פרויקט תמ"א 38 בחיפה (צילום: שושן מנולה)
פרויקט תמ"א 38 בחיפה (צילום: שושן מנולה)

כל מה שתרצו לדעת על התחדשות עירונית בחיפה באירוע אחד

חושבים לקדם תהליך של תמ"א או פינוי בינוי בבניין ולא יודעים מהיכן להתחיל? מה עתיד ההתחדשות העירונית בחיפה- האם מעתה יקודמו בעיקר פרויקטי בינוי בינוי? ביום שני הקרוב בפטריקס בר במרכז הכרמל בחיפה תוכלו לקבל את כל התשובות ממיטב המומחים בתחום ההתחדשות העירונית

פורסם בתאריך: 24.10.19 21:34

חושבים לקדם תהליך של תמ"א או פינוי בינוי בבניין ולא יודעים מהיכן להתחיל? מה עתיד ההתחדשות העירונית בחיפה- האם מעתה יקודמו בעיקר פרויקטי בינוי בינוי? ביום שני הקרוב בפטריקס בר במרכז הכרמל בחיפה תוכלו לקבל את כל התשובות ממיטב המומחים בתחום ההתחדשות העירונית.

ללא ספק, חיפה היא אחת הערים הפעילות בארץ בכל מה שנוגע לקידום תמ"א ופינוי בינוי. בשנים האחרונות קודמו מאות פרויקטים בעיר, רובם במסגרת תמ"א, אשר מיצבו אותה כעיר השלישית בארץ בהיקף הפרויקטים שנעשים בה.

קידום תהליך של תמ"א בבניין מהווה יתרון משמעותי עבור הדיירים, הודות לחיזוק עמידות הבניין בפני רעידות אדמה, ושדרוג משמעותי של הנכס שברשותם, וזאת ללא כל השקעה כלכלית מצידם. עם זאת, כדי לקדם נכון את התהליך, ולהימנע מטעויות יקרות יש צורך בהבנה וידע בתחום. ביום שני הקרוב 28.10 ייערך אירוע התחדשות עירונית, ראשון מסוגו בארץ. מדובר בסדרת אירועי "תמ"א ובירה" בחסות אתר CitySquare בפטריקס בר – במרכז הכרמל בחיפה. לרגל האירוע המיוחד יתארח פאנל של יזמים ומומחים מעולם הנדל"ן, אשר ישתפו במידע הנחוץ לדיירים ובתחזיות על תוכניות קיימות ועתידיות של התחדשות עירונית ברחבי העיר חיפה. תושבי העיר יוכלו להתעדכן על היתכנות של תוכנית תמ"א בבניין שלהם, להתייעץ ישירות עם עורכי דין ויזמים ועוד.

אלירן סימוני

אלירן סימוני

ליאור גוזס ואלירן סימוני, מנכ"לים משותפים ב-CitySquare, יפתחו את הערב עם תחזית מסקרנת לשנת 2020 וסקירה נרחבת על עתידה של ההתחדשות העירונית בעיר חיפה.

בהמשך, פאנל של עו"ד ויזמים מובילים בעיר חיפה, ביניהם חברת נקסט אורבן. בין היתר הדיון יסוב סביב הנעת תהליכים של התחדשות עירונית בחיפה, ויעניק כלים חשובים לדיירים ונציגויות של ועדי בתים על היציאה לדרך, הימנעות מטעויות נפוצות, התמודדות עם דיירים סרבנים ועוד.

ליאור גוזס. צילום: עופר וקנין

ליאור גוזס. צילום: עופר וקנין

הערב ייחתם עם ההרצאה "אל תגידו שלא אמרנו לכם", שתסקור אבני דרך, שחובה להקפיד עליהן בחתימה על הסכם מול יזם, ותכלול שאלות ותשובות מול עורך דין מוביל בתחום ההתחדשות העירונית.

את הערב ינחה עידו שחם, מייסד ומנכ"ל "עידו שחם – פתרונות, מיסוי ונדל"ן"

הכניסה לערב חופשית. מספר המקומות מוגבל, לפרטים והרשמה לחצו כאן.

עידו שחם. צילום עצמי

עידו שחם. צילום עצמי

יוסי כהן (צילום: ראובן כהן)

יוסי כהן (צילום: ראובן כהן)

משה יונאי, עו"ד ונוטריון – שותף מייסד. צילום: דורון גולן

משה יונאי, עו"ד ונוטריון – שותף מייסד. צילום: דורון גולן

האדריכל אריה מאייר

האדריכל אריה מאייר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר