לעסק שלכם מגיע הביטוח הטוב ביותר. תמונה ממאגר Ingimage
לעסק שלכם מגיע הביטוח הטוב ביותר. תמונה ממאגר Ingimage

ביטוח עסקים בחיפה: סוכנות ויגודסקי

העולם העסקי מזמן קשת רחבה של סיכונים כלכליים ופיזיים העלולים להביא להפסקת פעילות, ובמקרים קשים, אף להתמוטטות כלכלית. כך תפעלו נכון

פורסם בתאריך: 29.10.19 15:17

בעלי עסקים שונים עשויים להיות חשופים לסוגים רבים של סיכונים. חלק מסיכונים אלה ניתנים למניעה, אחרים לא נתונים תמיד בשליטת בעל העסק ועלולים לקרות למרות נקיטת כל אמצעי הזהירות. לגבי הסוג השני, כל שאפשר לעשות הוא לדאוג לביטוח מעולה. כך למשל, ניתן לבטח מקרים כמו: נזקי אש וחשמל, פריצה, נזקי טבע ורעידת אדמה, תביעות מצד שלישי, תביעות בגין חבות מעבידים, כספים בכספת ובהעברה, אובדן רווחים, תביעות בגין אחריות מקצועית וחבות המוצר, נזקי ציוד אלקטרוני, נזקי סייבר ועוד.

להיערך לרע, לקוות לטוב
ביטוח טוב, מקיף ומדויק לצרכים הוא לעולם לא עסק פשוט, על אחת כמה וכמה כשמדובר בביטוח עסקים. כדי להיערך לכל צרה ולהתכונן תמיד לרע ביותר (מתוך תקווה לבואו של הטוב ביותר, כמובן) חייב כל בעל עסק את הביטוח המקיף ובעל הכיסוי הנרחב ביותר. באמצעות ניתוח מקצועי ומדוקדק של הסיכונים האופייניים לעסק ועריכת הביטוח המתאים, ניתן לצמצם את מרכיב אי-הוודאות האופייני לחיים בכלל ולעסקים בפרט, להבטיח הערכות מרבית ולבסס יכולת טובה להתמודדות במקרה של נזק.

ויגודסקי היא סוכנות בוטיק לכל ענפי הביטוח. המשרד, שנוסד בשנות התשעים וצבר מאז מוניטין כסוכנות המשרתת נאמנה אלפי לקוחות ברחבי הארץ, עובד בשיתוף פעולה עם מרבית חברות הביטוח בישראל.

חליפת עסקים
במחלקה העסקית בסוכנות ויגודסקי, עומד לרשות הלקוחות צוות מקצועי ומנוסה הכולל שלושה עורכי דין. הקו המנחה של המחלקה הוא חד ומדויק: הגדרת הצורך והגדלת הכיסויים. הצוות המיומן עובד בשיתוף פעולה עם בעל העסק ומסייע בידיו לנתח את סיכוניו מתוך ראייה חודרת – לרוחב ולעומק. במלאכת מחשבת של ניתוח הסיכונים, נתפרת עבור כל לקוח את פוליסת הביטוח המתאימה ביותר לצרכיו בצורה של “Tailor Made” – כך, לכל לקוח ישנה חליפה המתאימה רק לו ולצרכיו.

ביטוח עסקי זה עסק למקצוענים
ויגודסקי היא סוכנות ביטוח בוטיק המציעה ללקוחותיה פוליסות בכל ענפי הביטוח. סוכנות ויגודסקי עובדת בשיתוף פעולה עם מרבית חברות הביטוח בישראל ומשמשת עבור לקוחותיה כחולייה מקשרת בינו ובין החברות השונות, מהן היא משיגה עבורו את ההצעה הטובה והמתאימה ביותר.

כל אחד מהעובדים רואה עצמו כמייצג נאמן של לקוחותיו אותם הוא מלווה במקרה של תביעה, תוך שמירה קפדנית על האינטרסים שלהם מול חברת הביטוח.

הצוות המקצועי במשרד עובר הכשרות תקופתיות ומקיפות כדי להיות לשמר את הסטנדרטים הגבוהים של הסוכנות מול לקוחותיה.

ויגודסקי סוכנות ביטוח

כתובת: בעלי מלאכה 26 חיפה, בניין כפיר

טלפון: 04-8407407

קישור לאתר 

באדיבות סוכנות ויגודסקי

באדיבות סוכנות ויגודסקי

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר