צילום: ליאור טורם

קלוס חוצות המפרץ: פתיחת סניף חדש בהשקה נוצצת

עובדי חברת "קלוס" המתמחה בארונות מתקדמים, מאמינים באמונה שלמה בכוחה של עבודת צוות. השבוע קיבלנו לכך הוכחה באירוע ההשקה של סניף החברה החדש בחוצות המפרץ

פורסם בתאריך: 11.12.19 11:05

מתחם "קלוס חוצות המפרץ" היה נראה נוצץ במיוחד השבוע, כשנהרו אליו אינספור מעצבי פנים מהשורה הראשונה, כמו: מושיק גלאמין, מורן נווה, דלית ונגרובסקי, מורן טאוו, חגית ברנשטיין ועוד, לצד אושיות מוכרות, כגון: יבגני זרובינסקי, מיטל דיין מתוכנית הטלוויזיה "גולסטאריות" ומנכ"ל המתחם חיים חורש.

הסיבה לחגיגת העיצוב הזו היא כמובן הסניף המחודש והיפהפה של "קלוס"- רשת ארונות ההזזה המובילה בארץ בכלל ובאזור הצפון בפרט, אשר מנהלת 6 סניפים ברחבי הארץ: ראשל"צ, באר שבע, ירכא, ק.ביאליק, צ'ק פוסט וחוצות המפרץ.

הסניף החדש בחוצות המפרץ תוכנן בניצוחה של המעצב אורין סילבר, אשר ערכה במקום שיפוץ ועדכון מסיבי, על מנת להעניק ללקוחות הרשת חווית רכישה אמנותית וצבעונית וליצור מקום שיעביר, הן באווירה והן מבחינת ההיצע, את הלך הרוח היצירתי של החברה.

"רשת 'קלוס' עולה מדרגה", מספרת לנו מנהלת הסניף אודט יחיאל. "הסניף החדש כולל מגוון רחב של אפשרויות ומציע הרבה מעבר לארונות הזזה. בסניף חוצות המפרץ תמצאו פתרונות אחסון ועיצובים חדשים ותוכלו ליהנות משירות אישי מטעם אחד ממעצבי החברה. יתרה מזאת, תוכלו ליהנות ממיטות ייחודיות וממזרנים נוחים בעלי גמישות המתפרשת על פני רגישויות שונות. כל אלה הם פרי יצירתו של בית המותג 'קלוס'".

הרשת מוכרת מאוד בעולם העיצוב ונחשבת למובילה בתחומה בקרב מעצבים ואדריכלים בארץ. לפני מספר חודשים, נבחרה הרשת לככב בסדרת הרשת של מושיק גלאמין "חי בשיפוץ" ואספה המלצות ומחמאות מקיר לקיר מטעם מעצבי הפנים המובילים של ישראל.

ב"קלוס" מבטיחים לנו שהסניף החדש הוא רק צעד אחד בדרך ארוכה לקראת שורה של חידושים ופיתוחים שישנו את עולם עיצוב הבית. בהתאם לקו המחשבה הזה, הוציאה החברה קולקציה חדשה של מזרנים עם גמישות ייחודית ומגוון גדול של חומרים ועיצובים מסקרנים, אותם תוכלו לראות בכל אולמות התצוגה. כמו כן, נעשים שיפורים טכנולוגיים בשיטות הייצור ובמערך האספקה.

לכל אחד מאיתנו יש את הדעות, האמונות והעקרונות שלו ומן הסתם שנהיה בטוחים יותר במחשבותינו שלנו. אך חשוב לדעת שקבוצת אנשים מרקעים שונים מהווה סוג של מדגם מייצג, אשר יכול להתאים את המוצר בצורה שקולה ומגוונת יותר עבור הקהל הרחב.

חברת "קלוס" מוכיחה כי עבודת צוות ופתיחות מחשבתית הן הבסיס לפיתוח יצירה בעלת מעוף. שלל ארונות ההזזה המתקדמים של "קלוס" מהווים בשורה חדשה בענף אפילו במושגים בינלאומיים, זאת הודות ליצירתיות של כל חברי הקבוצה הלוקחים חלק בפיתוח העסק.

כל חברה זקוקה למעט השראה חיצונית, גם אם עובדיה אינם בהכרח מודעים לכך. כשאנו שקועים עמוק ביצירה משל עצמנו, אנו לעתים לא מצליחים לראות את התמונות המקיפה, או במילים אחרות: מה שרואים מכאן, לא רואים משם. לכן, אם רק נהיה פתוחים לקווי מחשבה שונים וייחודיים, נוכל לשפר פלאים את המוצר שלנו.

מושיק גלאמין עם מנהלי הרשת: אירוע השקה נוצץ. צילום: ליאור טורם

מושיק גלאמין עם מנהלי הרשת: אירוע השקה נוצץ. צילום: ליאור טורם

גם מנהלי חברת "קלוס" מאמינים כי פיתוח יכולות עיצוביות ברמה גבוהה הינו תוצאה של שאיבת השראה מאמנים רבים. לכן, שולחת החברה מידי שנה נציגות עובדים לתערוכת עיצוב במילאנו, שם נחשף הצוות לשלל פיתוחים והמצאות שמעוררים את דמיונם ותורמים להם רבות בפיתוח מוצרים חדשניים שלא נראו כמותם בענף הארונות.

מותג הפרימיום של "קלוס" מציע שלל ארונות הזזה המיוצרים מחומרי גלם איכותיים וכוללים שלל פטנטים מתקדמים. בין מוצרי החברה, ניתן למצוא ארונות קו אפס במישור אחד, ארונות ""SPREAD עם מנגנון ייחודי לסגירה במישור אחד המייצר חשיפה לכל מפתח הארון ועוד המון ארונות מיוחדים וחדשניים שהחברה מייצרת בבלעדיות.

בסניף הדגל של "קלוס" שבחוצות המפרץ לא רק תיהנו ממגוון ארונות רחב, אלא גם משירותיהם המסורים של מעצבי הפנים המובילים של המקום. באמצעות תוכנה ייחודית שפותחה בבלעדיות עבור חברת "קלוס" יוכלו המעצבים לבנות עבורכם סקיצה מותאמת אישית לארון, אותה תוכלו לבחון מכל הצדדים. הסקיצה כמובן תותאם למידות החדר ולעיצובו הכללי, כך שתוכלו ליהנות בדיוק ממה שהזמנתם.

קלוס חוצות המפרץ
כתובת: החרושת 19, חיפה
שעות פעילות: ימים א'-ה' 9:30-21:00, יום ו' 9:00-14:00, יום שבת 11:00-22:00
טלפון: 04-6027119
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם

קלוס חוצות המפרץ: שואפים גבוה. צילום: ליאור טורם

קלוס חוצות המפרץ: שואפים גבוה. צילום: ליאור טורם


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אנחנו ברהיט פור יו עובדים עם ר.א ריהוט מצויינים דמישים באפשרויות ועשירים במגוון אבישי רהיט פור יו rahit4u

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר