בתחום נזקי הגוף חשוב להתייעץ עם הטובים בתחום. קרדיט מיתוג: ארז הרוש ALLMARKET
בתחום נזקי הגוף חשוב להתייעץ עם הטובים בתחום. קרדיט מיתוג: ארז הרוש ALLMARKET

עורך דין לנזקי הגוף בחיפה: הכירו את עו"ד מאור עזרן

תאונות מכל סוג, בין אם תאונות דרכים ובי אם תאונות עבודה, גוררות אחריהן התעסקות בירוקרטית ולעיתים משפטית וסבוכה. כדי להיות בטוחים שתקבלו את הזכויות המגיעות לכם במצבים כאלו, חשוב להיוועץ בעו"ד המומחה בתחום

פורסם בתאריך: 12.11.19 16:38

משרד הבוטיק של עו"ד מאור עזרן הוא משרד העוסק בנזקי גוף באופן בלבדי. לעו"ד עזרן הידע המקיף, הקשרים המדויקים וההתמחות הרחבה שתסייע לכם בהתמודדות עם התביעה. כך תדעו שאתם לא לבד אף לא לרגע, גם ברגעים קשים ביותר.

עו"ד עזרן הוא בוגר הפקולטה למשפטים בהצטיינות יתרה ומצטיין דיקן בבית הספר למשפטים. הוא עוסק בענף נזקי גוף משנת 2004, ובפברואר 2019 החליט לצאת לדרך עצמאית לאחר שנים ארוכות כעו"ד שכיר בתחום נזקי הגוף. הוא פתח משרד בוטיק משפחתי ואינטימי, ושם לו למטרה לסייע לאזרח ולייצגו מול הגופים הגדולים בכל הקשור לתאונות ופגיעות גופניות ובהתמודדות עם חברות הביטוח, ביטוח לאומי, משרד הביטחון, משרד הבריאות והמוסדות הרפואיים השונים. לצדו עובדים עו"ד נוסף ומנהלת המשרד, ולקוחותיו מגיעים מכל רחבי הארץ.

מדוע החלטת לפנות דווקא לתחום נזקי הגוף?
"זה נובע קודם כל מעזרה לאזרח הקטן מול חברות הביטוח הגדולות והביטוח הלאומי, שלהן יש את הכוח, הכלים והכסף, והאדם הקטן – שנפגע מתאונות ואף לעתים איבד את יקיריו – צריך להתמודד מולם. המשרד שלנו מסייע בהתמודדות המתאגרת עד למיצוי זכויות מלא עקב תאונות ומחלות".

מהם היתרונות של המשרד שלך?
"היחס האישי, הייצוג המקיף בכל השלבים – הן בבית המשפט והן בוועדות הרפואיות של ביטוח לאומי – והקשרים עם גורמי הרפואה השונים. בגלל שאנחנו משרד בוטיק שמתמחה אד-הוק רק בתחומים של נזקי גוף ולא בשום תחום אחר, יש לנו את כל הכלים, הידע והמומחיות למיצוי מלא של הזכויות. בנוסף, המשרד שלנו מייצג תובעים בלבד ולעולם לא יעמוד בצד של חברות הביטוח, ולכן לא מעמיד את עצמו בניגוד אינטרסים".

נזקי גוף הוא תחום רחב. מהם תתי התחומים?
"תאונות דרכים, פוליסות ביטוח פרטיות, תאונות עבודה, תאונות עקב מפגעים וכשלי בטיחות בין אם בשטח הציבורי ובין אם במקומות עבודה, תאונות תלמידים בבית הספר ומחוץ לו, רשלנות רפואית וטיפול רפואי, גם טיפולים קוסמטיים וגם טיפולים דחופים, נכויות רפואיות ופטור ממס הכנסה רפואי, נכות כללית, עזרה בביטוח לאומי סיעודי".

מתי כדאי לפנות לעורך דין באחד מהמקרים האלו?
"כדאי לפנות לעורך דין מהרגע הראשון שקורה המקרה, כמה שיותר קרוב לאירוע, שכן ישנה חשיבות אדירה לגרסה שנרשמת בתיעוד הרפואי בזמן אמת. באופן כללי, עדיף לא לנסות לבד מכיוון שלעורך דין יש את ההכוונה הנכונה והידע בכל תחומי הרפואה השונים, כך שאותו אדם ימצה את הזכויות שלו ולא יעשה טעויות בדרך".

יש לך טיפים למי שחושב לתבוע תביעת נזיקין?
"קודם כל לתעד ולצלם כל מה שאפשר, ולשמור את כל הניירת. לאחר מכן לפנות לעורך הדין בהזדמנות הראשונה, ולא להתפשר על בירור המצב הרפואי ועריכת כל ההתייעצויות המתאימות כדי לא לתת לא לקופות החולים ולא לחברות הביטוח ניסיון לחסוך על חשבון הבריאות שלכם".

לאורך השנים התמודד עו"ד מאור עזרן עם אינספור תיקים בתחום נזקי הגוף, וסיפק ללקוחותיו ליווי מלא מהשלבים הראשוניים ועד קבלת הפיצויים ומיצוי הזכויות. כל זה תוך מתן יחס אישי לכל לקוח, הבנה של צרכיו הרפואיים ושימוש בידע הנרחב שצבר במהלך שנותיו בתחום. 

פרטי התקשרות:

כתובת: רחוב העצמאות 50, קרית אתא

טלפון: 054-2230777   

קישור לאתר

מייל: [email protected]

מאור עזרן. משרד עו"ד וגישור. קרדיט מיתוג: ארז הרוש ALLMARKET

מאור עזרן. משרד עו"ד וגישור. קרדיט מיתוג: ארז הרוש ALLMARKET

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר