חוויית קנייה מקסימלית במקס 20. צילום: גיל מזרחי
חוויית קנייה מקסימלית במקס 20. צילום: גיל מזרחי

מקס 20: מקסימום עיצוב במינימום מחיר

גרים בחיפה ורוצים לעצב את הבית? סניף חדש וצבעוני של מקס 20 נפתח בעיר, ומציע חוויית קנייה ברמה גבוהה ובמחיר נמוך

פורסם בתאריך: 12.11.19 09:18

מי לא אוהב לעצב את הבית? כל חנות המציעה פתרונות עיצוב מעלה בנו חשק עז לקנות את כל המוצרים הקיימים בה, עד שאנחנו נתקלים במחיר. רשת מקס סטוק שהוקמה לפני כ-15 שנה, הביאה את בשורת ה-LOW COST של עיצוב הבית ופתרונות האחסון, בטענה כי אין שום הצדקה לשלם הון תועפות על כלי הבית למיניהם.

מקס 20, חברת הבת של מקס סטוק, הוקמה לפני כחמש שנים עם מוצרים רבים שלא עולים על סכום של 20 שקלים חדשים. תוכלו למצוא בחנויות הרשת מוצרים לבית, צעצועים, כלי כתיבה, הלבשה תחתונה, מצעים ומגבות, מוצרי ניקיון ועוד. הסניפים פזורים ברחבי הארץ ולפני כשלושה חודשים הוקם סניף מקס 20 בעיר בחיפה, בבעלותו של שמעון כהן שמחזיק בניסיון עשיר של 13 שנה ברשת הסטוק. ביקשנו משמעון שיספר לנו קצת עליו ועל הסניף החדש:

אתה נמצא ברשת תקופה ארוכה, מה אתה הכי אוהב בעבודתך?
"עבדתי  כמעט בכל התפקידים האפשריים. התחלתי כעובד מחסן, המשכתי כמנהל מחסן, סגן מנהל, מנהל סניף, מנהל אזור וכיום אני זכיין של הסניף החדש בחיפה. בכל תפקיד למדתי משהו חדש ובכל שלב גיליתי דרכים חדשות לשיפור חוויית הקנייה של הלקוח. זה מאוד מספק לעשות טוב על לב הלקוחות בלי לגבות מהם הרבה כסף".

איך חוויית הקנייה באה לידי ביטוי בסניף?
"הכל מתחיל בשירות וביחס האישי שהלקוח שלנו מקבל, ממשיך במוצרים מגוונים וטרנדיים שמתחדשים לעיתים קרובות ומסתיים בקופה במחיר הנוח והאטרקטיבי".

עיצוב הבית במחירים אטרקטיביים. צילום עצמי

עיצוב הבית במחירים אטרקטיביים. צילום עצמי

ספר לנו על מוצר לא שגרתי שכיף להיתקל בו בחנות
"כד שתיה שהוא גם מסחטה. בחיים לא היינו חושבים על זה אבל זה גאדג'ט חמוד, לא יקר, יעיל, ונותן הרגשה טובה. המוצרים בחנות עושים כיף בעיניים ומשפרים את איכות חיים בצעד פשוט".

החורף הישראלי כבר ממש מעבר לפינה. הסניף ערוך לבואו?
"בוודאי. ניתן למצוא אצלנו מוצרי חורף שעושים חשק לחכות לגשם כמו חם-צוואר, נעלי בית צבעוניות, כרבוליות ועוד. אנחנו מתאימים את עצמנו לכל עונה ולכל אירוע. לקראת חנוכה למשל, החנות מתהדרת בחנוכיות ונרות, ופורים אנחנו מציעים מגוון רחב של אביזרים נלווים ופאות".

במקס 20 כבר מוכנים לחורף. צילום עצמי

במקס 20 כבר מוכנים לחורף. צילום עצמי

מי הלקוחות שאוהבים לקנות במקס 20?
"אנשים שרוצים להפוך את הבית ליותר נעים, ביתי ומעוצב בלי להשקיע סכום כסף גבוה. אנשים שאוהבים להתחדש לעיתים קרובות מגיעים אלינו כדי לבדוק את הסחורה, להתרשם, לקבל רעיונות לעיצוב משתנה של הבית ולפנק את הבית במוצרים איכותיים".

מקס 20 חיפה

כתובת: שדרות מוריה, 112 חיפה. ליד כיכר ספר, בנק לאומי לשעבר

קישור לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר