הצגות ילדים לחנוכה בחיפה: "הסופגטרון". תמונה מתוך הצגה "הקוסם". צילום: עומר שטיין
הצגות ילדים לחנוכה בחיפה: "הסופגטרון". תמונה מתוך הצגה "הקוסם". צילום: עומר שטיין

הצגות ילדים לחנוכה בחיפה: ה"סופגטרון" חוזר

ה"סופגטרון" של תיאטרון חיפה מציע הצגות שיוציאו את הילדים שלכם בחנוכה מהמסכים ויגרמו להם לגלות עולם חדש וקסום, שכולו מתרחש מול עיניהם על הבמה

פורסם בתאריך: 17.12.19 17:48

אם נודה על האמת, זה לא מספיק לדבר על כך שהילדים שקועים במסכים שלהם ושצריך לעשות שינוי. כדי שהשינוי יקרה צריך לפעול, לעשות, להגשים, ואת זה בדיוק עושים בתיאטרון חיפה – מנגישים את התיאטרון, ההצגות והאומנות הכה מיוחדת הזו לילדים, כשאחד השיאים של הפעילות היא המיזם "סופגטרון", שמתרחש בהצלחה רבה מזה שבע שנים ומספק אלטרנטיבה מצוינת למופעי חנוכה.

השנה תוכלו ליהנות מהצגות הילדים הטובות בישראל, שיעלו על במת תיאטרון חיפה במהלך החג, החל מיום שבת ה- 21.12.19 ועד יום חמישי ה- 26.12.19, במחיר מיוחד של 49 שקלים בלבד.

חמש הצגות נבחרו עבורכם ועבור ילדיכם השנה במיוחד לחג החנוכה. כל ההצגות משלבות מוסיקה מקורית, תפאורות צבעוניות וגם לא מעט הומור. אך לא פחות חשוב מזה בכל אחת מהן יש ערך מוסף ממנו יוכלו הילדים ללמוד משהו קצת שונה ובדרך מהנה על החיים עצמם.

"לצפות בתיאטרון זו חוויה שמשלהבת את כל החושים, בין אם מדובר בצופה מבוגר ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בילדים", אומרת ניצה בן צבי, מנכ"לית תיאטרון חיפה. "מהותו של התיאטרון היא לעורר שאלות ולשקף תמונת מראה לחברה, על מנת להפוך את העולם שלנו למקום טוב יותר בעתיד. תיאטרון חיפה שואף להעביר את השאיפה הזו לדור הצעיר".

לדבריה, תפקידו של התיאטרון הוא להיות אמנות המשפיעה על עיצוב רוח הקהל ומציבה בפני הקהל יעדים של תיקון רוחני .אין ספק שזה בא לידי ביטוי גם בהצגות שיעלו השנה ב"סופגטרון".

"מולאן" - סיפורה של נערה סינית שמתחפשת ללוחם. צילום: כפיר בולוטין

"מולאן" – סיפורה של נערה סינית שמתחפשת ללוחם. צילום: כפיר בולוטין

כך למשל, ההצגה הראשונה שתועלה בשבת ה- 21.12.19 "שבעת הגמדים ושלגיה" (מיועדת לגילים 6-12) המספרת את סיפורה של להקת תיאטרון נודד המגיעה אל העיר על מנת להציג את האגדה האהובה "שלגיה ושבעת הגמדים". אלא שברגע שעולה המסך הכל משתבש – המראה מספרת בדיחות, הגמדים רבים אחד עם השני ללא הפסק, שלגיה המפונקת משתלטת על כולם, הנסיך אוכל את התפוח וראש העיר מאיים לסגור את התיאטרון. במשך שעה יחשפו הילדים לכך שחברות אמיתית מנצחת כל מכשול – השחקנים בהצגה לומדים לוותר, לשתף פעולה ולהסתדר זה עם זה על אף השוני ביניהם. "ההצגה מתובלת בהמון רגעים של צחוק, אך מיטיבה להעביר מסרים נהדרים לילדים שמזדהים עם השחקנים על הבמה ומעודדים אותם לפתור כל בעיה", ממשיכה בן צבי.

גם בהצגה "החבר הכי טוב שלי" (מיועדת לגילים 4-10) יוכלו הילדים להזדהות עם הגיבור – עידו, ילד בן 10 שמבודד מחבריו, רוקם חברות אמיצה עם פרדי הכלב. בין השניים נרקמת מערכת יחסים מיוחדת מלאת רגש והומור. החברות שנוצרת ביניהם מעניקה לשניים ביטחון, אהבה ותחושת שייכות שישנו את עולמם.

הצגות נוספות שיעלו ב"סופגטרון" הן: "מולאן" – סיפורה של נערה סינית שמתחפשת ללוחם ומתגייסת לצבא ומסייעת בתחבולות לסינים לנצח את ההונים וזוכה לאות הוקרה בקיסר סין. ההצגה ביא שילוב של תיאטרון, תנועה, מוזיקה ואקרובטיקה מעולם התרבות הסינית; "הקוסם מארץ עוץ" – סיפורה המסע המופלא של דורותי וחבריה אל הקוסם הגדול שימלא את משאלותיהם ויגשים את חלומם; "הדייג ודג הזהב" – תיאטרון מחול מרהיב וצבעוני בשילוב וידאו ארט, המפגיש את הילדים עם כך שמי שמאושר הוא אינו זה שיש לו הכל, אלא זה שנהנה ממה שיש לו.

תיאטרון חיפה
כתובת: רחוב פבזנר 50, חיפה
טלפון: 04-8600500
קישור לאתר

הסופגטרון תיאטרון חיפה. עיצוב: דותן לידז'י

הסופגטרון תיאטרון חיפה. עיצוב: דותן לידז'י


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר