מסעדת שרימפס האוס. צילום: דלית זהבי
מסעדת שרימפס האוס. צילום: דלית זהבי

מסעדת שרימפס האוס

מסעדות דגים ופירות ים יכולות להיות חוויה מפנקת כשמגיעים למקום הנכון. הכירו את מסעדת שרימפס האוס שתשאיר לכם בפה טעם של עוד

פורסם בתאריך: 30.7.19 18:09

מאז ומתמיד אהב ניקו, הבעלים והשף של מסעדת השרימפס האוס את הים. לפני 13 שנה נרקם חלום בלבו של ניקו  – לפתוח מסעדת דגים ופירות ים בה יוכל לבטא אהבה נוספת שלו – הבישול.

כשבמהלך חיפושיו אחר מקום למסעדה העלה בחכתו את המבנה בו נמצאת המסעדה עד היום, כל הסובבים אותו ניסו להוציא את הרוח ממפרשי ספינת הדייג שלו. כולם אמרו שאין סיכוי שמסעדה במיקום כזה, על כביש ראשי באמצע שום מקום, תוכל אי פעם להצליח ולמשוך לקוחות. אבל ניקו לא ויתר. בחזונו הוא ראה כיצד הופכת המסעדה למקום מפגש לכל אוהבי מאכלי הים באזור וכך אכן קרה. מסעדת השרימפס האוס נפתחה בשדרות ההגנה בכניסה הדרומית לחיפה ושם היא נמצאת עד היום.

כשהמקום נפתח היה זה אך טבעי שניקו ינהל את המטבח. ביחד עם שף נוסף שחולק איתו את המשמרות, מוציאים השניים תחת ידם תפריט משובח של מאכלי ים וסלטים. האהבה לבישול וההקפדה על הפרטים הקטנים – אלה מבחינתו של ניקו היסודות של המסעדה. בעיניו, דג בין יומיים הוא כבר לא טרי ולכן לעולם לא יגיע אל צלחתם של האורחים במסעדה. כך מבשל רק מי ששואף למצוינות.

העזר כנגדו של ניקו היא אשתו סאוסן. סאוסן מנהלת את המסעדה עם אותה התשוקה והאהבה של ניקו לאוכל ולאירוח. סאוסן אחראית על הצד הלוגיסטי במסעדה: עובדים, ספקים, ניהול שוטף – כל אלה מטופלים על ידה.

היו שלום ותודה על הדגים
"שירות טוב מתחיל קודם כל בחיוך לאנשים", אומרת סאוסן. "יחס טוב שאנחנו נותנים ללקוחות, משמעו לקוחות מרוצים. חוץ מהחיוך, הלקוחות אוהבים אצלנו את האיכות והכמות ומהן הם מקבלים בשפע".

סאוסן מספרת שחלק בלתי נפרד מרוח המסעדה והאווירה המשפחתית במקום, הם הלקוחות שניגשים בתום הארוחה ומבקשים לדבר איתה ולהודות לה על האווירה במקום, השירות, המנות הנדיבות והטעימות ועל החוויה הכוללת. סאוסן קוראת לזה במילה אחת – פרגון, וזה בעיניה תמצית האושר בעבודה עם הלקוחות במסעדה.

כשמדברים על אווירה משפחתית, חייבים כמובן לספר גם על בתם של ניקו וסאוסן. מירל, שהיא סטודנטית עסוקה ובוגרת מדעי ההתנהגות ועדיין מגיעה למסעדה מספר פעמים בשבוע ועוזרת בכל הנדרש.

על השולחן
אם אלה הדגים המוגשים מהגריל אל הצלחת, השרימפסים, הקאלמרי הנימוח בפה, מגוון הסלטים – כל התפריט מבוסס על חומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר, שעוברים תחת עינו הקפדנית של ניקו שלא מהסס להשליך כל מה שלא עומד בדרישותיו המחמירות.

האורחים במסעדה נהנים ממנות מושלמות כמו שרימפס ברבישף – שיפודי שרימפס על הגריל, שפע של מולים ברטבים מעולים, סרטנים בחמאה ושום וכמובן – מבחר דגים כמו ברבוניות ולוקוס לבן.

אז כשאתם רעבים ונמצאים באזור, אל תוותרו על ביקור במסעדה המשפחתית החמימה הזו. הסלטים הביתיים המלווים את הארוחה על חשבון הבית, הבירות הצוננות ויינות האיכות שמלווים את המנות המחליקות בגרון ובנוסף, המחירים הידידותיים – כל אלה הופכים את השרימפס האוס למסעדה שהיא כמו בית.

שרימפס האוס

כתובת: שד' ההגנה 105, חיפה

טלפון: 04-8520896

לינק לאתר

המנות שיעשו לכם שמח בפה

המנות שיעשו לכם שמח בפה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר