הכירו את המסעדות המומלצות. תמונה ממאגר Ingimage
הכירו את המסעדות המומלצות. תמונה ממאגר Ingimage

מסעדות לא כשרות בחיפה: המקומות שיפתחו לכם את התיאבון

מחפשים מסעדה איכותית עם מבחר טעמים שיזכירו לכם חופשה חלומית מעבר לים? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם רשימה של מסעדות לא כשרות עם טעמים נדירים. בתיאבון

פורסם בתאריך: 25.9.19 18:09

מסעדת ג'ירף – האסייתית הנדירה והמדויקת

כולנו מכירים אותו, את החשק לארוחה אסייתית ואיכותית, החשק לטעמים פותחי-תיאבון המגיעים מעבר לים ומצביעים לכיוון אחד – מסעדת הג'ירף. המותג שהוקם בתל אביב בשנת 1996 כבר מזמן לא נשאר בגבולות העיר והבשורה התפשטה במהרה גם לצפון הירוק כדי שאתם תוכלו ליהנות מאיכות בלתי מתפשרת של חומרי גלם, טעמים ייחודיים ואווירה שאי אפשר להתחרות בה.

מסעדות ג'ירף בצפון ממוקמות בכרמל בחיפה, ובקריות בלב מתחם BIG מלא החיים והחנייה. המסעדות מעוצבות בסגנון ניו יורקי, מודרני ונעים. כיאה למותג תל אביבי, גם במסעדות הצפון התחושה היא "לשבת בפנים אבל להרגיש בחוץ", כאילו אתם ממש על הרחוב שוקק החיים.

בימים א'-ה' (ימי חול) בין השעות 16:00-12:00 תוכלו ליהנות מ-10% הנחה במסעדה בחיפה ובאותן שעות במסעדה בקריות תוכלו ליהנות מ-15% הנחה. בשתי המסעדות ההנחה היא על כל המנות בתפריט.

מנות שיגרמו לכם לחייך. צילום: יהונתן בן חיים

מנות שיגרמו לכם לחייך. צילום: יהונתן בן חיים

מה אוכלים: מסעדת הג'ירף מציעה מגוון מנות טעימות מקטגוריות שונות, ואתם רק צריכים לדאוג שיש לכם מספיק מקום בבטן לכל הטוב הזה. אם אתם הולכים על המנה הקיסרית החדשה למשל, היא תפנק אתכם באטריות ביצים עם עוף, חזה אווז מעושן, בצל ובוטנים. אם אתם בעניין של פירות ים, החך שלכם ישמח להכיר את המנות הבאות: קלמרי מטוגן ברוטב פלפלים אדומים ועירית; פאד תאי – אטריות אורז עם בצל ירוק, ביצה, לימון, כוסברה, בוטנים, שרימפס או עוף. בין המנות האייקוניות תוכלו גם להתפנק במנות ללא גלוטן מתוך תפריט בגרסה מותאמת ולא מתפשרת.

המנה המומלצת: אטריות שחורות עם פירות ים – אטריות ביצים שחורות עם שרימפס, קלמרי, בצל ירוק, עירית וצ'ילי. או במילים אחרות – מנה שהיא כולה קפיצה קטנה לחו"ל.

אטריות שחורות ופירות ים. צילום: יהונתן בן חיים

אטריות שחורות ופירות ים. צילום: יהונתן בן חיים

התוספות שמשלימות: מסעדת ג'ירף בקריות מעמידה לרשותכם חדר VIP המשמש לאירועים פרטיים ואירועי חברה. החדר מתאים ל-25 אורחים ומומלץ להזמין אותו מראש כדי להבטיח את מקומכם.

משלוחים:
החלטתם להשאיר את הבילוי בבית? ג'ירף תגיע עד אליכם עם המנות המפתיעות דרך שירות משלוחים מהיר באזור חיפה והקריות בכל ימות השבוע בין השעות 00:00-12:00.

 

מסעדת ג'ירף הקריות

טלפון: 04-8333610
כתובת: הסולל 10, מתחם BIG, קרית אתא
שעות פעילות: ראשון – שבת, בין השעות 23:00-12:00
קישור לעמוד הפייסבוק

מסעדת ג'ירף חיפה

טלפון: 04-8104012
כתובת: הנשיא 131, מתחם BIG, חיפה
שעות פעילות: ראשון – שבת, בין השעות 00:00-12:00
קישור לעמוד האינסטגרם
קישור לאתר

הפאד תאי שאי אפשר לעמוד בפניו. צילום: יהונתן בן חיים

הפאד תאי שאי אפשר לעמוד בפניו. צילום: יהונתן בן חיים


הוואנה פלוס: מסעדה בניחוחות בינלאומיים

העיר הוואנה, בירתה של קובה, מהווה סמל לשוויון, חירות ושלום. מקום בו יש מקום וסובלנות להיות בדיוק מי שאתה. לכן היה ברור לאייל אבו סלאח שכך תקרא המסעדה שלו בלב המושבה הגרמנית בחיפה, המתמחה במגוון סוגי מטבחים. החל מאוכל אירופאי, מזרחי, פירות ים, דגים ובשרים על הגריל, בטוח כי כל אחד מאתנו יוכל למצוא משהו בהוואנה פלוס שהוא אוהב לאכול.

לא תצאו מפה רעבים. צילום עצמי

לא תצאו מפה רעבים. צילום עצמי

מי היא הוואנה: המסעדה נוסדה בשנת 2007 לרגלי הגנים הבאיים והפכה פופולרית במהרה עד שעברה שיפוץ והתרחבה למסעדה הגדולה יותר שהיא כיום. המילה "פלוס" בשמה של המסעדה, שבהתחלה חשבתי שמסמלת את הנרגילות שניתן לעשן במקום, למעשה מסמלת את שילוב המאכלים מכל מיני מדינות בעולם ובכך המסעדה מאפשרת ללקוח לבחור באיזה טעם או מטבח הוא חפץ לטעום באותו הרגע. אבו סאלח הוא חובב נרגילות מושבע ומכיוון שלא היתה בחיפה מסעדה המשלבת עישון נרגילות, הוא החליט שמעתה תתאפשר חוויה כזו במסעדה שלו.

מה אוכלים: הדבר החשוב ביותר למסעדה הוא שהמנות בה נעשות במקום ולכן ניתן למצוא במקום רק בשר טרי. התפריט כאמור מגוון מאוד וכולל גם כריכים, טוסטים, פסטות וסלטים, מעבר למנות בשריות, דגים ופירות ים. דבר המבטיח שגם צמחוניים וטבעוניים יוכלו ליהנות מחוויית המקום ולמצוא מנה טעימה לאכול. המסעדה לא פסחה כמובן על הארוחה החשובה ביום והחביבה ביותר על ידי הקהל הישראלי- ארוחת הבוקר. ניתן לבחור מבין מגוון מאכלי בוקר, החל משקשוקה חמה, מגוון גבינות, אומלט וסלטים המוגשים בכל יום עד שעה 13:00 וכוללים שתיה חמה או קרה לבחירה.

לא פוסחים על ארוחת הבוקר. צילום עצמי

לא פוסחים על ארוחת הבוקר. צילום עצמי

המנה המומלצת: הוואנה פלוס ידועה במנות הגדולות שלה ואולי בגלל זה המנה שהכי אוהבים במקום היא אוניית פירות הים, הכוללת שרימפס, קלמארי, ראשי קלמארי, צדפות ועוד מטוגנים מיוחדים.

האווירה: בהוואנה פלוס תוכלו למצוא את השילוב המושלם בין שקט ואינטימיות לבילוי אנרגטי. המקום מואר בתאורה חמימה המשרה תחושה של רוגע והעיצוב הייחודי בה מקנה אווירה נינוחה שממנה לא תרצו ללכת. במרכז המסעדה מוצב באר מים וסביב המסעדה, על תקרתה ובסביבתה החיצונית, תלויים עציצי נוי גדולים.
נגמרה לכם הסוללה בנייד? אל דאגה, במקום גם שקעים עם חיבורי USB לטעינת מכשירים ניידים וכן טלוויזיות חדשות כדי שתוכלו לצפות במשהו בזמן שאתם מטעינים.

בנוסף לעיצוב הנינוח, גם לא תצטרכו לדאוג למקומות חניה כשאתם מגיעים להוואנה פלוס. ממש בצמוד למסעדה נמצא חניון גדול עם מקומות חנייה רבים וכן גישת נוחה לנכים.

המסעדה שומרת על רמת ניקיון ושירות גבוהים והלקוחות במקום אוהבים ומכירים בכך. אלו המרכיבים החשובים שגורמים להם לחזור פעם אחר פעם. המסעדה תעשה כל שביכולתה על מנת שתצאו מרוצים ומחויכים ותחכה לחזרתכם עד הפעם הבאה.

הוואנה פלוס

טלפון: 04-8511919
כתובת: שדרות בן גוריון 12, המושבה הגרמנית, חיפה
שעות פעילות: ראשון – שבת 10:00-03:00

יחס חם ואישי בהוואנה פלוס. צילום עצמי

יחס חם ואישי בהוואנה פלוס. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר