טיפול פנים כדאי לבצע רק אצל המומחים. תמונה ממאגר Ingimage
טיפול פנים כדאי לבצע רק אצל המומחים. תמונה ממאגר Ingimage

הקוסמטיקאית בחיפה שכדאי לכן להכיר: שרה פלג

הפנים שלנו הם כרטיס הביקור שלנו ולכן חשוב לא להקל ראש בבחירת קוסמטיקאית, בין אם מדובר בטיפול פנים לניקוי, להצערת העור או לפילינג עמוק, ובין אם מדובר בהסרת שיער באפילציה או בקרן אור. בכתבה הבאה תכירו את שרה פלג, הקוסמטיקאית שתוכלו לסמוך עליה בעיניים עצומות

פורסם בתאריך: 10.11.19 15:15

שרה קוסמטיקה ואפילציה

טלפון: 053-7618818

כתובת: יגאל אלון 9, חיפה

אתר – שרה קוסמטיקה ואפילציה

דף הפייסבוק

"בעידן של היום ניתן למצוא עשרות שיטות להסרת שיער מהפנים והגוף, ואף לקבל הבטחות על בטיחותן של אותן שיטות, אולם כדאי לבדוק את הדברים לעומק לפני תחילת התהליך", כך מסבירה לנו שרה פלג, קוסמטיקאית עם ניסיון של עשרים שנה, ובעלת הקליניקה "שרה קוסמטיקה ואפילציה" בחיפה. "שתי השיטות הנפוצות היום בתחום הן הסרת שיער בלייזר והסרת שיער באמצעות קרן אור. היתרון של שיטת קרן האור הוא שניתן לבצע איתה הסרת שיער בפנים בניגוד לקרן הלייזר", מסבירה שרה. "יש את שיטת האפילציה – הסרת שיער מהפנים בעזרת מחט חשמלית והיא יותר מתאימה להסרת שיער מהפנים במקומות קטנים כגון סנטר, לחי, פאות ועוד, אך נדרש מספר רב של טיפולים עד להשגת התוצאה הרצויה".

מדוע שיטת הסרת השיער באמצעות קרן האור בטיחותית יותר?
"קרן האור עובדת על שלושה אורכי גל שונים בו זמנית, כך שבהשוואה להשפעה שיש לאורך גל בודד, הספיגה והחדירה בזקיק השערה יעילים יותר. כמו כן, קרן האור יעילה על כל סוגי גווני העור והשיער".

ובכל זאת, מה את אומרת לנשים שחוששת מטיפול בקרן אור?
"קודם כל יש לי הרבה ניסיון וטיפלתי כבר במאות נשים בהצלחה. אני מזמינה את אותן נשים שחוששות להגיע לקליניקה שלי, ואף לדבר עם אותן לקוחות מרוצות. בנוסף, אין להן ממה לחשוש כיוון שהשיטה בה אני עובדת מתבצעת באמצעות מכשיר שפותח בישראל ונקרא SHR או בשמו המלא SUPER HAIR REMOVAL . במכשיר זה משתמשים היום תשעים ושתיים מדינות בעולם, זוהי השיטה הבטוחה ביותר היום להסרת שיער מהפנים והגוף ללא כאבים וללא כוויות ורואים שיפור כבר מהטיפול הראשון".

בנוסף לטיפולי הסרת שיער באפילציה ובקרן אור, מעניקה שרה שירותים נוספים לנשים כמו מגוון טיפולי אנטי אייג'ינג לפנים ועור בעייתי כגון אקנה וסידור ועיצוב גבות. שרה משתמשת במכשיר מהפכני נוסף ל"פילינג יהלום" המאפשר ניקוי עמוק של העור, הסרת התאים המתים וטיפול בקמטים, כתמים ובבעיות עור שונות. "המכשיר המהפכני מצריך סדרה של טיפולים, אולם כבר בטיפול הראשון ניתן לראות תוצאות", מסבירה שרה. "מזותרפיה, היא שיטה נוספת להחדרת חומרים כגון חומצה הילרונית, ויטמינים ומינרלים לעור במחטים מזעריים אשר יוצרים תעלות קטנות בעור ובהם מוחדר קוקטייל של חומרים אלו, המותאם במיוחד לסוג העור או בעיות עור של המטופלת מתאים גם לטיפול בצלקות ועוד", מסבירה שרה.

פילינג יהלום, לפני ואחרי. צילום עצמי

פילינג יהלום, לפני ואחרי. צילום עצמי

מהי העצה החשובה ביותר שלך עבור נשים שרוצות לשמור על עור הפנים שלהן?
"זהירות מהשמש קודמת לכל. אני ממליצה למרוח קרם הגנה שנע בין 30 ל- 50 SPF, בכל יציאה החוצה. כמו כן, מומלץ להקפיד על ניקוי עור הפנים באמצעות סבון שמתאים לסוג העור, לפחות פעמיים ביום. אל תלכו לישון עם איפור או עם עור לא נקי. לסיום, חשוב להקפיד על מריחה של קרם לחות המתאים לסוג העור. לנשים מבוגרות אני ממליצה לשים דגש על קרם אנטי-אייג'ינג".

ההמלצה האחרונה של שרה לכל אישה היא להגיע בין 3-4 פעמים בשנה לקוסמטיקאית לטיפול רענון עור הפנים.  המלצה זו מופנית בעיקר לנשים בעלות עור בעייתי הנוטה לשמנוניות והופעה של פצעונים. לנשים בוגרות היא ממליצה להגיע לטיפול נגד הזדקנות העור בכל חודשיים – שלושה על מנת לשמור על עור הפנים חלק, נקי ובריא.

שרה קוסמטיקה ואפילציה

טלפון: 053-7618818

כתובת: יגאל אלון 9, חיפה

אתר – שרה קוסמטיקה ואפילציה

דף הפייסבוק

הקוסמטיקאית שרה שוורץ. צילום: "אלוניס"

הקוסמטיקאית שרה פלג. צילום: "אלוניס"


כתבה שיווקית


 


אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר