נוף מושלם לאירוע מושלם. צילום: גל פרידמן
נוף מושלם לאירוע מושלם. צילום: גל פרידמן

אירועים קטנים בצפון: המקומות שאסור לכם לפספס

כשאתם מחפשים מקום לאירועים קטנים עם חוויה גדולה אתם צריכים לשים לב לכל פרט. בכתבה הבאה הכנו לכם את רשימת המקומות המומלצים לאירועים בלתי נשכחים בצפון

פורסם בתאריך: 4.8.19 15:14

אולמי יהלום

איך הטעמים, הצבעים והריחות מן המזרח משתלבים ביחד עם יוקרה, חדשנות וטרנד עדכני? ב – "אולמי יהלום" הממוקם בעין המפרץ תוכלו לראות את השילוב הזה במלוא תפארתו. מחד, נגיעות עיצוב אותנטיות ותפריט שיגרום לכם להרגיש כאילו אתם טועמים מאכלים מבית סבתא בגרסה הטעימה ביותר שלהם, ומנגד, עיצוב מוקפד, חדיש, קלאסי בוטיק, שיבטיח לכם שקיבלתם בחירה איכותית לאירוע המשמח שלכם.

עיצוב מוקפד, חדיש, קלאסי בוטיק. צילום: יעקב אהרוני

עיצוב מוקפד, חדיש, קלאסי בוטיק. צילום: יעקב אהרוני

באולמי יהלום המהווים פנינה אותנטית בלב עין המפרץ, תוכלו לקבל את המענה אותו חיפשתם לאירועי בוטיק קטנים ומוקפדים. האולם מחולק לשני חללים ייחודים, כאשר אחד מהם יכול להכיל עד 160 איש והשני עד 350 איש. באם תרצו לחלק את האירוע שלכם לשני חללים, בעלי האולם יציעו בשמחה שתקבלו את שני החללים – האחד כקבלת פנים והשני לעריכת האירוע עצמו. באולמי יהלום מארחים בשמחה בר או בת מצווה, בריתות, אירועי חינה ואף חתונות בוטיק, כאשר הדגש הוא ברור – הקולינריה העשירה והמופתית, הייחודית לאולמי יהלום.

אז מה אוכלים?
כפי שכבר צוין, האוכל הוא נקודת עניין משמעותית אצל האורחים באולמי יהלום, כאשר הדגש הוא על טעמים אותנטיים מזרחיים בשפע אדיר. קבלת הפנים עשירה במגוון רחב של מטעמים, הארוחה העיקרית כוללת קדירות ותבשילים שאפילו רק הריח שלהם יהפוך אתכם לרעבים יותר, וכפי שנהוג בעדות המזרח, איש צוות אחד הוא האחראי על שפע הסלטים וכל תפקידו לייצר ולשחזר את הסלטים של פעם, ממש כמו בבית של סבתא. מור וקנין בראל, מנהלת השיווק של האולם מספרת: "יש לנו מתכונים סודיים ששייכים רק לאולמי יהלום, והתפריט שלנו הוא מסוג התפריטים בזכותם אנשים סוגרים אצלנו אירוע, מכל הארץ. אלה טעמים שהפכו מזוהים לאורך השנים עם אולמי יהלום. בזכות הטעמים הייחודיים הללו, יש לנו לקוחות חוזרים שבוחרים לערוך אצלנו אירוע אחר אירוע, כדי לשמור על רמת האוכל האיכותית שקיבלו באירועים הקודמים שלהם".

מתכונים סודיים למטעמים מבית סבתא. צילום: יעקב אהרוני

מתכונים סודיים למטעמים מבית סבתא. צילום: יעקב אהרוני

ומה חדש?
למרות שאולמי יהלום קיימים כבר למעלה מ-15 שנה, מדי עונה הם מקפידים להתחדש ולחדש עבור האורחים. "כמו בכל עונה", מספרת מור, "גם העונה אנחנו מבצעים שיפוץ וחידוש של המקום. אנחנו מתחדשים בריהוט עדכני, פינות ישיבה טרנדיות ועוד כמה הפתעות שאנחנו שומרים בשרוול ללקוחות". כתמיד, העיצוב מבטיח להיות טרנדי, חדשני ומעודכן בכל מה שנכון בעולם האירועים.

הצוות שיעשה לכם את האירוע
אחד הדברים המייחדים את אולמי יהלום, מלבד מיקומו הנוח המשרת גם את תושבי חיפה והקריות וגם את כל אזור הצפון, זה הצוות המסור. בעלי המקום, המצוידים בניסיון ובידע רב בעולם האירועים, הם גם הבעלים של "אחוזת סנדרין" המרהיבה, מתחם הכולל אולמות אירועים, ספא ומלון, והם רותמים את ניסיונם הרב גם בניהול אולמי הבוטיק. העובדים הנעים החל ממנהלי המכירות, מנהלי האירועים ועד לצוות המטבח, מגיעים עם ניסיון רב בעולם האירועים, עם תודעת שירות מהגבוהות בעולם האירוח ועם חיוך חם ורצון ללכת לקראת כל לקוח, כדי להבטיח שיחווה את האירוע בדיוק כפי שחלם עליו.

 

אולמי יהלום

כתובת: עין המפרץ, כביש עכו

טלפון: 04-955-5512

קישור לאתר

גם חינות עושים באולמי יהלום. צילום: יעקב אהרוני

גם חינות עושים באולמי יהלום. צילום: יעקב אהרוני


כרמלה גן אירועים

למרגלות הכרמל שוכן גן אירועים יפיפה ופסטורלי המייצג את ארץ ישראל הכפרית והשורשית: כרמלה גן אירועים. הגן הממוקם בקיבוץ יגור משתרע בין עצי אקליפטוס בהוויה נוסטלגית, ומפיח באורחיו את קסמו המיוחד.

כרמלה הוא גן אירועים טבעי ויוצא דופן ומהווה את המקום האידאלי, הרומנטי לחתונות. הגן הוא תכשיט נסתר בין השבילים, מרבדים של שדות ירוקים וחומים ושביל רחב מעוטר בשולחנות בר המסמן את הכניסה, ומוביל את האורחים להוד והיופי שבפנים.

גן אירועים כרמלה. צילום: מיכל רביבו

גן אירועים כרמלה. צילום: מיכל רביבו

לא בכדי, נבחר כרמלה גן אירועים לאחד המתחמים המובילים לחתונות שנפתחו בשנה האחרונה בישראל, על ידי האתר מיט4מיט. הגן מעוטר בשלל כוכבים: צוות מוביל של אנשי מקצוע מהטובים בארץ. גן אירועים כרמלה, הוא בית לכל האירועים עד ל- 300 אורחים, עבור חתונות, בר/בת מצוות, בריתות, ואירועים עסקיים. הוא מעוצב בחן ובאמנות עכשווית, בשילוב עץ, ברזל וזכוכית, ואהוב על המבקרים בו בשל אופיו הייחודי ומרכיביו המשולבים. הגן מקיים אירועים בכל עונות השנה ובכל מזג אוויר, הגישה אליו נוחה מאוד והוא מספק חניה מסודרת.

'כרמלה' הוקמה על ידי צמד המסעדנים יואב כהן ושלומי פורמן, אשר בעשור האחרון הקימו את המסעדות המצליחות של רשת BLACK בחיפה. לצדם, יוצרת הקונספט, השפה הקולינארית והקריאייטיב – גליה אורנן, הנחשבת לאחת מאושיות הקולינריה והאירוח הטובות ביותר, וזוכה להערכה וכבוד רב בקרב שפים ומסעדנים מהטובים בישראל. כך, מטביע גן אירועים כרמלה את חותמו ואת נוכחותו המופלאה בסצנת גני האירועים בצפון.

המטעמים של הגן. צילום: שירן כרמל

המטעמים של הגן. צילום: שירן כרמל

המטבח של כרמלה נושא דגל של אהבה לחקלאי המקום לאדמת העמק ולישובים הכפריים של ארץ ישראל. על הקולינריה מנצח לא אחר מאשר השף רוברט קלוגר (רפאל, הרברט סמואל, מול ים, מסעדת לאמי ז'אן המכוכבת בפריז וקפה אל נור). קלוגר נחשב לאחד השפים היצריים והיצירתיים ביותר במטבח הישראלי החדש, וב'כרמלה' הוא מגיש אוכל כפרי ועשיר שמוכן ביד מקצועית ובטוחה ממיטב התוצרת שמציעה אדמת העמק.

המטבח של 'כרמלה' מלא כבוד לחקלאות המקומית, לאדמת העמק וליישובים הכפריים. הבשר והירקות הטריים מובאים מידי בוקר מיישובי העמק, הלחם והקינוחים נאפים במקום.

הבית והגינה יוצרים חלל אינטימי מיוחד ומלא אופי, לאירועים פרטיים ועסקיים המותירים את חותמם גם שנים ארוכות לאחר מכן. המבנה והגן, מוקפים עצי אקליפטוס ותיקים, המקום מצויד במערכות תאורה הקרנה וסאונד מהשורה הראשונה, בריהוט חדש וסטייל נוסטלגי. העיצוב נשען על פריטי וינטאג' מקוריים ועבודות אמנות, נגרות וברזל ייחודיות. כרמלה גן אירועים מתאים לאירועים קטנים עד בינוניים עד כ-300 אורחים בהושבה, לחתונות, מסיבות, כנסים, ימי עיון ואירועי השקה. במקום מוצע בר אלכוהול עשיר, מערכות תאורה, הגברה, מקרן ובמה וכל האביזרים הנדרשים להבטחת אירוע מוצלח ומרשים שייזכר לטובה לאורך שנים בהמשך.

כרמלה גן אירועים

כתובת: קיבוץ יגור

טלפון לפרטים: 072-3951915

קישור לאתר

הכניסה לגן הקסום. צילום: מיכל רביבו

הכניסה לגן הקסום. צילום: מיכל רביבו


לימאני ביסטרו

באחת הנקודות הכי יפות בארץ, למרגלות מצודה צלבנית בת 2000 שנה, בנמל קיסריה, נמצאת מסעדת לימאני ביסטרו. בלימאני קיימת אווירה מיוחדת, אווירה משפחתית המתובלת בהרבה אופטימיות ונשמה, ברקע מתנגן הפלייליסט שיצר בכישרון רב אסף, מבעלי המקום. ממול הים נפרש לפניכם, השירות מפנק והאוכל טעים, מי צריך יותר מזה?

בלימאני אי אפשר לטעות, כי מכל מקום שבו תשבו תראו את חוף הים של קיסריה. המסעדה קיימת כבר חמש שנים ומגיעים אליה אורחים מכל מקום ולכל מטרה: אירועים עסקיים, הרמות כוסית וערבי חברה, ישיבות, בר ובת מצוות, אירועי קוקטייל וימי הולדת וגם חתונות אינטימיות של עד 150 איש.

האווירה בלימאני. צילום באדיבות לימאני

האווירה בלימאני. צילום באדיבות לימאני

כיאה למסעדה שממוקמת מול חוף הים, תפריט המסעדה כולל מנות ביסטרו קלאסיות שמקורן מאגן הים התיכון: מנות דגים ופירות ים, מנות בניחוח יווני, צרפתי, איטלקי וספרדי, וכמובן גם ישראלי. חומרי הגלם טריים, והכול נאפה ונעשה במקום, ויש גם מנות לילדים. המנות המוגשות תואמות את שעות הפעילות של המסעדה: במהלך היום ובשעות הערב מגוון של מנות עיקריות בנגיעות של ים לצד יין איכותי, ובשעות הפעילות הליליות מנות קלילות שמצטרפות לאלכוהול.

סביצ'ה לימאני קיסריה. צילום: אולג גלפר

סביצ'ה לימאני קיסריה. צילום: אולג גלפר

לקוחות המסעדה מספרים כי השירות בלימאני אדיב ויעיל, האוכל טרי ופשוט מדהים, האווירה מהנה והנוף עוצר נשימה, כל אלה מן הסתם יגרמו להם לשוב בחזרה: "הצוות יצא מגדרו לרצות אותנו, מנהלת האירוע יעל נענתה לכל בקשה ופניה והתרוצצה בינינו רק לוודא שאנחנו מרוצים, אפילו פתרו בעיה אלקטרונית במחשב המצגת ונידבו במידי את המחשב האישי של המנהל כדי להתגבר על התקלה. האוכל היה טעים והקינוחים מעולים, תודה על אירוע מושלם", כותב אחד הלקוחות. "זוהי הפעם השנייה שלנו בלימאני והפעם חזרנו לחגוג יום הולדת יחד עם כל המשפחה. הנוף מהיפים בארץ, השירות לבבי, אווירה מעולה ומעל הכל האוכל פשוט מושלם, לא פחות. מומלץ בחום ואין ספק שנחזור שוב ובקרוב", כותב אחר.

חלק מהאירועים נעשים בהגשה אישית, חלק במנות חלוקה, הכול לפי צרכי הלקוח, באירועים גדולים ניתן לעשות אדפטציות לתפריט עבור האירוע. בעלי המקום נותנים מענה ופתרון לכל צורך שעולה בזמן האירוע. "חשוב לנו שכל מי שבא לחגוג או לעשות אירוע מכל סוג ייהנה וייצא מכאן מאושר".

בלימאני המוטו הוא שירות נעים ואדיב שנענה לכל צרכי הלקוח, והתוצאה היא שקהל הלקוחות מצביע ברגליים וחוזר לפקוד את המסעדה בזכות רמת השירות ובזכות האוכל המוקפד והמשובח: "בגלל שאנחנו באים מתל אביב ולמרות שאנחנו נמצאים באתר תיירות, אנחנו תמיד משתדלים להיות "ווליו פור מאני", כלומר שתמחור המנות יהיה הכי הוגן שיש".

לימאני מנוהלת על ידי שלושה שותפים, אשר הגיעו מתל אביב, ביניהם אסף, הבעלים העיקרי ומנהל המקום, אשר היה בעברו הבעלים של רוזה פארקס. אסף הגיע לאזור לפני מספר שנים, התאהב במיקום המיוחד והחליט לעשות למקום מתיחת פנים, לשנות את הקונספט והעיצוב, להפוך את המסעדה למקום עלייה לרגל של אנשי המרכז והסביבה ולמעשה עבור כל מי שנוסע צפונה או דרומה ועוצר בקיסריה.

אז כשאתם מגיעים לקיסריה ובא לכם להתרענן וליהנות מאווירה מיוחדת, מאוכל טרי וטעים, שירות אדיב ומנוף שמרחיב את הלב, לא תעצרו בלימאני?

פרטי התקשרות

קישור לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק

טלפון: 04-6100022

קישור לעמוק האינסטגרם

ארבעה כיווני ים. צילום באדיבות לימאני

ארבעה כיווני ים. צילום באדיבות לימאני


אלמוג אירועים

עם נוף פנורמי, קו ראשון לים, ושירות קשוב וחם, 'אלמוג אירועים' הוא אחד המקומות האידיאלים לעריכת אירועים קטנים ובינוניים. דוד זכרי, אחד השותפים במקום, מספר: "המיקום שלנו הוא אחד מנקודות המפתח שלנו. אנחנו נמצאים ממש על הים, בתוך מתחם מלונות ליאונרדו בחיפה. יש לנו שלושה אולמות נפרדים, כאשר לכל אחד מהאולמות קירות זכוכית ענקיים ומרשימים עם נוף לכיוון הים, מה שמאפשר לאורחים בכל אירוע לצפות בים, ממש מתוך האולם עצמו. לצד זה יש לנו מרפסת פרטית מרשימה של האולם, בה אנחנו מציבים כסאות, שולחנות, שמשיות, האווירה מאד נעימה. כאשר מקיימים אצלנו חתונות, ניתן לערוך את החופה ממש ברחבה החיצונית אל מול הים, או לקיים קבלת פנים באירוע כלשהו שם, ואז את שאר האירוע להמשיך בתוך האולם, הכל לפי בקשות הלקוח".

אוכל טוב ונוף עוצר נשימה. צילום: רמי שלוש

אוכל טוב ונוף עוצר נשימה. צילום: רמי שלוש

מתמחים באירועים קטנים ובינוניים
את האולם פתחו דוד זכרי ושותפיו בשנת 2014, מתוך חזון לפתוח מקום שיהיה מתאים לאירועים קטנים ובינוניים. "יש הרבה אנשים כיום שמחפשים לעשות אירוע קטן" מספר דוד. "אפילו המשפחות, שבעבר רק רצו להזמין עוד ועוד אורחים, מבינות שהיום הטרנד הוא לעשות אירוע קטן ואינטימי, באווירה משפחתית וחמה, ולא אירוע בו הזמנתם המוני אנשים כשאת חצי מהם בכלל אתם לא מכירים. ראינו שהרבה אנשים מחפשים אולם קטן, אבל נאלצים להתפשר על אולם גדול עם מחיצות, או על איזו פינה במסעדה. אצלנו אפשר לקבל את כל השירותים של אולם גדול, רק באולם קטן שמתאים בדיוק לגודל האירוע הרצוי, עם צוות שמתמחה במיוחד באירועים קטנים ובינוניים ומבין בדיוק את הצרכים של הלקוח".

ה-מקום לאירוע הבא שלכם. צילום: רמי שלוש

ה-מקום לאירוע הבא שלכם. צילום: רמי שלוש

נגישות מלאה בכל המובנים
באולם נערכים כל סוגי האירועים וביניהם בר או בת מצוות, ימי הולדת חגיגיים, אירועי חברה יוקרתיים וגם חתונות קטנות. בכל אחד משלוש האולמות במתחם ניתן לקיים אירוע קטן, כאשר החלוקה היא אולם אחד בו ניתן לקיים אירוע עד 250 איש, אולם שני בו ניתן לקיים אירוע עד 180 איש, ואולם בוטיק נוסף בו ניתן לקיים אירוע עד 100 איש. "כל אחד מהאולמות שלנו מאובזרים בכל העזרים הטכניים הנדרשים לקיום אירוע כגון מסכי לד, מערכות תאורה והגברה, מקרנים וכן הלאה" מספר דוד. "ומעבר לכך המקום עצמו הוא מתחם מלונאי ולכן יש ברשותנו את הרישיונות הכי מחמירים שיש, רישיון עסק, כשרות, כל מה שצריך. כמובן שגם לנושא הנגישות דאגנו ויש נגישות לבעלי מוגבלויות לכל מקום, מכל מקום, החל מהחניון, חנייה חיצונית, שירותים ועוד. יש לנו גם חניון ענק לטובת האורחים, המתחלק לחניון חיצוני וחניון מקורה, כך שאין סיכוי שיגיע מישהו לאירוע ולא תהיה לו חנייה. גם בכבישים אנחנו נמצאים במיקום נגיש במיוחד, 900 מטר ממרכזית חוף הכרמל, מאד קרובים ליציאה הדרומית של חיפה, כך שאין צורך להיכנס לפקקים של העיר, וממזרח אנו קרובים ליציאה המזרחית של מנהרות הכרמל, כך שמכל מקום מגיעים אלינו בקלות".

ומה עם האוכל?
התפריט של 'אלמוג' הוא תפריט קלאסי שמשלב טאפאסים ומתחלק בין מזנונים להגשה. "המנות שלנו הן מנות של מטבח מודרני, הרבה טאפאסים ומנות קטנות" מספר דוד. "חלק מהעמדות בקבלת הפנים הן עמדות פעילות, בהן האוכל נעשה ממש במקום לעיניי האורחים. יש לנו שילוב של מזנון והגשה אבל אנחנו יכולים לעשות התאמות לפי דרישות הלקוח, הכל אצלנו טרי, חם וטעים, ומושג בחיוך ועם שירות אישי, לכל אורך הדרך".

אלמוג אירועים

כתובת: מתחם מלונות לאונרדו, מגדלי חוף הכרמל חיפה

טלפון לפרטים: 1700-700-758

קישור לאתר

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר