כל הסגנונות במקום אחד. צילום: תאמר, אל מטרו
כל הסגנונות במקום אחד. צילום: תאמר, אל מטרו

מותגים בצפון: אל מטרו – חנות הבגדים שכל גבר חייב להכיר

בניגוד לדעה הרווחת, גם גברים אוהבים לקנות בגדים, אך לא פשוט למצוא חנות אחת שמאגדת בתוכה מבחר כל כך רחב של מותגים וסגנונות לבוש. הכירו את אל מטרו - החנות שמציעה אופנה עכשווית לגברים במקום אחד

פורסם בתאריך: 6.11.19 15:21

לפני כחמישה חודשים פתחו תאמר, עיסא ווסים את חנות "אל מטרו" בשפרעם. (עיסא ווסים הם זכיינים של רשתות אופנה מובילות במגזר הערבי). מדובר במתחם ענק המתפרס על פני 300 מטרים רבועים, שתי קומות של מגוון מותגים עולמיים, הכוללים מגוון סגנונות לכל יום או אירוע.

תאמר, שמאז ומתמיד נמשך לתחום הביגוד והאופנה, עבד שתיים-עשרה שנה באחת מרשתות האופנה הגדולות בארץ ושם צבר את הניסיון שלו בתחום, "הגיע הזמן לעשות משהו משלי", אומר לנו תאמר, לצד העובדה שבאזור היה ביקוש לחנות כזו של בגדים. "באזור לא היתה קיימת בכלל חנות כזו, וגם ברחבי הארץ קשה למצוא", מוסיף תאמר.

החנות החדשה והרחבה עוצבה בהשקעה רבה, עם תאורה יחודית ומשטחי פרקט המעניקים לה ניחוח של חו"ל, וניתן למצוא בה מותגים כמו דיזל, ריפליי, קרייזר, ליי, ליוויס, פרד פירי, הוגו בוס, לקוסט, גנט, אדידס, ליקוק ספורטיף, אמפוריו גינס, רוברטו וינו  EA7, ונורת' פייס. בהמשך יכנסו לחנות מותגי על נוספים.

מבחר מותגים נחשקים תחת קורת גג אחת. צילום: תאמר, אל מטרו

מבחר מותגים נחשקים תחת קורת גג אחת. צילום: תאמר, אל מטרו

הקומה העליונה מוקדשת כולה לחליפות לגבר, שם ניתן להתאים חליפה לכל אירוע: ליום-יום, לחתונה, או לכל אירוע אחר. "הייחוד של החנות הוא שכל אחד יכול למצוא בה משהו שהוא אוהב ובטווח מחירים רחב", מסביר תאמר, "לא משנה אם אתה אוהב להתלבש בפריטים יומיומיים או אם אתה חובב מותגים ומוכן להשקיע בהם אפילו קצת יותר. הרעיון העומד מאחורי החנות הוא שלא צריך להתרוצץ מחנות לחנות אלא ניתן למצוא באותו מתחם את כל מה שגבר צריך, מכף רגל ועד ראש. בנוסף, ניתן להשיג בחנות אקססוריז ייחודים כמו חגורות עור ואפילו שעונים מובחרים של 'טומי הילפיגר'".

קולקציית החורף כבר הגיעה ונמצאת על המדפים, והיא כוללת בין היתר טישרטים עם הדפסים ייחודיים, סריגים, מעילים, וכמובן מגוון של נעליים ואפילו גרביים. לרשות הלקוחות עומדים אנשי צוות מסורים ומיומנים שיעניקו לכל לקוח תשומת לב ויתאימו לו בדיוק את הנחוץ לו.

בהמשך, כך מספר לנו תאמר תיפתח גם מחלקת בגדי נשים, וכך המתחם יהפוך אטרקטיבי עוד יותר לבני זוג שרוצים לעשות קניות יחדיו. שווה לבקר, ועוד יותר שווה לחכות.

בעמוד הפייסבוק של החנות ניתן לעקוב אחרי המבצעים המיוחדים, ולהתעדכן בפריטים מיוחדים שזה עתה הגיעו לחנות. עמוד הפייסבוק מתחדש כמעט מידי יום, עם שלל תמונות ופרסומים למבצעים אטרקטיביים ביותר.

אל מטרו

חפשו אותנו בWaze  אל מטרו El Metro

טלפון: 04-9070255

קישור לעמוד הפייסבוק
קישור לעמוד האינסטגרם

שעות פתיחה בכל ימי השבוע בין השעות 10:00-22:00

מבחר חליפות במגוון מחירים. צילום: תאמר, אל מטרו

מבחר חליפות במגוון מחירים. צילום: תאמר, אל מטרו


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר