ביטוח בריאות בצפון: הכירו את זאב רשף סוכן ביטוח ומשווק פנסיוני
ביטוח בריאות בצפון: הכירו את זאב רשף סוכן ביטוח ומשווק פנסיוני

ביטוח בריאות בצפון: הכירו את זאב רשף סוכן ביטוח ומשווק פנסיוני

אנשים רבים מתקשים למצוא את תמהיל ביטוח הבריאות הנכון והאפקטיבי ביותר עבורם, שישמש גלגל הצלה במקרה בו חלילה יחלו במחלה קשה ויזדקקו לכספי הביטוח. בכתבה הבאה תקבלו את כל התשובות לשאלות החשובות בתחום ביטוח בריאות בצפון

פורסם בתאריך: 5.12.19 18:15

בשוק קיים מגוון רחב של מוצרי וחברות ביטוח, תהליך הבחירה במוצר הנכון עשוי להיות מאתגר מאוד עבור אנשים שאינם עוסקים בתחום, ואינם מבינים את הפוליסות המורכבות ואת ההטבות שמציעים ביטוחי הבריאות השונים. לצורך כך, חשוב מאוד להיעזר בסוכן ביטוח מומחה ומנוסה בתחום ביטוח בריאות בצפון.

"עבודתו העיקרית של סוכן הביטוח המקצועי, היא להתאים את פוליסת הביטוח המתאימה והאפקטיבית ביותר לצרכיו של כל אחד מהלקוחות בהתאמה אישית", אומר זאב רשף, סוכן ביטוח ומשווק פנסיוני בצפון. זאב רשף עובד בתחום כעשרים שנה, הוא צבר ידע מעמיק ומקיף במוצרי הביטוח השונים על כלל מורכבותם ומסייע ללקוחותיו בהבנת הפוליסות הארוכות והמורכבות על כלל התנאים והנספחים, בכדי שלא יישאר שום ספק או שאלה לא פתורה.

על הניסיון והמומחיות שלו בתחום ביטוחי הבריאות, כסוכן ביטוח בריאות בצפון, אומר זאב רשף: "מזה עשרים שנה שאני עוסק בתחום הביטוח והפנסיה. עיקר עבודתי היא בהתאמת סוג הביטוח והפוליסה הספציפיים למצב הבריאותי של הלקוח, לצרכיו, תקציבו ורצונותיו העתידיים. כמובן שיש לבדוק תחילה אילו כיסויים מספק לו ביטוח הבריאות במסגרת קופת החולים ומה חשוב עבורו להשלים באמצעות ביטוח פרטי, ואילו אלמנטים הכי חשובים לו עצמו, בהיבט הכיסוי הבריאותי".

מהם הדברים החשובים והקריטיים ביותר שיש לדעת בהקשר לביטוח בריאות?
"שני דברים קריטיים שעליהם אני לא מוותר בשום מקרה ותמיד אמליץ ללקוחותיי הם כיסוי  להשתלות בארץ ובחו"ל, ותרופות שאינן כלולות בסל הבריאות.

"בנושא ההשתלות, כאשר נדרשים חלילה להשתלה וממתינים להשתלה דרך קופת החולים, ההמתנה עשויה להתארך למשך חודשים ארוכים ומצריכה גם ועדות רפואיות. חברות הביטוח  הפרטיות לעומת זאת, קשורות עם מרכזים רפואיים בחו"ל המאפשרים השתלות מידיות לפי הצורך.

"ביטוח לרכישת תרופות שאינן בסל הבריאות לא קיים בביטוחי הבריאות המשלימים של קופות החולים, ניתן ורצוי לרכוש את הביטוח במסגרת ביטוח בריאות פרטי בלבד. זה חשוב וקריטי שיהיה כיסוי לתרופות שאינן בסל, כיוון שעלויות התרופות הללו עשויות להגיע לאלפי שקלים לחודש ויותר. בנוסף, הרפורמה בחברות הביטוח לאספקת כיסוי לתרופות מותאמות גנטית היא ממש בגדר מצילת חיים.

"היום, בעולם ביטוחי הבריאות, שני הסעיפים הללו הם בגדר חובה. את כל הנושאים האחרים אפשר לשקול ולהחליט מה מומלץ להוסיף לפי רצון וצורך".

אילו שירותים עיקריים מספקים ביטוחי הבריאות השונים?
"השירותים העיקריים הנכללים בפוליסות הבריאות הפרטיות הם: ניתוחים בארץ ובחו"ל, טיפולים מיוחדים בחו"ל, השתלות בארץ ובחו"ל, מימון תרופות שאינן כלולות בסל הבריאות, וניתן להרחיב את הכיסויים גם לטיפולי רפואה משלימה, טיפולים אמבולטוריים, תחליפי ניתוח, טיפולים פסיכולוגיים וקבלת סכום כספי במקרה של גילוי מחלה קשה".

מהי החשיבות בקבלת סכום כספי במקרה של גילוי מחלה קשה?
"אנשים רבים שואלים אותי לגבי הנושא הזה – למה זה נחוץ? מצב רפואי קשה או מחלה קשה מאלצים את בני המשפחה להירתם לטיפול בחולה. במרבית המקרים, הם יצטרכו לקחת חופש מהעבודה ולהוציא כספים מעבר להוצאות הישירות שאולי ישולמו להם על ידי קופת החולים. לדוגמה, בן זוג שצריך להיעדר מהעבודה כמה חודשים כדי לטפל בבת זוגתו, אין ערובה לכך שהוא יקבל כספים ממקום אחר. הסכום הכספי שניתן מחברת הביטוח במקרה של גילוי מחלה הקשה, נע בין 100 אלף שקלים ועד 500 אלף שקלים, תלוי בפוליסה, זה סכום שעוזר במידה משמעותית, כשבן הזוג המטפל בחולה, צריך להיעדר מהעבודה, וזו רק דוגמה אחת ויש מצבים רבים נוספים לצורך בכסף".

מהי הרפורמה בביטוחי הבריאות משנת 2016, וכיצד היא באה לטובת המבוטחים?
"הרפורמה בביטוחי הבריאות נכנסה לתוקף בפברואר 2016, ומטרתה להגביר את התחרות בשוק הביטוח. על פי הרפורמה, חברות ביטוחי הבריאות מחויבות לעדכן את מבוטחיהן באפשרות לעבור לפוליסות מהסוג החדש. כדאי לשקול את יתרונות וחסרונות הפוליסה הקיימת לעומת החדשה ולבצע החלטה מושכלת בהתאם להעדפותיהם האישיות, לשינויים הצפויים וכיצד הם ישפיעו עליכם ועל הכיס שלכם.

"היתרונות העיקריים למבוטחים על פי הרפורמה: מחויבות חברת הביטוח לבצע מדי שנתיים עדכון לפוליסות הקיימות בהתאם להתפתחות הרפואה בארץ ובחו"ל. יתרון נוסף, במסגרת הרפורמה החדשה, פוליסות הבריאות העיקריות ינוסחו כפוליסה אחידה שתכלול את הכיסויים הבאים: ביטוח ניתוחים, טיפולים חלופיים והתייעצות עם מומחים. הרפורמה מאחדת את כיסוי הניתוחים בפוליסות ביטוחי הבריאות, כך שכולן מספקות כיסויים שווים. (זאת במטרה להגביר את התחרות בין חברות הביטוח ולהקל את השוואות מחירי הפוליסות לצרכנים). הפוליסה האחידה החדשה, מאפשרת למבוטח לבחור מנתח לפי רשימה ובית חולים בעצמו, בעת הצורך בניתוח.

"אני ממליץ לכל אחד לבחון אפשרות להמיר את הפוליסה בביטוח הבריאות הקיים לפוליסה אחידה על פי הרפורמה, וליהנות מיתרונות נוספים. כמובן שבמהלך הייעוץ שלי, אספק הסבר מעמיק לגבי כל פוליסת בריאות, מרכיביה ויתרונותיה עבור הלקוח".

זאב רשף, סוכן ביטוח בריאות בצפון, סוכן ביטוח, מציג גישת ייעוץ ביטוח חכמה ותשומת לב אישית יוצאת דופן. כך, הוא מייצר עבור לקוחותיו פתרונות חכמים ויצירתיים בהתאמה אישית. הגישה ההוליסטית שלו לראייה כוללת של מצב הלקוח וצרכיו, גובשה תוך עשרים שנות עבודה וניסיון נצבר ומוכח בעולם הביטוח ועדכון מתמיד בשינויים במדיניות ובחוק. זאב רשף, טייס בחיל האוויר בעברו, בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול, בעל 20 שנות ניסיון כסוכן ביטוח.

 

זאב רשף סוכן ביטוח ומשווק פנסיוני בצפון

כתובת המשרד: סוכנות שחם, צ'ק פוסט חיפה. מגיע לבית הלקוח.

טלפון: 052-3455523

קישור לאתר

זאב רשף. צילום: אלון לויטה

זאב רשף. צילום: אלון לויטה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר