סדנה שכולה חיוכים עם ד"ר חיוך. צילום: מירי אנג'ל
סדנה שכולה חיוכים עם ד"ר חיוך. צילום: מירי אנג'ל

יוסי עמנואל: "הפכתי דחיינות להתלהבות"

דחיינות היא תופעה שכיחה שרבים סובלים ממנה. בכתבה הבאה תגלו איך ניתן להתגבר עליה ולשפר את איכות החיים באופן משמעותי באמצעות השיטה של יוסי עמנואל הידוע בכינויו ד"ר חיוך

פורסם בתאריך: 6.8.19 12:40

יוסי עמנואל המוכר כיום בשם ד"ר חיוך הוא חיפאי שעשה מהפך גדול בחייו כנגד כל הסיכויים. עד גיל 40 הוא היה שיפוצניק כושל, מתוסכל וחסר כל אשר סבל מתחושה כמעט מתמדת של עייפות ועצלנות. מדחיין כרוני שרובץ במיטה ושרוי בחובות כבדים הוא הפך למרצה מבוקש ומצליח, כתב שני ספרים שמטפסים לרשימות רבי המכר ובדרך גם הצליח להשיל עשרה קילוגרמים ממשקלו. מה הסוד שלו? שיטת ספורטתרפיה בחיוך אותה ייסד, אשר הייתה עבורו התרופה הסודית ששינתה את חייו מקצה לקצה. הכירו את ד"ר חיוך: אמן ריפוי חסימות רגשיות ומכאובים.

יוסי, איך עשית את המהפך הזה?
"גיליתי שיטה מופלאה שעושה שימוש בדרך חי"ה (חיוך+ יציבה+ הרפיה), המבוססת על יישום הכלל fake it until you make it – השיטה צורבת לתת המודע את היעדים שלי לטווח המידי ולטווח קצר של כשבוע. התייחסתי אל עצמי כאל אדם שכבר השיג את מבוקשו טרם ההצלחה שלי. מצאתי דרך מהפכנית ליישם את החכמה היהודית העתיקה 'בעקבות הפעולות נמשכים הלבבות' וחילקתי לעצמי פרסים קטנים על ההצלחה העתידית שלי מראש. בכל פעם שהצלחתי לחייך לעצמי, ללא קשר לדרך שבה אני מרגיש ולנסיבות החיצוניות, הצלחתי להשתחרר מהפחדים  ששלטו בי וגרמו לי לקיפאון".

יוסי מספר כי הוא שמע קול פנימי שמבקש ממנו לא לשמור את התגלית הזו רק לעצמו. יוסי נענה לקול והקים קבוצת חברים שתרגלה את השיטה מדי שבוע: "התמיכה הקבוצתית שקיבלתי עשתה לי פלאים", אומר יוסי, "ולמרבה ההפתעה היא השיגה גם את מבוקשם של חבריי לקבוצה. עובדה זו הגבירה בי את התשוקה להפיץ את הדרך המופלאה הזו לרשות כולם. הבנתי שזהו הייעוד שלי בחיים".

יוסי עמנואל הוא ד"ר חיוך. צילום: מירי אנג'ל

יוסי עמנואל הוא ד"ר חיוך. צילום: מירי אנג'ל

לדברי יוסי מדובר בשיטה פשוטה להפליא. התרגול נעשה במעגל קבוצתי אנרגטי הכולל שימוש "בעיפרון הקסמים" שפיתח ד"ר חיוך המאלץ את המתאמנים לחייך גם תחת קושי. התרגול משלב תרגילי אנרגיה גופניים מעולם הצ'י קונג, תרגילי ספורט קצרצרים, תרגילי עיסויי תאילנדי בעמידה, ומעל לכל תרפיית חיוך עוצמתית שמקורה בסודות הסינים העתיקים של הריפויי העצמי. לימים קרא יוסי לשיטה הזו "ספורטתרפיה בחיוך".

מה הייתה נקודת המפנה בחייך?
"הבנתי שהביקורת שקיבלתי כל חיי והניסיון להדוף אותה ולהאשים אחרים רוקנה אותי כליל מאנרגיות ועשייה. גיליתי שהמבקר הכי אכזרי שמתיש אותי לחלוטין הוא אני עצמי. כל עוד אני לא משאיר "פצעים פתוחים" אף אחד לא יכול לחדור לאזורים הפגיעים הללו ולפגוע בי במילים. בנוסף, הפחד מכישלון שיתק אותי. אחרי שמצאתי דרך לא לפחד מכישלון בעזרת כוחו הנסתר של החיוך הפנימי – הגיעה הישועה. עולם חדש נפתח מול עיניי ועליתי על דרך המלך".

ד"ר חיוך מציע דרך לבדוק האם אתם חסומים רגשית או סתם עצלנים. אם תזדהו עם שלושה היגדים לפחות מתוך העשרה הבאים, סימן שהחוג "ספורטתרפיה בחיוך" תפור עליכם:

  1. אין לי חשק להתעמל היום, לנקות או לסדר את הבית.
  2. לא הספקתי היום רבע ממה שתכננתי או יכולתי לעשות.
  3. רוב היום חשתי תשישות.
  4. התנהגותם של אחרים הוציאה אותי היום מדעתי.
  5. הייתי במצב רוח ירוד לפחות מחצית מהזמן היום.
  6. ניסיתי כבר כמעט הכל ושום דבר לא עזר לי.
  7. התקשיתי היום להתרכז ולהיות ממוקד ועברתי מדבר לדבר כל הזמן.
  8. הרגשתי היום אכזבה מעצמי.
  9. בכל פעם שאני מאוד מוטרד אני מפריז באכילה ובחומרים ממכרים.
  10. מתן תירוצים שונים (אותם אני מכנה "תרצת נפוצה") זו הסיבה האמיתית שבגללה לא השקעתי היום בעצמי.

מה המסר שלך לקוראים?
חיוך זה דבר רציני, אל תעשו מזה צחוק!

רוצים להעמיק את ההיכרות עם ד"ר חיוך ולדעת יותר על שיטת הספורטתרפיה בחיוך?
היכנסו לפייסבוק והציעו חברות ליוסי. לאחר מכן, תוכלו להיכנס לכאן וליצור קשר בוואצאפ ועולם חדש של אפשרויות יפתח בפניכם.

ד"ר חיוך מזמין אתכם לאימון ניסיון חינם. מי שיגיע דרך הכתבה הזו יקבל חודש ראשון בחוג "ספורטתרפיה בחיוך" במחיר של 100 ש"ח בלבד.

מספר הטלפון של ד"ר חיוך – 052-6264419

סדנה עוצמתית עם ד"ר חיוך. צילום: מירי אנג'ל

סדנה עוצמתית עם ד"ר חיוך. צילום: מירי אנג'ל

 


אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא 


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר