דיים ויויאן דאפילדר וד"ר עינת קליש רותם. באדיבות הקרן לחיפה
דיים ויויאן דאפילדר וד"ר עינת קליש רותם. באדיבות הקרן לחיפה

אורחת של כבוד: הקרן לחיפה אירחה את דיים ויויאן דאפילד, נשיאת קרן קלור

דיים ויויאן דאפילד, פילנתרופית ונשיאת קרן קלור, הגיעה לביקור בישראל במסגרתו התארחה בחיפה, נפגשה עם ראש העיר, דר' עינת קליש, עם מנהלי הקרן לחיפה ועם גורמים נוספים ומשפיעים בעיר

פורסם בתאריך: 2.6.19 09:26

אירוח מרגש נרשם השבוע בקרן לחיפה, עם ביקורה של דיים ויויאן דאפילד בישראל. הפילנתרופית הנודעת ונשיאת קרן קלור, היא בתו של סר צ'רלס קלור, שהיה אחד מאנשי העסקים המצליחים ביותר בבריטניה לאחר מלחמת העולם השנייה, ואחד הפילנתרופים היהודיים הנדיבים ביותר.

גב׳ ויויאן ממשיכה במסורת של אביה, עם אמונה חזקה בחשיבות התמיכה בפעילויות רווחה וחינוך לטובת הכלל בכל רחבי הארץ. לאחר פטירתו של סר צ'רלס בשנת 1979, היא הפכה ליושבת הראש של קרן קלור בישראל ובבריטניה.  הקרן תורמת בישראל למגוון רחב של פרויקטים ומטרות לכל מגזרי האוכלוסייה ברחבי ישראל והיא עומדת בחזית הפעילות הפילנתרופית בישראל.  בחיפה תרמה קרן קלור, באמצעות הקרן לחיפה, למספר רב של פרויקטים עירוניים, כולל ספריית קלור בבית הגפן, מרכז קלור בשכונת חליסה וכן מרכז קלור בשכונת עין הים.

במהלך הביקור בחיפה, נפגשה דיים ויויאן עם ראש העיר, דר' עינת קליש, שהציגה בפניה מיזם עירוני ייחודי בשכונת הדר לצורך בחינה של קרן קלור.

אורחת של כבוד. באדיבות : הקרן לחיפה

אורחת של כבוד. באדיבות : הקרן לחיפה

המשך הביקור בעיר כלל: סיור במדעטק עם מנכ"ל המוזיאון מר אלי שרמייסטר, שהציג בפניה את הפעילות הענפה בתחומי המדע והחינוך במוזיאון; מפגש עם נשיא האוניברסיטה, פרופ' רון רובין וסיור בקמפוס הנמל במהלכו פרס הנשיא רובין את תוכניות הפיתוח הרבות של האוניברסיטה בעיר התחתית ;  מפגש עם נשיא הטכניון, פרופ' פרץ לביא בקליניקה הקהילתית בשכונת הדר ; ולסיום נערך ביקור במרכז קלור בשכונת עין הים, מרכז יהודי-ערבי שהוקם בשכונה ע"י קרן קלור לפני כ 15 שנה ומנוהל כיום ע"י מרכז חינוך ליאו באק ועיריית חיפה. נשיאת קרן קלור הודיעה בביקורה בעין הים כי היא תמשיך ותתמוך במרכז קלור בשכונה בהיקף של כמליון ₪.

בעז הירש מנהל התפעול של הקרן לחיפה, אומר: "שמחנו מאוד לארח את דיים ויויאן נשיאת קרן קלור ישראל . זהו ביקור חשוב שכן קרן קלור היא אחת מהקרנות הפילנתרופיות הגדולות בישראל. דיים ויויאן היא אישה מרשימה מאוד, תומכת מובהקת בדו-קיום, בקידום והעצמת נשים והקשר שלה לעיר הוביל לעשייה פילנתרופית נרחבת בחיפה. המפגש עם ראש העיר היה מפגש חשוב ונקווה כי יוביל להמשך העמקת העשייה המשותפת של העיר עם קרן קלור.

"הקרן לחיפה פועלת לפיתוח העיר בעזרת קרנות פילנתרופיות וכן ע"י פילנתרופיה מקומית. לכבוד 35 שנים להקמת הקרן, יצאנו בקמפיין חדש תחת הכותרת "לפעמים זכרונות מתגשמים".

הקרן לחיפה מזמינה את תושבי חיפה והציבור הרחב בעל זיקה לעיר, לפנות אלינו ולמצוא את הדרך האישית המתאימה להנצחת יקיריהם. לדוגמא ניתן להקים ברחבי העיר מצפורי נוף, גני משחקים ופינות הנצחה ובכך להגשים את החלום ולממש את הזיכרון האישי שלהם במרחבי העיר חיפה".

המעוניינים – נא לפנות למשרדי הקרן – דרך העצמאות 1, חיפה

בטלפון נייד:  054-9198898 / משרד: 04-6305130 או בדוא"ל: [email protected]

 


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. עשו לה יופי שטיפת מוחות והיא תתרום עוד מתנס לואדי ניסנס

    אביה היה פילנטרופ יהודי לבנות ליהודים מדינה
    היא כבר תורמת למרכזים ערביים..
    זה החושך האמיתי מביאים תורמים במקום שיעזרו לקלוט עולים יהודים
    הם בונים מתנסים עלאק דו קיום שבהם מסיתים נגד ישראל

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בדיוק בעידודה של הראשה בעיר הזו …

  3. א.א.חיפה..היות וברור לנו מי יצ

    לגבי בקשה לשנות שבוע הספר העברי לשבוע הסםר הלי העברי. פשוט להתחיל למחוק כל מה שקשוק עברי- יהודי.לא ביחד ושטויות .אני רוצה שבוע ספר העברי ולא לדמות .בהמשך ישנו עת חוק הלאום. כמה סםרים יש חהם לערבים.,על מי היא עובדת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר