יוסי עמנואל הוא ד"ר חיוך. צילום: גד בן אברהם
יוסי עמנואל הוא ד"ר חיוך. צילום: גד בן אברהם

התרופה ל"דלקת קרום החשק" על פי ד"ר חיוך

הוא קיבל את כל הקלפים הלא נכונים בחייו, אך בעזרת גדלות רוח ותעצומות נפש נדירים הוא התעלה ולא רק שהצליח לרפא את פצעי ילדותו, היום הוא מבקש לרפא את הכאב והקושי של אחרים: "אם נחייך לעצמנו - כל העולם יראה לנו אחרת", אומר יוסי עמנואל הידוע בכינויו ד"ר חיוך, מרצה ואמן ריפוי ב"דלקת קרום החשק" וחסימות רגשיות, ומייסד שיטת ספורטתרפיה בחיוך

פורסם בתאריך: 29.7.19 17:33

"כל ההתחלות קשות" היטיב לשיר איתן מסורי, אולם ההתחלה של יוסי עמנואל הייתה הרבה מעבר לקשה. תמונות ילדותו מציגות אב אלכוהוליסט אשר נהג באלימות כלפי בני משפחתו, בית עצוב הנתון לטרור האב, מחסור ועוני, ואפליה מתמשכת כלפי יוסי לעומת שאר אחיו. בנוסף לכל אלו סבל יוסי מקשיים חברתיים ואי הצלחה בלימודים, כשברקע סבל מהפרעות קשב וריכוז קשות.

"בגיל 40 עשיתי מהפך כנגד כל הסיכויים," מספר יוסי עמנואל, " משיפוצניק כושל ומתוסכל על סף פשיטת רגל הפכתי למחבר של שני רבי מכר המטפסים ברשימות ולמרצה מבוקש. הצלחתי להיפטר מהחובות הכבדים ולייצב את מצבי הכלכלי לאופטימלי שהיה לי מימיי".

כיום, מספר יוסי, הוא אף זוכה להערכה רבה מסביבתו ומבני משפחתו, כזו שאפילו לא העז לחלום עליה. לימים, הוא חזר להתאמן ואף השיל 15 ק"ג ממשקלו. "אני מאושר הרבה יותר ממה שהייתי במשך כל ארבעת העשורים הראשונים לחיי,  פיתחתי אופטימיות וחוויתי שיפור משמעותי בשביעות הרצון שלי בכל המישורים ומעל הכל, החיוך חזר לשפתיים בגדול".

בואו לשמוע על סודות החיוך. צילום: גד בן אברהם

בואו לשמוע על סודות החיוך. צילום: גד בן אברהם

אז מהו הסוד והשיטה של ד"ר חיוך?

"זוהי שיטה פשוטה להפליא, המשלבת תרגילי ספורט קצרצרים, תרגילי אנרגיה בהשראת הצ'י קונג ותרפיה בחיוך", מסביר יוסי עמנואל, "השיטה מיושמת כך שאנו מטמיעים באופן מבוקר כאבים פיזיים, עייפות, לחץ, אימפולסיביות ומאמץ גופני כשהאתגר הוא להצליח ולהמשיך לחייך על אף הקושי, האתגרים וההסחות. מטרת השיטה היא לאמן את התודעה להתגבר על קשיים ורגשות שליליים בעזרת כוחו הנסתר של החיוך", לצורך כך אנחנו נעזרים "בעיפרון המחייך" המיוחד שפיתח יוסי עמנואל – הלוא הוא 'ד"ר חיוך'.

ד"ר חיוך מספר כי החיוך הפנימי פותר את מרבית הבעיות הנובעות משגרת החיים הקשה והעמוסה שלנו: "השיטה הזו שינתה את חיי לחלוטין וכשחשפתי אותה לרבים ממכריי וחבריי, גם הם דיווחו לי על שינויים מרחיקי לכת בחייהם. החלטתי להפיץ את השיטה בכדי שגם יתר האנשים מעבר למעגלים הסובבים אותי יוכלו להפיק ממנה ערך".

מהי הצלחה בעיניך?
"לפני שלמדתי איך להצליח למדתי כיצד להיכשל. הפחד מכישלון היה אצלי הגורם לקיפאון ולחוסר המעש. היכולת שלי להיכשל בקבלה ובחיוך מבלי "לאבד את הראש" היא הצלחה בעיניי. פיתחתי "עיפרון מחייך" המונח בין שיניי בעת הצורך ומאלץ אותי לחייך בזמן קושי. ברגע שמצאתי דרך להכניס חיוך לקושי, עולם חדש נפתח מול עיניי ועליתי על דרך המלך".

יוסי יצא למסע לחקור לעומק את סודות החיוך, עליהם הוא מספר בספרו המהפכני: "בספר הקולי החדש אני מספר על התגליות המפתיעות ששינו את חיי מקצה לקצה, על הניסויים המהפכניים שביצעתי ועל המחקר האישי שלי על כוחו המסתורי של החיוך".

מדוע מומלץ להאזין לספרך?
"בעיקר בכדי לחסל אחת ולתמיד את המחלה חשוכת המרפא שנקראת לעיתים "דלקת קרום החשק".
תסמיני המחלה: "תרצת נפוצה", תשישות אנרגטית, דחיינות כרונית וסימפטום… (השלימו את החסר).
שם התרופה: "זריקת סם החיוך" (הפנימי) מאת ד"ר חיוך.
שיטת הטיפול: "ספורטתרפיה בחיוך".
תוצאת הטיפול: הפרשת ההורמון הסודי שנקרא "הורמון הכל יכול", מבלוטת יותרת המוח – היישר למחזור הדם. זוהי זריקת מוטיבציה טבעית המגדילה את ההספק היומי ב50 אחוז.
משך זמן הטיפול: לאחר 30 יום מופרש "הורמון הכל יכול".
המשך מעקב: מעקב שבועי באימון בשיטת "ספורט תרפיה בחיוך"

מחיר טרום השקה של הספר הקולי:  49 ש"ח בלבד.

ד"ר חיוך

טלפון: 052-6264419

לפרופיל האישי של ד"ר חיוך

ליצירת קשר בוואצאפ ,לרכישת הספר הקולי, ולכל מטרה- לחצו כאן!

רב המכר 'התרופה לדלקת קרום החשק' של ד"ר חיוך

רב המכר 'התרופה לדלקת קרום החשק' של ד"ר חיוך

 


אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא 


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר