעלת ותק של 32 שנים בענף, המציעה שירותי ייעוץ וסיוע ובעלת עובדים מקצוענים בתחום שיעזרו לכם למצוא את הפתרונות והמוצרים המתאימים בדיוק בשבילכם.

המקום

בצבע טרי תוכלו למצוא מחלקות מקצועיות בתחומי האינסטלציה, צבע, כלי עבודה ידניים וחשמליים, פרזול לנגרות ובניין, חומרי ניקוי מקצועיים, כלי גינה הכוללים צנרת לגינה, ומחלקה מיוחדת לשכפול מפתחות למכוניות ,בתים וכספות.

החנות עצמה גדולה ומרווחת, מעוצבת בסגנון מודרני, המאפשרת הליכה בנוחות בין המחלקות ופנייה ישירה לצוות העובדים במידת הצורך. בצבע טרי עומדים לרשות הלקוחות עובדים מקצועיים בתחומם היודעים לספק מענה למגוון הבעיות איתן מגיעים הלקוחות לחנות. החל מבעיות רטיבות ופיצוצים בצנרת ועד לתיקונים קטנים שבהם צוות העובדים מסייע ללקוחות בהסברים כיצד לבצע את החלפת החלק בצורה פשוטה לבדם. בעל המקום מספר "אם מישהו מגיע עם בעיה של נזילה, הוא יוצא מכאן עם פתרון שהוא יכול ליישם לבד, או במידת הצורך, אנו נפנה אותו לבעל מקצוע אמין ממאגר המומחים שאנו מכירים בסביבה".

לאחר קבלת הייעוץ ובחירת המוצרים, חווית הקנייה מושלמת גם בביצוע חשבון מהיר בקופות הממוחשבות ההופכות את הביקור במקום לנוח במיוחד עבור אנשים המגיעים באמצע יום עבודה או זקוקים לפתרון מהיר לבעיה שצצה במפתיע במהלך היום.

שירות מיוחד

בצבע טרי תוכלו למצוא את המענה הנכון ביותר עבור הבית או המשרד שלכם. המקום מציע סיוע בבחירת צבעים הכולל גם פתרונות מיוחדים באמצעות מכונה לגיוון צבע, יצירת אפקטים שונים ובחירה של צבעים ממגוון מניפות שונות.

במקום קיימות מחלקות עשירות במוצרים מחברות מגוונות והיצע של חומרים במחירים משתנים ואיכויות בהתאם לרמה שהלקוח מחפש. הבעלים מוסיף "אנחנו מנוסים במתן מענה למגוון בקשות הכוללות גם מקרים יוצאי דופן כמו אנשים שצריכים לשייף קירות או מגיעים לחפש כלי עבודה מסוים בכדי להשלים את עבודתם".

בנוסף לביקור בחנות, ניתן לקבל שירות 'עד הבית 'בו המוצרים יובאו ללקוח בנוסף לקבלת שירות ייעוץ אישי העוזר בפתרון הבעיות או הלבטים שאיתם מתחבט הלקוח.

הלקוחות

צבע טרי הינה חנות המציעה יחס אישי יוצא דופן וידועה באזור הדר בחיפה כבעלת מוניטין אמין ומקצועי. החנות עובדת עם לקוחות קבועים מהאזור בנוסף לשיווק וייעוץ עבור מוסדות וחברות גדולות בחיפה כמו מלון דן כרמל, מלון לאונרדו, משען, תיאטרון חיפה, בתי ספר ועוד'.

אם אתם מחפשים שילוב ייחודי של חווית שירות אישית ומקצועית עם היצע רחב של מוצרים הקיימים  לרוב רק ברשתות הגדולות, צבע טרי זה המקום בשבילכם.

צור קשר

פייסבוק

אתר

רחוב ארלוזרוב 1, חיפה

04-8664407, 04-8650608

צבע טרי – אימפריה של מוצרים לבית שלך

צבע טרי – אימפריה של מוצרים לבית שלך


רוניס פלייס

החנות שתחזיר את הבית שלכם לכושר, רוניס פלייס, הינה חנות מקצועית לחומרי בניין ואלקטרוניקה עם ותק של 3 שנים, בשכונת קריית אליעזר. המקום מספק מענה לבעיות בבניין או בבית, מחשמל ואינסטלציה עד בעיות פרזול, צבע, תריסים וטיפול במערכות ישנות.

המקום  

רוניס פלייס היא חנות ועסק משפחתי עם מוניטין מעולה של מקום אליו מגיעים כאשר יש בעיה בבית או בבניין. קרית אליעזר, כפי שהבעלים מספר, הינה שכונה עם מבנים ישנים הסובלים מבלאי גדול ושחיקה של מערכות ישנות. בחנות ניתן למצוא מענה עבור מכלול הבעיות העלולות לצוץ במהלך חיי השגרה בשכונה.

ברוניס פלייס יש מחלקות מיוחדות של אביזרים וחלקים, בהן ניתן לאתר את החלקים המתאימים עבור הבית שלכם, אפילו אם מדובר בחלקים ישנים או בתים המצריכים פתרונות מיוחדים. בנוסף יש בחנות מחלקות אינסטלציה, חשמל וגז, פרזול וחלקים נוספים הנותנים מענה לבעיות תריסים ואזורים מגוונים בבית.

מבחר חומרי הגלם הגדול כולל בתוכו ניאגרות וצינורות, לוחות חשמל, מפסקים ושלל מוצרים במחירים מגוונים לפתרון כל הבעיות שלכם. הבעלים מספרים: "האוכלוסייה באזור נשארה עם מערכות ישנות מפעם, הסובלות היום מבלאי משמעותי ונזקים שנוצרו לאורך השנים. מלאי החומרים אצלנו בחנות מספק מענה רחב יותר כדי להתאים במיוחד לצרכים של האוכלוסייה המקומית".

שירות מיוחד

  • בחנות ניתן לקבל ייעוץ מקצועי והפנייה לבעל מקצוע מתאים, אותו הבעלים מכירים וסומכים עליו שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.
  • החנות נפתחת החל מ- 5 וחצי בבוקר, וכך אנשי הצוות יכולים לתת מענה לבעיות לא שגרתיות העלולות לקרות במהלך הלילה כמו פיצוץ בצנרת.
  • קהל הלקוחות, המבוגר יותר המגיע לחנות, יכול לצפות ליחס מיוחד מצד העובדים שמוקירים את האוכלוסייה המתבגרת באזור ומספקים לה שירותים מיוחדים כמו משלוחים ללא תשלום וסיוע קשוב וסובלני לצרכי הלקוחות. הבעלים מוסיפים "אצלנו, קהל הלקוחות המבוגר יותר הם לקוחות i.p המקבלים יחס ראוי והולם, כאשר אנו עושים את כל שביכולתנו לסייע לאנשים הנמצאים בבעיה או חווים קשיים בלוגיסטיקה המעורבת בתיקון ופתרון בעיות בביתם".

הלקוחות

קהל לקוחות במקום ברובו מקומי, אך השירות יוצא הדופן של החנות מביא גם לקוחות משכונות נוספות בחיפה כמו דניה בנוסף ללקוחות מאזור הכרמל.  בנוסף ללקוחות הפרטיים החוזרים למקום, רוניס פלייס עובדים עם חנויות, סופרים גדולים ובתי ספר אזוריים, להם הם מספקים שירותים קבועים מקצועיים בענייני תחזוקה.

בעלי המקום מדגיש את הפילוסופיה המנחה את הצוות בעבודה עם הלקוחות: "כל פעם שמגיע אלינו לקוח ומספר לדוגמה על דליפת מים, אנחנו קודם כל עושים הכול בשביל שאותו לקוח יוכל לפתור את הבעיה בעצמו. אם מדובר בהסברה באמצעות סרטון ביוטיוב או בשיחה איתנו, המטרה שלנו היא להעצים את הלקוח ואת הרגשתו להיות מסוגל לתקן את הדברים הקטנים הקורים בביתו, ואם יש בעיה מהותית, להפנות אותו לאיש מקצוע אמין והוגן".

צור קשר

0522880897

ככר מאירהוף 8, חיפה

רוניס פלייס

רוניס פלייס


גילי ליאו אלקטריק

חנות כלי עבודה וחומרי בניין מקצועית הנותנת מענה ללקוחות פרטיים וחברות, ביניהם קבלנים ואנשי מקצוע, המחפשים שירות אמין ועקבי לאורך השנה. בחנות תוכלו למצוא מגוון רחב של כלי עבודה לצרכים שונים: טמבוריה מקצועית, אינסטלציה וברזים, חומרי בניין, ואפילו ריהוט גינה ומרפסות.

המקום

החנות שנמצאת בקריית אליעזר כבר 4 שנים, מהווה חלל אינטימי, נעים ונוח להגעה. החנות מחזיקה מגוון רחב של מוצרים, כלי עבודה וחומרים. במקום מסייעים ללקוחות בתהליך צביעת הבית, בחירה ממניפה ומגוון אפקטים מיוחדים לצביעה, כאשר הצוות מכין את הצבע הנבחר בעזרת מכונה לגיוון צבעים לפי דרישת הלקוח. צוות החנות מקצועי ואדיב, יספק לכם מגוון פתרונות לצרכים השונים, מבחירת צבע מתאים, לתיקוני ברזים וצנרת ועד לפתרונות מיוחדים לכיסוי לגגות.

במקום קיימת מחלקת ריהוט מעניינת המציעה מגוון של שולחנות אוכל, ריהוט גינה ואפילו אספקת דלתות פנים. מחלקה נוספת היא מחלקת אינסטלציה וברזים, המציעה מגוון גדול של ציוד אינסטלציה ,קולקציית ברזים מפוארת וכלים סניטריים איכותיים. לקוחות רבים מגיעים לחנות לרכישה של ברזים וייעוץ מקצועי בנושא.

השירות האמין והאחריות שהחנות מספקת גורמת לקבלנים רבים לעבוד באופן קבוע עם החנות, היודעים שבמידת הצורך, במקרה של חוסר התאמה, מחליפים את המוצר במקום. אם יש תקלות, או כל בעיה אחרת. ״הלקוחות מגיעים כי הם יודעים שאצלנו יש להם גב שדואג להם״ מספר בעל החנות.

שירות מיוחד

  • בגילי ליאו אלקטריק מבצעים שירותי שכפול מיוחדים שלא תמצאו בכל מקום, שכפול מפתחות לרכב, לכל הצילינדרים, שכפול רב בריח, ומנעולים מחברות רבות.
  • בחנות קיימים שירותי פרזול מיוחדים ופתרונות בהתאמה אישית לכל בעיה יוצאת דופן.
  • המקום מספק כרטיס לקוח ללקוחותיו הקבועים, ואלה זוכים בהטבות ומתנות בשווי של עד אלף שקלים בהתאם ליעדים שהחנות הציבה. השיטה מוסיפה עניין ומוטיבציה עבור הלקוחות להתמיד להיות מתוגמלים בהתאם.

הלקוחות

לחנות האינטימית והמרשימה הזו יש קהל לקוחות קבוע ושיטות עידוד מכירה ושימור לקוחות יוצא מן הרגיל. קהל הלקוחות הקבוע מכיל בתוכו לקוחות פרטיים, קבלנים ומוסדות גדולים, ביניהם בתי אבות וקבלנים מובילים מהאזור.

גילי ליאו מציעה ללקוחותיה שילוב מיוחד של שירות אישי, מקצועיות, והיצע רחב של מוצרים במחירים ובמתכונות משתנות. החנות מוכיחה כבר שנים לקהל לקוחותיה שבמקום ניתן לקבל שירות אמין לאורך זמן, כזה שישאיר אתכם בראש שקט כאשר צצות בעיות או פרויקטים ארוכי טווח המצריכים חנות לחומרי בניין מקצועי שתלווה אתכם לאורך כל הדרך.

יצירת קשר

פייסבוק

04-6568586

רחוב צה"ל 10, חיפה

גילי ליאו אלקטריק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר