וילות נופש מומלצות בצפון. צילום: גילה אזולאי
וילות נופש מומלצות בצפון. צילום: גילה אזולאי

וילות נופש מומלצות בצפון

נמאס לכם מהשגרה? רוצים לנוח ולהירגע במשך כמה ימים בודדים? הגיע הרגע להזמין חופשה בווילת נופש כלשהי. אך איזה צימר יעניק עבורכם את החוויה המפנקת ביותר? בדיוק לשם כך, הכנו עבורכם רשימה של וילות נופש מומלצות באזור הצפון

פורסם בתאריך: 13.5.19 21:52

החוויות שלכם מתחילות כאן – צימר "אור הירח" ביבניאל

כל אחד צריך לקחת מידי פעם הפסקה קצרה, לנוח ולהתנתק מהשגרה. אין ספק שצימר הוא המקום האידיאלי לעשות זאת- להביט על נופי ארץ ישראל המרהיבים, לשבת קצת בג'קוזי, לנוח במיטה הגדולה והרכה וליהנות מארוחת בוקר עשירה וטעימה. אך עם כל הכבוד, יש פינוק ויש פינוק. בשביל ליהנות מחווייה מרגיעה באמת, צריך לבחור צימר איכותי ויפהפה, שלא יפסיק להפתיע אתכם עם פעילויות מהנות ומקוריות במהלך כל שהותכם במקום.

בצימר "אור הירח" שביבניאל, מספקים עבור כל קבוצת מבקרים שירות עד חצי המלכות. בני הזוג בני והדס, בעלי הצימר, מציעים עבורכם שהייה מפנקת באחת מחמש הבקתות המרהיבות במקום (ארבעה בקתות אבן ובקתת עץ אחת), אשר כל אחת מהן כוללת ג'קוזי ומטבחון מאובזר ומתאימה להרכב אחר (זוג או קבוצה בת ארבעה נפשות). בזכות ההשקעה של בני והדס בכל פרט ופרט בצימר והיחס האישי והקשוב שמוענק לכל לקוח מסביב לשעון, אין זה פלא שכמעט כל אדם המגיע לראשונה למתחם, הופך להיות אורח קבוע בצימר של בני והדס.

הצימר הוקם בשנת 1998 ע"י בני והדס, זוג נשוי שפרש לגמלאות. הם רצו לפתוח צימר בוטיקי באזור יבניאל, על מנת להכיר אנשים חדשים ולחשוף אנשים לחלק היפהפה הזה של ארץ ישראל. מאז פתיחת הצימר, לא מפסיקים לפקוד אותו מבקרים מידי סופ"ש. רוב הלקוחות של בני והדס, הם לקוחות חוזרים שמגדירים עצמם כחברים קרובים של בני והדס ולמעשה "מכורים" לחוויה המפנקת שמספק הצימר. ולאור אפשרויות הבידור האינסופיות, העיצוב המוקפד של כל בקתה ובקתה במקום והיחס האישי והמסור של בני והדס, איך אפשר להאשים אותם?!

אתם בטח שואלים את עצמכם כעת: "מה יש ב'אור הירח' שאין בצימרים אחרים"? ובכן ראשית כל, בניגוד לרוב בתי ההארחה הפזורים ברחבי הארץ שבהם תוכלו ליהנות ממספר מצומצם של אפשרויות פנאי בלבד, בצימר של בני והדס אין גבול לפעילויות: בריכת שחייה מחוממת ומקורה, ג'קוזי ספא מקורה ענק המותאם ל-8 אנשים, משחקייה רחבה (הכוללת שולחן פינג פונג, אופני כושר ושולחן סנוקר), מנגלים הפזורים ברחבי החצר ומדשאות רחבות ידיים שבהם הילדים יכולים להשתולל וליהנות. בני והדס יפרטו עבורכם על כל אפשרויות הבידור הללו, יציגו בפניכם פעילויות מבדרות ומגבשות שניתן לעשות באזור הצפון ואף יספרו לכם על ההיסטוריה של מושבת יבניאל.

החוויות שלכם מתחילות כאן – צימר "אור הירח" ביבניאל. צילום: גילה אזולאי

אולם, זהו לא המאפיין היחיד שהופך את "אור הירח" למיוחד במינו. בני והדס שואפים להתעדכן ולשדרג את המקום על בסיס שנתי ועל כן, הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם מעצבת פנים מובילה בתחומה. כמו כן, בהתאם לתפיסה זו, בני והדס החליטו להגיש במקום ארוחות בוקר ייחודיות, פרי יצירתם של שפיות מקומיות מצליחות, אשר על טעמם העשיר קיים קונצנזוס בקרב כל מבקרי המתחם. ועוד לא הזכרנו את ההפתעות המתוקות והמפתיעות שמחלקים בני והדס עבור כל קבוצה המבקרת במתחם.

בני והדס מזמינים גם אתכם לשהות באחת מהבקתות המרהיבות של צימר "אור הירח" וליהנות מחווייה מפנקת ואיכותית בסטנדרט שכמותו לא הכרתם. אין להם ספק שלאחר תום החופשה הראשונה שלכם במקום, תגיע גם השנייה, השלישית, הרביעית וכו'.

לפרטים נוספים, מוזמנים ליצור קשר עם בני והדס, בעלי צימר "אור הירח", בטלפון 052-3761515.

צימר "אור הירח" ביבניאל. צילום: גילה אזולאי


"רפאל בקתות אירוח" ובית הקפה "שרונה" – הגליל בשיא תפארתו

כמה קסם יש בגליל. נופים עוצרי נשימה, חומרי גלם קולינריים ברמה הגבוהה ביותר ואוויר צח ונקי, פוגשים אחד את השני באזור מופלא אחד, שמרגש אותנו בכל ביקור מחדש. לכן, לפחות פעם בשנה, מומלץ לשכור בקתת נופש באזור, על מנת להתנתק מהשגרה וליהנות מהאותנטיות ומהאווירה הקסומה של הגליל. אך בשביל לקבל את החוויה במלוא עוצמתה, חשוב שנבחר צימר מקומי, אשר יודע לאגד את כל מאפייניו הייחודיים של הגליל, לכדי חופשה בלתי נשכחת.

האווירה הגלילית האותנטית זורמת כבר שנים רבות בעורקיהם של יעקב ושרונה, בני זוג ומייסדי "רפאל בקתות אירוח". לפני שלוש שנים, החליטו השניים להקים צימר איכותי במושב מגוריהם, ספסופה שבגליל. שרונה, שהיא גם מעצבת פנים וקונדיטורית, עיצבה את המקום בסגנון מודרני וביתי והקימה לצד הצימר בית קפה גלילי. הודות להקפדה של שרונה ויעקב על כל פרט ופרט במקום ובזכות השאיפה התמידית שלהם להנגיש עבור הקהל הרחב את החוויה הגלילית בשיא תפארתה, לא יצא מהמקום אפילו לקוח מאוכזב אחד.

"רפאל בקתות אירוח" ובית הקפה "שרונה" – הגליל בשיא תפארתו

"רפאל בקתות אירוח" ובית הקפה "שרונה" – הגליל בשיא תפארתו

כבר בכניסה למתחם, תוכלו להבחין בחשיבה הרבה שהושקעה בכלל מאפייני המקום- החל מהבריכה המחוממת והג'קוזי, דרך פינת הילדים המהנה (שכוללת קיר טיפוס, נדנדות ומגלשה) ועד לבקתות העץ היפהפיות (בקתת שני חדרים ובקתת שלושה חדרים). כל בקתה במקום, כוללת מטבחון מאובזר ופינת אוכל אינטימית. כמו כן, תוכלו לקבל ביצים טריות ישירות מהמשק הסמוך למתחם, אולם אחרי שתטעמו את ארוחת הבוקר של שרונה, תבינו שבמקום הזה אין צורך לבשל דבר.

בית הקפה הצמוד למתחם, מהווה חלק משמעותי ובלתי נפרד מהחוויה האותנטית הכוללת שמספק צימר "רפאל בקתות אירוח" ללקוחות רבים מכל רחבי הארץ. שרונה, השפית הראשית במקום וממייסדי הצימר, תכין עבורכם ארוחת בוקר עשירה מחומרי גלם טריים שמיוצרים אך ורק בגליל.

ארוחת הבוקר של שרונה כוללת תשעה סוגי מטבלים (המיוצרים במקום), גבינות גליליות, לחם פרנה (אשר נאפה במקום), סלטים ועוד. כמו כן, במידה וארוחת הבוקר תשאיר לכם טעם לעוד (דבר שככל הנראה יקרה), תוכלו ליהנות משאר המנות הטעימות שמציע תפריט בית הקפה, ביניהן ניתן למצוא שקשוקה, בוריק ועוד. מיותר לציין שאורחי הצימר, יישבו רגל על רגל בזמן שארוחת הבוקר תגיע ישירות אליהם.

אז למה אתם מחכים?! הזמינו כבר עכשיו בקתה ב"רפאל בקתות אירוח" ותתכוננו לחוויה מרגיעה ואותנטית, שאחריה תחזרו לשגרת היומיום רעננים ומלאים באנרגיות חדשות!

"רפאל בקתות אירוח"

**הצימר שומר שבת.
כתובת: רחוב ספיר 1, ספסופה.
טלפון: 053-7519198

קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם
קישור ל"וויז"

רפאל בקתות אירוח

רפאל בקתות אירוח


אחוזת אמור

לפעמים, כל מה שבן אדם צריך לסופ"ש מושלם זה צימר בספסופה, ובעצם, גם באמצע השבוע זה תמיד בא טוב…

עבור הזוג מור ושלומי, הבעלים של אחוזת אמור במושב הפסטורלי ספסופה, חופשה חלומית זה אומר לברוח מהעיר אל הנופים, המרחבים והשקט של הגליל.  מור ושלומי יודעים בדיוק איך לוקחים וילה מדהימה, תשוקה לאירוח ואווירה גלילית, והופכים את הכל לחופשה מושלמת. הבריכה הפרטית המרעננת, מיטות השיזוף, שולחן הסנוקר, הג'קוזי המחומם בספא, מתקני המשחקים לילדים – כל אלה הם רק טעימה ממה שיחכה לכם בחופשה הצפונית שלכם, בוילה שהיא כולה אהבה לאנשים ולנופים הקסומים של הגליל.

אחוזת אמור

אחוזת אמור. צילום: ארנולד בר

בווילה הכפרית, המפנקת והמאובזרת עומדים לרשות האורחים ארבעה חדרי שינה זוגיים מעוצבים ומטופחים. בכל חדר מיטה זוגית, מיזוג אוויר, ארון, שידה ומסך טלוויזיה המחובר לחברת הוט. שני חדרי רחצה ושירותים ממתינים לצד חדרי השינה. נוחיות ופינוק כבר אמרנו?

אמור – אהבה לאוכל ביתי

לפעמים, חופשה מפנקת משמעה שאין בכלל סיבה לצאת מהצימר. כדי שתוכלו  ליהנות באחוזת אמור גם מהאוכל הביתי האהוב עליכם, עומד לרשותכם מטבח מאובזר ומושקע בו יעמוד לרשותכם ציוד מלא לבישול: מקרר גדול, תנור אפייה, מיקרוגל, קומקום חשמלי, כיריים, בר מים, מכונת אספרסו, כלי מטבח ופינת אוכל ל-16 איש.

ועכשיו, שימו לב! הסלון המעוצב של אחוזת אמור כל כך מזמין ומציע כזה שפע  של אפשרויות של הנאה זוגית או משפחתית, שיש חשש שתתפתו לשקוע בפינת הישיבה הנוחה ולא תמצו את מלוא ההנאה מהחצר המטופחת עם הבריכה הפרטית ושאר הפינוקים המפוזרים בה (אליהם נגיע מיד). אז למרות שבסלון הווילה מחכים מסך גדול של 65 אינטש, ממיר הוט עם מבחר ערוצים, מערכת קריוקי ומערכת קולנוע ביתית – כשאתם שם, בסלון, אל תשכחו להביט החוצה, אל החצר, כי גם שם יש כל כך הרבה מה לעשות.

מגוון אטרקציות באחוזת אמור

מגוון אטרקציות באחוזת אמור

ומה תגלו בחוץ? בחצר הפרטית, כשברקע הנופים הקסומים של הגליל ואווירה רגועה וקסומה, מחכים לכם בריכה מרעננת, אמבט ג'קוזי מבעבע, שולחן סנוקר, שולחן פינג פונג, ריהוט גן  הכולל ערסלים מפנקים במיוחד ומיטות שיזוף.

בפינת המנגל המטורפת וסביב לשולחן הארוך שמתחת לפרגולה גדולה, תוכלו ליהנות מארוחה משפחתית באוויר הצלול ובאווירה הגלילית.

אמור – לאוהבים לבלות עם הילדים

האירוח בווילה מתאים ומותאם למשפחות עם ילדים, ולשם כך ציידו מור ושלומי את החצר בכל מה שילדים צריכים: הטרמפולינה ומתקני המשחקים בחצר יעניקו להם הזדמנות להוציא אנרגיה, ולכם זמן ליהנות מכל מה שהווילה המפנקת מציעה.

את כל מה שניתן להעביר דרך עדשת המצלמה אפשר לראות בתמונות, אבל כדי לחוות את השקט, השלווה, האווירה והאוויר – צריך פשוט להגיע לאחוזה.

בילוי רומנטי, חופשה עם ילדים, או אירוח משותף של כמה משפחות יחד – באחוזת אמור הכל אפשרי, יש לכם חופש לבחור.

לפרטים נוספים:

0559957329  מור

מעבר לעמוד הפייסבוק


חופשה בראש שקט: מרכז הזמנות הנופש "צימרים ישראל"

ריח החופש מגיח מכל עבר ואיתו גם הדילמה – איך והיכן להזמין את החופשה הבאה שלנו? האם להזמין באמצעות אתרים רבים ומפתים, או להיעזר בדרך המסורתית באמצעות סוכני נסיעות?

הכירו את מרכז הזמנות הנופש "צימרים בישראל"- מרכז הזמנות וירטואלי לצימרים ודירות נופש בארץ. מדובר במרכז הזמנות הכולל 5-6 סוכנות מקצועיות ולבביות, הזמינות וירטואלית וטלפונית במהלך השבוע, 24 שעות ביממה.

את המרכז הקימה ימית קריטי, בעלת צימר ביישוב בינאל. "אני מאוד אוהבת לארח", היא משתפת. "הגעתי ממשפחה שעוסקת בתיירות וגדלתי לתוך זה. מכיוון שאני כל כך מתחברת לתחום, חשוב לי למצוא ללקוחות שלי את העסקאות הכי טובות, כי נופש זה הדבר הכי כיף שיש ולא תמיד צריך לשבור תכנית חסכון בשביל ליהנות ממנו".

אז במה מדובר? – במידה ואתם מחפשים צימר או דירת נופש, כל שעליכם לעשות הוא לסמס לאחת הסוכנות בעמוד הפייסבוק "צימרים בישראל" או לשלוח הודעת וואסטפ הכוללת את הצרכים שלכם. הן כבר יעשו את הצעד הראשון ויחברו אתכם אל בעל הצימר המתאים. את המקדמה ניתן לבצע בהעברה בנקאית או ביט ולאחר מכן, תקבלו הזמנה מסודרת ותעברו לשיחת סגירה עם בית הנופש. כאמור, הזמינות של הסוכנות היא און ליין – 24/7 ולכן במידה ואתם מחפשים לסגור חופשה ברגע האחרון- תמיד יש עם מי לדבר. אגב, מלבד צימרים ניתן להזמין בעונה גם מגוון פעילויות ספורט שיכולות להתאים לקבוצות, ימי גיבוש וועדי עובדים כגון ספורט ימי הכולל שייט וסירות או לינה בחופשים ואוהלים, טיולי סוסים, רייזרים, מסלולי טיולים ונחלים.

צימרים עם סטנדרטים

קרה לכם פעם שהזמנתם צימר שנראה יפיפה בתמונות אבל כשהגעתם למקום התאכזבתם? קרה לכולם. אז אם אתם רוצים להיות בטוחים שתקבלו צימר איכותי, תקין ונקי שנבחן על פי פרמטרים שהוצבו מראש – עם צימרים ישראל אתם יכולים להיות רגועים. מרכז ההזמנות מתנהל מול 600 בעלי מתחמי נופש – מאילת ועד ראש פינה, הנבחנים על פי סטנדרטים שהוצבו מראש –  ניקיון, שירות, יוקרה ותחזוקה. "אספנו את מיטב הצימרים בארץ בנבדקו באופן פיזי אחד- אחד. כל הצימרים שלנו איכותיים ולא משנה מה התקציב של הלקוח".

פשוט וקל וזול

כל מה שאתם צריכים לעשות זה להחליט שאתם יוצאים לחופשה, להיכנס לעמוד הפייסבוק "צימרים בישראל" ולהגדיר סך הכל שלושה פרמטרים- תאריך ההגעה, כמות נופשים, ומספר לילות. במידה ותרצו, תוכלו להוסיף גם תקציב רלוונטי או כל בקשה נוספת. הסוכנות של "צימרים בישראל" עוברות על הפרטים לעומק, ומתאמות מול בעלי המתחמים את הצימר המתאים לבקשה.

אם אתם תוהים לגבי המחירים, אתם לא צריכים לדאוג: "לבעלי העסקים יש אינטרס לעבוד מולנו ולתת לנו את המחיר הטוב ביותר. מכיוון שאנחנו חולשות על התחום בכך הארץ, המחירים שאנחנו מקבלים מבעלי העסקים הם הטובים ביותר שיש ולא ניתן למצוא מחירים כאלו באתרים הקיימים. אנחנו בקשר חברי עם בעלי העסקים והעסקה שלנו היא הכי משתלמת שיש".

קרדיט צילום ועריכה: ריינר תקשורת


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר