מרפאות שיניים בעכו. תמונה ממאגר Ingimage
מרפאות שיניים בעכו. תמונה ממאגר Ingimage

מרפאת שיניים בעכו: הכירו את מרפאת D.M.C

אתם לפני פגישה חשובה ונשברה לכם שן? רופא השיניים הוא רק תחנה ראשונה בדרך לאיש שאתם זקוקים לו יותר והוא טכנאי השיניים, ואם הוא נמצא באותה מרפאה, אתם מסודרים ואולי גם תקבלו חיוך יפה יותר ממה שהיה לכם קודם. איך זה עובד ומה עדיף? הכל בכתבה הבאה

פורסם בתאריך: 10.11.19 09:27

חיוך, כך אומרים, שווה זהב וחיוך מלא בשיניים צחורות ובריאות שווה אף יותר. יעקב אטרי, אמן בטכנאות שיניים ייסד לפני כ- 18 שנים מרפאת שיניים ייחודית בעכו שהיא מעין "וואן סטופ שופ" לכל שירותי השיניים שאתם עלולים להזדקק להם. "הסטנדרט המקובל בארץ הוא שאנשים שקורה להם משהו בשיניים, הולכים קודם כל לרופא שיניים והוא זה שמפנה במידת הצורך לטכנאי. נוצר מצב שהמטופל צריך לקבוע שוב תור למעבדה של טכנאי שנמצא במקום אחר ולבזבז הרבה זמן. שלא לדבר על אי הנעימות ממצב הפה והשיניים שלו. החזון שלי היה ליצור מקום שבו יש את כל מקצועות השיניים תחת קורת גג אחת. ואם יש בעיה, עושים את הכל במקום במהירות וביעילות תוך שיח עם רופא השיניים ולא במנותק ממנו".

מרפאות שיניים בעכו: מרפאת D.M.C . צילום עצמי

מרפאות שיניים בעכו: מרפאת D.M.C . צילום עצמי

יעקב אטרי למד את מקצוע טכנאות השיניים עוד ב-1987, כאשר היה תלמיד בתיכון. מבחינתו, טכנאות שיניים היא אמנות לכל דבר והוא זה שמעסיק במרפאתו את הכירורגים ואת השינניות. "טכנאות שיניים היא אמנות עדינה בהגדרתה. הטכנאים מקבלים את המידע על השיניים של הפציינט מהרופא הכירורג, יוצקים תבנית גבס ומגלפים את השיניים באופן ידני, לפעמים זה יכול לקחת שעות. כיום היציקה נעשית על פי מחשב והטכנולוגיה מאפשרת לעשות את זה באופן מהיר הרבה יותר."

לאחר סיום לימודיו עבד אטרי בתור שכיר במעבדה ולאחר שצבר ניסיון רב הקים את "מרפאת D.M.C" : המרכז להשתלות ולאסתטיקה של הפה" בעכו, מתוך חזון לשים את מעבדת טכנאות השיניים כחלק בלתי נפרד ממקצוע רפואת השיניים. " אי אפשר לנתק בין בריאות השיניים לבין האסתטיקה של הפה. דוגמא  שאנו רואים הרבה כאשר המקצועות מנותקים זה מזה הוא שהרופא בוחר את הצבע הלא נכון והטכנאי צריך למלא אחר הוראותיו וליצוק כתר שאינו זהה בצבעו לשאר השיניים. הלקוח ששילם כסף רב לא נהנה מתוצאה שהייתה יכולה להיות מושלמת אם הטכנאי  היה חלק מהצוות שבוחר בצבע הדרוש יחד עם רופא השיניים, בו במקום. מה שהיה חוסך עוגמת נפש ובזבוז כסף. אנחנו במרפאה מתקנים הרבה טעויות שנעשו במקומות אחרים".  

המרפאה של אטרי נותנת שירות כולל מסתימות, טיפולי שורש  ועקירות ועד להלבנת שיניים, השתלות וטיפולים משמרים ושיקום על גבי שתלים. לא עבר זמן רב והיא הפכה לשם דבר בעכו בעיקר בכל מה שקשור לאסתטיקה של הפה. כלומר ציפויים וכתרים. אטרי יוצק את כל סוגי הכתרים אם על בסיס חרסינה ועד לחידוש האחרון בעולם רפואת השיניים: כתרים נטולי מתכת על בסיס חומרים כמו זירקוניה ואימקס. "לכל מטופל אנחנו מתאימים כתר או ציפוי שמתאים למצב של השן ושל הפה שלו ולכל ציפוי יש את היתרונות הייחודיים לו. כדי לעשות את ההתאמה המושלמת חייבים להגיע לטכנאי מקצועי שיש לו גם הבנה מדעית של החומרים וגם עין אסתטית."

מרפאות שיניים בעכו: מרפאת D.M.C . צילום עצמי

מרפאות שיניים בעכו: מרפאת D.M.C . צילום עצמי

למרות שאל מרפאתו מגיעים הרבה אנשים שנשברו להם שיניים יש גם הרבה אנשים שזקוקים להחלפה של שיניים בודדות או אפילו כל הפה, אם בגלל טיפולי שורש שהשחירו את השיניים או בכל מצב שהשיניים אינן תקינות ובריאות . אטרי מדגיש כי טיפול מונע נכון בשיניים יכול לחסוך לכם את הצורך בהחלפתן. " במרפאה שלנו אנחנו לא ממהרים לעשות כתרים אלא מעדיפים לשמור כמה שיותר על הקיים ועל מראה טבעי. כדי לא להגיע למצב שבו אתם צריכים להחליף את השיניים, כל אדם חייב לבקר אצל רופא שיניים פעם בחצי שנה לתחזוק, לא להזניח סתימות כדי לא להגיע למצב של טיפולי שורש שפוגעות בצבע של השן ולעשות ניקוי אבנית בחצי שנה"

"בסופו של דבר", מדגיש אטרי, אין כמו שיניים טבעיות אבל אם הגעתם למצב שאתם חייבים להחליף את השיניים, יש בהחלט מה לעשות ואנחנו יכולים להעניק לכם חיוך אף יותר יפה ממה שהיה לכם קודם".

מרפאת D.M.C : שיננית – המרכז להשתלות ולאסתטיקה של הפה. רחוב עוזי חיטמן 7, עכו.   

טלפון ליצירת קשר: 04-9915528  \  0524042619

מעבר לעמוד הפייסבוק

ציפויים מזרקוניה לחיוך לבן אצל ד"ר אטרי. צילום עצמי

ציפויים מזרקוניה לחיוך לבן אצל ד"ר אטרי. צילום עצמי


כתבה שיווקית



אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר