לומדה שיעורים פרטיים
לומדה שיעורים פרטיים

לומדה שיעורים פרטיים

אחד הקשיים הקיימים כיום במערכת החינוך שלנו, נעוץ בחוסר היכולת שלה לספק לכל תלמיד את הקצב המתאים לו וליכולות הספציפיות שלו. מתוך ההבנה הזו והרצון למלא את הצרכים של כל ילד וילד הוקמה "לומדה" – מערך שיעורים פרטיים במגוון נושאים, לתלמידים בכל הגילאים!

פורסם בתאריך: 14.6.19 09:18

מתוך הבנה שמערכת החינוך המוסדית לא תמיד יכולה לעקוב אחר כל תלמיד ותלמיד ולמלא את צרכיו, הוקמה "לומדה" – מערך שיעורים פרטיים לתלמידים בכל הגילאים. נלי קרפינסקי, מקימת "לומדה" מספרת: "בלומדה אנחנו מעבירים שיעורים פרטיים כמעט לכל הגילאים, החל מכיתה ג', ועד האוניברסיטה, גם סטודנטים. ניתן ללמוד אצלנו מתמטיקה, אנגלית, לשון, פיזיקה, מדעי המחשב, ויש לנו גם שיעורי עברית לעולים חדשים. בנוסף, אנחנו עורכים קורסים מיוחדים בקיץ, בחגים ובחופשים. עשינו קוסים מיוחדים לעולים, קורס מתמטיקה כהכנה לכיתה ז', לתלמידים שעולים מבית הספר היסודי לחטיבה ורוצים להגיע מוכנים, וגם הקיץ יהיה לנו קורס ייחודי כזה. חוץ מזה, אנחנו מעבירים סדנה חינמית מיוחדת בה אני מסבירה בדיוק מהן הכיתות המדעיות, למה כדאי ללמוד בהן, איך עושים הכנה לכיתות האלה ומה לומדים בהן".

לומדה: המפתח להצלחה

לומדה: המפתח להצלחה

הכנה לכיתות מדעיות

אחד הדברים שמייחדים את "לומדה" מאד הם שיעורי ההכנה לכיתות המדעיות. אותן כיתות, המתמקדות במקצועות המתמטיקה, מחשבים, טכנולוגיה ושאר מקצועות המדעים המדויקים, מציבות רף לא פשוט להתקבל אליהן, ותלמידי המסיימים את בית הספר היסודי ורוצים לבחור בעתיד מדעי, זקוקים לעזרה והכוונה, הן טרם הקבלה לכיתה והן בעת הלימודים בכיתה כזאת, לאחר הקבלה. מורי "לומדה" מתמחים בהכנה וליווי של תלמידים (והוריהם) לאותן כיתות מדעיות. "כיום אין בחיפה מקום שעוזר לתלמידים להתקבל לכיתה המדעית" אומרת נלי, "ואולי אין בכלל דבר כזה בארץ. אנחנו עושים הכנה מלאה, גם באנגלית, גם במתמטיקה, למבחן שמתקיים במחצית הראשונה של כיתה ו'. בנוסף לכך, ישנה חוברת הכנה למבחני קבלה שאני כתבתי ויצרתי בעצמי, והיא אמנם יצאה לאור אבל אני לא מוכרת אותה לקהל הרחב, היא מיועדת אך ורק לתלמידים שלי, כתוספת עזרה".

מקום ייחודי בעולם החינוך בישראל

מקום ייחודי בעולם החינוך בישראל

מחוויה אישית לדרך מקצועית

את תחילת דרכה החלה נלי לפני 18 שנה כמורה המספקת שיעורים פרטיים. היא נולדה באוקראינה, שם הייתה כלכלנית, ובישראל הוציאה תעודת הוראה והחלה ללמד. בשנת 2005, כאשר הבן שלה רצה להתקבל לכיתה מדעית בעצמו, הבינה נלי את המצוקה הקיימת. "הבן שלי היה תלמיד מצטיין" מספרת נלי. "והוא רצה להתקבל לכיתה מדעית. ניתן להבחן לשלושה בתי ספר שונים, וכשהוא יצא מהמבחן הוא יצא כמעט עם דמעות בעיניים. לא הבנתי מה קרה. עשינו הכנה עם החומר של בית הספר, והוא תלמיד מצטיין, למה לא הצליח לו? כשהוא סיפר לי מה היה במבחן, הבנתי שרוב המבחן מבוסס על החומר של בית הספר, אבל ברמה הרבה יותר קשה, וגם תכנים שהם בכלל עוד לא הספיקו בכלל ללמוד. הבנתי שצריך לעשות הכנה אחרת לגמרי, ושם התחלתי את הדרך שלי בהכנה לכיתות המדעיות. ישבתי לאסוף חומר, כי אין שום דבר קיים באינטרנט, הרכבתי מבחנים לבד. היום כמעט ואין בית ספר בחיפה שלא יודע מי אני".

לומדה שיעורים פרטיים

לומדה שיעורים פרטיים

הכירו את צוות "לומדה"

הצוות העובד במרכז "לומדה" הוא צוות מיומן של מורים ומרצים במקצועות שונים. "יש לנו כמה מורים במתמטיקה, אחד מהם הוא מורה ותיק בארץ שגם זכה בפרס "המורה של המדינה" אומרת נלי. "יש לנו מורה באנגלית שיש לה כמה תארים שונים וגם דוקטורט, המורה ללשון שלנו היא עם תעודה מאוניברסיטת חיפה. כל הצוות שלנו מאד מקצועי ומנוסה ואת התוצאות רואים בשטח. בהכנה לכיתות מדעיות אחוז מאד גבוה מהתלמידים שלנו מתקבל לכיתות, אנחנו עובדים איתם במהלך השנה ורואים עלייה משמעותית בציונים. אנחנו מכינים לבגרויות ורואים תוצאות מעולות, וגם באנגלית. ילדים מגיעים אלינו, קטנים, בכיתה ד' עם אפס ידע בשפה ותוך כמה חודשים הם כבר מוכנים למבחנים, ומגיעים לציונים של 90 פלוס באנגלית. ההורים בהלם מההתקדמות המדהימה שהילדים שלהם עושים".

לומדה: המפתח להצלחה

לומדה: המפתח להצלחה

ומה מייחד את הלימודים ב-"לומדה"?

"לרוב בשיעורים פרטיים, מדובר במורה שמגיע הביתה" אומרת נלי. "עובדים לפי החומר שנלמד בבית הספר, המורה שואל את הילד מה הוא לא מבין ובעצם עושה את שיעורי הבית, ביחד עם הילד. השיטה אצלנו פועלת אחרת לגמרי. אנחנו לא עושים את שיעורי הבית שהם קיבלו בבית הספר, אנחנו מלמדים נושאים, מההתחלה ועד הסוף, בלי קשר למה שנלמד כבר בכיתה, מסיימים נושא, עושים מבחן כדי לראות את רמת הידע של התלמיד, ומתקדמים לנושא הבא, כותבים כללים, מתרגלים במהלך השיעור, והתלמידים מקבלים גם שיעורי בית מאתנו. קורה הרבה פעמים שאנחנו עובדים מעבר לחומר של בית הספר, ואז כשילד מגיע ללמוד את זה בכיתה כנושא חדש, עבורו זה כבר לא חדש, הוא למד את זה אתנו כבר בעבר, ואז בבית הספר הוא למעשה עושה חזרה על החומר שלמד אתנו. ההצלחה שלנו גבוהה מאד, אין אצלנו ילד שלא עלה ברמת הציונים והראה שיפור משמעותי".

לומדה שיעורים פרטיים

כתובת: אבא הלל סילבר 99, חיפה

טלפון לפרטים: 058-6999255 \ 077-3220323

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

חיבור מיוחד בין התלמידים לצוות ההוראה

חיבור מיוחד בין התלמידים לצוות ההוראה

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אריה

    משוגעים רדו מהגג ! אמר כבר לפני 35 שנה שר האוצר המנוח יגאל הורוביץ. למה במגידו ובעמק יזראעל לא רוצים את השדה? כי חצי מהתושבים יסבלו מרעש אימים. כי המוני תיירים זולים ושיכורים יבריחו את תושבי חיפה שרוצים לגור בה.כל התכניות האלה הם בשביל משקיעים מליונרים מתל אביב שיונה יהב הזמין כדי לקנות את כל הדירות הזולות שזוגות צעירים יכלו לקנות בחיפה וכיום בגלל מחירי הדירות שכבר בשמיים חסרי הדיור הצעירים כבר בורחים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר