ניתוחי חזה בצפון. כל התשובות לשאלות שלך. תמונה ממאגר Ingimage
ניתוחי חזה בצפון. כל התשובות לשאלות שלך. תמונה ממאגר Ingimage

ניתוחי חזה בצפון: כל מה שרצית לדעת ולא ידעת את מי לשאול

ניתוחי חזה, בין אם הקטנה, הרמה או הגדלה, הם אינם תהליכים מינוריים. מדובר בניתוח פלסטי כירורגי, המצריך מיומנויות כירורגיות ברמה גבוהה לצד ראייה עיצובית וסימטרית ושימוש בטכניקות מודרניות מתקדמות. בכתבה הבאה ד"ר מנאר קעואר מסביר על התהליך מההתחלה ועד ההחלמה

פורסם בתאריך: 24.11.19 17:39

מנתחים פלסטיים בכלל ומנתחים המבצעים ניתוחי שדיים בפרט, צריכים להיות בעלי עין חדה לאיזון, הרמוניה ויופי, ובעלי הכשרה ספציפית, ניסיון רב שנים והצלחות מוכחות, בכדי להבטיח כי המטופלת תזכה לתוצאה הטובה, הבטוחה והאסתטית ביותר.

אחד מהמנתחים הפלסטיים המובילים באזור הצפון המומחה בניתוחי חזה, הוא ד"ר מנאר קעואר – מומחה בכירורגיה פלסטית, המשלב את ניסיונו רב השנים עם הטכניקות המתקדמות בעולם להבטחת התוצאות המושלמות.

"ניתוחים פלסטיים בחזה – הגדלה, הקטנה והרמה, הם הניתוחים הפלסטיים השכיחים ביותר. ניתוח הגדלת חזה יכול להיעשות כיום באמצעות החדרת שתלי סיליקון או על ידי הזרקת שומן טבעי מגוף המנותחת. במרבית ניתוחי הרמת חזה, מתבצע גם ניתוח הקטנה". אומר ד"ר מנאר קעואר.

ניתוחי הגדלת חזה
"שיטת הגדלת החזה הנפוצה ביותר, היא באמצעות שתלי סיליקון. לרוב, החתך מבוצע מתחת לכפל בשד ומשם החדרת השתל. שתלי סיליקון נבדלים אחד מהשני בצורה, בגודל ובמרקם, כאשר הבחירה בסוג השתל היא בהתאם למצב, גודל ומבנה השד ובית החזה של המנותחת. עבור אישה שרוצה להשיג מראה טבעי ככל האפשר, מתאים שתל במבנה מסוים, לאישה שרוצה מראה גבוה יותר של השד נתאים שתל אחר, שנשאר במיקום גבוה יותר. מחיר השתלים לרוב זהה, אלא אם כן מדובר בשתלים מיוחדים ולא סטנדרטים שמחירם גבוה יותר".

מה נעשה בפגישת האבחון לפני הניתוח?
"בפגישה הראשונה, המטופלת מגיעה לקליניקה שלי לבדיקה. אני עובר איתה על ההיסטוריה הרפואית ואם יש צורך מבקש בדיקות רפואיות, ובבדיקה ידנית בודק את מצב השדיים, את איכות העור ואת מבנה בית החזה. אנו בוחרים יחד את שתל הסיליקון וגודלו. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת מאוד בקליניקה, המטופלת יכולה לראות הדמיה ממוחשבת המציגה בדיוק רב ובמספר זוויות שונות, כיצד החזה שלה יראה לאחר הניתוח. בנוסף, אנו עושים הדמיה באמצעות שתלי דמה בחזייה מיוחדת שהיא מודדת, כדי לקבל מושג ברור יותר לגבי גודל החזה שיתקבל לאחר הניתוח".

הדמיית לפני ואחרי הרמת חזה. קרדיט: ד"ר מנאר קעואר

הדמיית לפני ואחרי הרמת חזה. קרדיט: ד"ר מנאר קעואר

כיצד מתבצע ניתוח הזרקות שומן להגדלת החזה?
"בהזרקות שומן להגדלת חזה, אנו למעשה שואבים שומן מגוף המטופלת מאזור אחר בגוף (לרוב מהבטן או המותניים) ומזריקים לחזה. תהליך שאיבת השומן ומילוי החזה נעשה בניתוח אחד והניתוח מתאים להגדלה קטנה יחסית, תוספת של כ: 200-300 CC ויצירת סימטריות בשדיים.

"מדובר בניתוח ארוך יותר מאשר הגדלת החזה על ידי שתלי סיליקון, אך זהו ניתוח מוצלח מאוד. אם מדובר בהגדלה ממש מינימלית, ניתן אפילו לבצע את הניתוח במרפאתי הפרטית. אם זו הגדלה גדולה יותר, אבצע את הניתוח בבית חולים בתיאום מראש.

"במרבית המקרים, המטופלת משתחררת לביתה כבר באותו היום. זמן החלמה לאחר ניתוח הגדלת חזה הוא בין שבוע לשבועיים ואם משולבת בניתוח גם הרמת חזה זמן ההחלמה אורך קצת יותר. לאחר הניתוח יש ללבוש חזייה מיוחדת תומכת לחזה למשך כחודש וחצי, ולהימנע מפעילות ספורטיבית מאומצת לאורך החודש הראשון".

ניתוחי הקטנה והרמת חזה
"ניתוחי הקטנת חזה בהגדרתם הם גם ניתוח להרמת החזה. במקרה של הרמה, הקריטריונים הניתוחיים הם שהשד נפול – הפטמה נמצא מתחת לכפל בין החזה והבטן ו/או כשהחזה מרוקן ואז צריך למלא אותו בנוסף להרמה. לעתים, גם כשהמטופלת מעוניינת בהרמת חזה בלבד, יש צורך בהקטנה או בהגדלה כדי לייצב את החזה. במקרים בהם גודל השד הוא קטן יחסית וההרמה שנחוצה היא ממש מינימלית – להרים את הפטמה בין 1-2 ס"מ, יש אפשרות לקבל הרמה באמצעות הגדלת החזה בלבד.

"ניתוחי הקטנה והרמת חזה הם דומים מאוד, בהרמת חזה צריך להקטין את מעטפת העור, ובהקטנת חזה יש להקטין את מעטפת העור ואת רקמת השד עצמה, כך שהמראה שנוצר הוא של שדיים זקופים ועומדים יותר ומראה קטן יותר.

"מידת ההקטנה של החזה נבחרת לאחר האבחון ובהחלטת המנתח והמטופלת יחד. תמיד צריך להתחשב בפרופורציות הגוף שלה ולבצע עבודה שתראה הטבעית ביותר. הניתוחים הללו תמיד מבוצעים בהרדמה מלאה בחדר ניתוח".

כמה זמן אורכת ההחלמה מניתוחי הגדלה, הקטנה והרמת חזה?
"זמן ההחלמה משתנה בין סוג הניתוח ובין מטופלת למטופלת. לרוב, ההחלמה מניתוחי הגדלת חזה היא בין שבוע לשבועיים כאשר אחריהם ניתן לחזור לשגרה מלאה. יש נשים שחוזרות לעבודה משרדית כבר לאחר מספר ימים מיום הניתוח. בניתוחי הקטנת חזה בשילוב הרמה, מדובר בניתוחים גדולים יותר וההחלמה יותר ארוכה, שבועיים עד שלושה בממוצע".

מה חשוב לדעת על הניתוחים הללו?
"חשוב מאוד לוודא שהמטופלת מבינה את המשמעויות של הניתוח ואת בחירת הפרופורציות. למשל, כשמבצעים הגדלת חזה באמצעות שתלי סיליקון, צריך שתהיה התאמה בין הגודל והרוחב של בית החזה של המטופלת ובין גודל השתל. מישהי עם גוף קטן צריכה שתל מתאים ולאו דווקא שתל עצום שיהיה בולט מאוד. המוטו שלי הוא להגיע לתוצאה שתיראה כמה שיותר טבעית, שמי שלא מכיר אותה לא יזהה שעברה ניתוח".

ההדמייה שתעזור לך להחליט מה בדיוק את רוצה. קרדיט: ד"ר מנאר קעואר

ההדמייה שתעזור לך להחליט מה בדיוק את רוצה. קרדיט: ד"ר מנאר קעואר

ד"ר קעואר למד רפואה בבית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים, ביצע התמחות בכירורגיה פלסטית בבית בחולים איכילוב בתל אביב. במהלך התמחותו, צבר ידע וניסיון רב בתחום הכירורגיה הפלסטית והמשחזרת, בהדרכת חלק ממיטב הפלסטיקאים בישראל בתחומים השונים.

עם יותר מ- 11 שנות ניסיון בתחום הפלסטיקה וניתוחי הגוף, ד"ר קעואר ביצע כמות גדולה של ניתוחי פנים, חזה, בטן ועוד. הוא שימש רופא בכיר בבית חולים מאיר בכפר סבא כאחראי על תחום עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל. ד"ר קעואר עובד כרופא בכיר בקופת חולים מכבי באזור חיפה, בטיפול בגידולים בפנים וגידולים סרטניים בעור ועובד כמנתח פלסטי בכיר ברשת פרופורציה. בנוסף לעבודתו בבית החולים, ד"ר קעואר עובד במרפאותיו הפרטיות בחיפה ובנצרת. את הניתוחים הפרטיים מבצע ד"ר קעואר בבית חולים אלישע בחיפה, ובמרכז רפואי שי ברמת גן.

 

ד"ר מנאר קעואר – מומחה בכירורגיה פלסטית

כתובת מרפאות ד"ר קעואר: בן גוריון 6, חיפה, דרך חיפה 57, נצרת

טלפון: 053-5243911

קישור לעמוד הפייסבוק

קישור לעמוד האינסטגרם

קישור לאתר

ד"ר קעואר. צילום עצמי

ד"ר קעואר. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 


אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר