בלאק נובמבר בקניון עזריאלי קריית אתא. צילום Ingimage
בלאק נובמבר בקניון עזריאלי קריית אתא. צילום Ingimage

בלאק נובמבר מגיע לקניון עזריאלי קריית אתא

חגי הקניות של סוף השנה כבר כאן ובגדול. מנהלת השיווק של קניון עזריאלי קריית אתא משתפת אותנו בטיפים הכי חמים לקניות שוות, פעילויות מיוחדות ומבצעים שאסור לפספס

פורסם בתאריך: 26.11.19 19:18

חודש הקניות ה"בלאק נובמבר" נחשב אצל רבים כתחילת עונת הקניות לעונת החורף. זה הזמן בו החנויות ורשתות השיווק פורשים את מיטב המוצרים במחירים הטובים ביותר, והצרכנים, גם אלו הנהנים ממבצעי החודש באתרי האונליין, פוקדים את הקניונים ומרכזי הקניות כדי להשיג את הדילים הטובים ביותר.

לכל אורך החודש, חנויות, קניונים ומרכזי מסחר מתארגנים לימי קניות אינטנסיביים ולפריצה מרגשת של השוק הקמעונאי, ומתכננים מראש את מבצעי היום והחודש הטובים ביותר.

מחקר שנערך לאחרונה על ידי חברת דלויט העולמית ופורסם בעיתונות הגלובלית, חשף, כי -53% מהאנשים מסתמכים על הנחות ימי המכירות העולמיים כגון Cyber ​​Monday, ו- 44% מהאנשים ציינו כי הם מתכננים לנצל את מבצעי ה- Black Friday השנה.

עוד נמצא במחקר החגים השנתי של דלויט , כי הקונים צפויים להוציא כ- 1,496 דולר בממוצע על רכישות מוצרים למשק בבית בעונת החגים הזו. עיקר ההוצאות בימי המכירות – סכום של כ-596 דולר, ישולם עבור חוויות כגון נסיעות וארוחות בחוץ.

ומה לגבי הקניונים?

בניגוד לתחזיות שפורסמו בשנת 2018 וצפו נסיגה קמעונאית וחזיתות ריקות בקניונים, הרוכשים דווקא מצביעים ברגליים, ושילוב של ירידה באבטלה, עליה בהכנסות ותחושת ביטחון טובה יותר בעבודה, מוביל רבבות אנשים לקניונים ברחבי הארץ.

מיטל צפרוט, מנהלת השיווק של קניון עזריאלי קריית אתא, אומרת: "בלאק נובמבר הוא חודש הקניות הגדוש ביותר בשנה, והזמן הטוב ביותר להתעדכן במבצעים השווים ובחנויות המציעות הטבות נחשקות ומפתיעות.

"קניון עזריאלי קריית אתא, נערך כמדי שנה לחג הקניות החודשי. חנויות הקניון מציעות מגוון רחב של מבצעים ייחודיים, הנחות ענק וסיילים בכל המחלקות. בחנות NOIZZ לדוגמה, מבצע של 305 הנחה על כל החנות לבלאק פריידי, ברנואר מבצע של 25% על כל הפריטים בחנות".

מה אנשים קונים בדרך כלל, ב'בלאק נובמבר'?

"כחלק מעבודת השיווק בקניון, אנו מבצעים חקר נתונים מדי שנה, כדי לראות אילו מוצרים הצרכנים מעדיפים לקנות בחודש הקניות בנובמבר ואילו מבצעים יתאימו עבורם ביותר.

"אנו מגלים די בעקביות, שאת מוצרי המחשוב והאלקטרוניקה הצרכנים יעדיפו לרוב לרכוש באתרי אונליין בחו"ל, כיוון שמדובר במוצרים יקרים למדיי שבהזמנה מחו"ל זוכים להטבות מיסוי, וכדומה. התחום החזק ביותר במכירות בקניון הוא האופנה. כדי לחזק את התחום הזה, אנו מייעדים בקניון עזריאלי קריית אתא מבצעים מיוחדים לחודש נובמבר, ואנשים מגיעים בהמוניהם לקניון ונהנים מהנחות והטבות מיוחדות על ביגוד, הנעלה ואקססוריז.

בנוסף, וכחלק מהרצון שלנו לשפר את חווית הלקוח כל הזמן, אנו מרחיבים את המבצעים גם לעולמות הפנאי –בתי הקולנוע והמסעדות בקניון, ועורכים הפעלות מיוחדות לילדים, כך שגם העסקים הללו מושפעים לטובה מהבלאק נובמבר".

אילו פעילויות מיוחדות אתם עורכים החודש בקניון?

"אחת הפעילויות המיוחדות והמושקעות שאנו מקיימים עבור ילדים, הוא טורניר כדורגל פיפ"א בקניוני עזריאלי. מדובר בטורניר משחקי כדורגל ב-XBOX שיתקיים במתחם גיימינג ייעודי בקניון, עם מסכי ענק ופרסים מדהימים, בהנחיית היוטיובר המפורסם מוטי ואקנין מערוץ LAGIM IL. סבב המוקדמות של הטורניר יערך בקניון ב- 28 בנובמבר. הטורניר מתקיים בפרישה ארצית, ומזמין ילדים מקריית אתא, חיפה והקריות להירשם ולבוא ולשחק את משחק הפיפ"א ב- XBOX מול שחקני הכדורגל בארץ.  בטורניר יהיו פעילויות נושאות פרסים שווים במיוחד, כשהפרס הראשון הוא, 500 שקלים ב- Xbox Gift Card והשתתפות באירוע הגמר. ההיענות לטורניר גבוהה מאוד והמון ילדים כבר נרשמו".

כיצד אתם נערכים לבלאק פריידי מידי שנה ולתנועת ההמונים בקניון?

"מאחר ואנו יודעים שאלו ימים חזקים עם תנועה גדולה יותר של אנשים בקניון, בדומה לתקופות החגים, אנו נערכים מראש ויודעים כמובן להתכונן לימים אלו".

האם השנה היתה תנועה גוברת במיוחד של צרכנים?

"לגמרי כן. החגים נפלו השנה בחודש אוקטובר, כך שאנשים החלו במרוץ הקניות כבר מחודש ספטמבר ונהנו ממבצעים לראש השנה. באוקטובר, אנשים רבים לא עבדו בשל החגים ולכן היה צמצום קל, אך בנובמבר כשחזרו לעבוד, ההתעוררות גברה מחדש, ואנשים רבים הגיעו לכל אורך החודש לקנות ביגוד וציוד לחורף ואנו מספקים עבורם את המבצעים הטובים והמתאימים ביותר לעונה".

קניון עזריאלי קריית אתא
כתובת: העצמאות 37, קריית אתא
קישור לאתר אינטרנט
עמוד המבצעים וההטבות בקניון
טלפון: 04-8711249


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר