ניתוחי פנים עושים רק אצל המקצועיים ביותר. תמונה ממאגר Ingimage
ניתוחי פנים עושים רק אצל המקצועיים ביותר. תמונה ממאגר Ingimage

ד"ר מנאר קעואר: הרופא שמשנה את פני ניתוחי הפנים והעפעפיים

כשהאמנות והחדשנות פוגשות בכירורגיה הפלסטית, מתקבלות תוצאות מדהימות. ד"ר מנאר קעואר, מומחה בכירורגיה פלסטית, משלב את ניסיונו רב השנים עם הטכניקות המתקדמות בעולם להבטחת התוצאות המושלמות

פורסם בתאריך: 26.9.19 16:44

מנתחים פלסטיים איכותיים, המחזיקים בארסנל רחב של ניסיון, כישרון וידע לצד גישה יוצאת דופן ללקוחות, נחשבים למצרך נדיר. על אחת כמה וכמה בצפון הארץ, כשמרבית המנתחים המובילים פועלים במרכז.

אחד שכזה, הוא ד"ר מנאר קעואר, מנתח פלסטי מוביל, מומחה בכירורגיה פלסטית מנתח פרטי בבית חולים אלישע, העובד גם במכבי, בעברו שימש רופא בכיר ביחידה לכירורגיה פלסטית בבית חולים מאיר בכפר סבא.

ד"ר קעואר מציג גישה ייחודית ומסבירת פנים (תרתי משמע), כלפי מנותחי הפנים שלו. הרבה מעבר להיותו מנתח פלסטי מומחה, שביצע במהלך הקריירה שלו מאות ניתוחים פלסטיים מתקדמים ממגוון תחומים, הוא מציג גישה שונה ומיוחדת כלפי לקוחותיו: שיח בגובה העיניים במעטפת סובלנות יתרה, חפה מהתנשאות.

טרם הקים את הקליניקות הפרטיות וביסס את מעמדו כמנתח פלסטי מוביל ובעל מוניטין בצפון, צבר ד"ר קעואר עשור שנות ניסיון בתחום. את ההתמחות שלו בכירורגיה פלסטית ביצע בבית בחולים איכילוב בתל אביב, שם צבר ידע וניסיון רב בתחום הכירורגיה הפלסטית והמשחזרת. הוא ביצע מאות ניתוחי פנים, חזה, בטן, שאיבות שומן, הזרקות שומן, והזרקות בטיפולי פנים. ד"ר קעואר שימש כרופא בכיר בבית חולים מאיר בכפר סבא ואחראי על תחום עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל, עובד כרופא בכיר בקופת חולים מכבי באזור חיפה, בטיפול בגידולים בפנים וגידולים סרטניים בעור ועובד כמנתח פלסטי בכיר ברשת "פרופורציה". בנוסף לעבודתו בקופת החולים, ד"ר קעואר עובד במרפאותיו הפרטיות בחיפה ובנצרת.

ייעוץ מקצועי ומעמיק לפני תחילת הטיפול. תמונה ממאגר Ingimage

ייעוץ מקצועי ומעמיק לפני תחילת הטיפול. תמונה ממאגר Ingimage

ניתוחי מתיחת פנים והרמת עפעפיים
כמנתח בעל חזון יצירתי המבקש כל הזמן להרחיב את הידע לצד הקידמה, מבצע ד"ר קעואר ניתוחי מתיחת פנים והרמת עפעפיים בטכניקות רפואיות מתקדמות, המקצרות את משך ההחלמה  למטופליו תוך הפחתת כאבים.

למי ניתוחי הפנים מיועדים?
"ניתוחי מתיחת פנים והרמת עפעפיים מיועדים בעיקר לנשים וגברים מתבגרים, לרוב בגילאי 50 ומעלה, אשר החלה אצלם נפילת עור בפנים. סימני הזקנה צצים, קמטים ועפעפיים נפולים.

"הדבר נוצר כאשר בתהליך ההתבגרות שלנו, עור הפנים מתקמט ו"צונח", העפעפיים מתאפיינים בעודפי עור וכן צניחה של הגבות שכבר אינן מתוחות וגבוהות כפי שהיו. מעבר לכך, מתחילים לאבד נפח בפנים. ישנם גברים רבים כיום המבצעים את הניתוחים הללו גם כן, בכדי להחזיר את מראה הפנים הצעיר והמתוח".

מה נעשה במהלך הניתוח?
"המטרה בניתוחי פנים היא להחזיר עטרה ליושנה, להשיב את מראה הפנים המתוח והמורם, להרים את העפעפיים והגבות במקרה הצורך, ולעתים גם למלא את הפנים בשומן טבעי כדי להחזיר את המלאות והמראה הצעיר.

"במהלך הניתוח, אנו מותחים למעשה את עור הפנים והשומן שמתחתיו לכיוון למעלה ואחורה. זה נעשה תוך מתיחה וכריתת העור המיותר וקיבוע השומן תת העורי, וכן השבת הנפחים שאבדו עם הזמן על ידי הזרקת שומן מהגוף. אם יש צורך, מנתחים גם את אזור העיניים, כשהניתוח כולל מתיחת עפעפיים והרמת גבות. במקרים בהם גם הצוואר נפול, ניתן לבצע מתיחת צוואר במקביל.

"המטרה היא בעצם למשוך את העור והשומן שמתחתיו למיקומם המקורי שהיה בגיל צעיר יותר, ולהחזיר את הנפח שאבד עם השנים.

"הניתוח נמשך בדרך כלל בין שעתיים לארבע שעות, תלוי בסוג המתיחה שאנחנו צריכים לבצע".

כיצד נקבע סוג הניתוח בהתאם למצבו של המטופל?
"סוג הניתוח נקבע לפי מצב הפנים. בפגישה ההיכרות והאבחון הראשונית אני בודק את פניו של המטופל היטב, בוחן היכן יש נפילה והאם הנפילה מוגברת בחלק הפנים התחתונות או האמצעיות, אם מומלץ לבצע גם מתיחת צוואר, ואם יש חוסר ברקמה המצריך הזרקת שומן.

"כאשר הניתוח ממוקד בפנים התחתונות, ניתן לבצע מיני מתיחת פנים שניתן לבצעה גם בהרדמה מקומית.

"אם הניתוח כולל את כל חלקי הפנים, הרמת עפעפיים, גבות, צוואר וכדומה, הניתוח יבוצע בהרדמה מלאה, כמובן בהתאם למצב המטופל".

כיצד ניתוח מתיחת הפנים נעשה בפועל?
"בניתוח הרמת פנים, מבצעים שני דברים עיקריים: כורתים את עודפי העור וממקמים מחדש את הרקמות(המובנות משומן ושרירים) מתחת לעור, במיקום הנכון שלהם.

"החתך מתחיל לרוב בקו השיער, ברקות, ממשיך סביב האוזן ומסתיים בקרקפת מאחורי האוזן. למילוי קמטים ונפח בפנים, משתמשים בשומן הטבעי של המנותח אשר נשאב במהלך הניתוח בדרך כלל מאזור הבטן או המותניים. השומן משמש במהלך הניתוח למילוי ופיסול הפנים, הלסתות והצוואר. הרקמות הבסיסיות ממוקמות מחדש, כאשר בדרך כלל מרימים את שכבות הפנים העמוקות והשרירים, מותחים את העור שנותר לאחר כריתת העודפים ותופרים אותו במקומו הרצוי.

"השיפורים הנראים לעין במתיחת פנים מופיעים ברגע שהנפיחות ושטפי הדם שוככים. התוצאה הסופית שלך צריכה לא רק לשחזר מראה צעיר ונינוח יותר, אלא גם לעזור לך להרגיש בטוח/ה יותר בעצמך.

"לגבי ניתוחים נוספים המשולבים עם מתיחת הפנים – בעיקר מתיחת עפעפיים ומתיחת צוואר,  במתיחת עפעפיים מורידים את השומן הבולט (״שקיות״) מהעפעפיים התחתונים ומסירים עודפי עור מהעפעפיים העליונים, ואם משלבים בניתוח מתיחת צוואר, מבצעים גם כן הסרת עודפי עור והסרה או שינוי מיקום שרירי הצוואר, ואף הוספת שומן למילוי במקרים בהם יש צורך".

מהו משך ההחלמה ומתי רואים תוצאות?
"לאחר הניתוח, לרוב יש צורך באשפוז של לילה אחד לפחות לצורך מעקב. המטופל משתחרר למחרת עם חבישת לחץ בפנים, תחבושת מיוחדת שהוא יישאר איתה בין שבוע לשבועיים, תוך רחיצת וניקוי אזורי הניתוח.

"צפויה תקופה של נפיחות, בצקות ושל כאבים, הנמשכת בין שבועיים לשלושה שבועות. הבצקות והנפיחויות מתחילות לרדת בהדרגה. את התוצאות רואים מהר מאוד, עוד לפני שהנפיחות נעלמת לחלוטין".

לפני ואחרי הטיפול אצל ד"ר קועאר מנאר. צילום: ד"ר קועאר מנאר

לפני ואחרי הטיפול אצל ד"ר קועאר מנאר. צילום: ד"ר קועאר מנאר

מהם הסיבוכים האפשריים?
"הסיכונים הם כמו בכל ניתוח אחר. יכולים להיות זיהומים ודימומים, אבל גם סיכונים ייחודיים למתיחת פנים כגון נמק חלקי של עור באזור החתך ופגיעה בעצב הפנים שגורם לשיתוק שהוא בדרך כלל חלקי וזמני, לכן חשוב לבצע את הניתוחים אצל רופא מומחה בתחום שביצע ניתוחים אלו לאורך שנים ומציג הצלחות מתמשכות. מעשנים נדרשים שלא לעשן למשך תקופה לפני ואחרי הניתוח, כדי להוריד סיכון לסיבוכים.

"מתיחת פנים הוא ניתוח שגרתי במרפאתי וכמו בכל ניתוח אחר, חשוב שיבצעו רופא מומחה לניתוחים הללו ובהתאמה אישית למטופל על פי צרכיו, רצונותיו והרקע הרפואי שלו. במרפאתי ניתן לראות בתמונת תלת ממד כיצד הפנים צפויים להיראות לאחר הניתוח, זו טכנולוגיה אהודה מאוד ומעורכת על ידי הלקוחות".

ד"ר קועאר מנאר. צילום עצמי

ד"ר קועאר מנאר. צילום עצמי

ד"ר מנאר קעואר – מומחה בכירורגיה פלסטית

כתובת מרפאות ד"ר קעואר: בן גוריון 6, חיפה, ישראל

כתובת: דרך חיפה 57, נצרת

טלפון: 053-5243911

קישור לאתר 

קישור לעמוד הפייסבוק

קישור לעמוד האינסטגרם

 


אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר