יריב מרקו, דותן שלום, פרופסור בן הרוש מנהלת המחלקה האונקולוגית, מיטל מנשס. צילום עצמי
יריב מרקו, דותן שלום, פרופסור בן הרוש מנהלת המחלקה האונקולוגית, מיטל מנשס. צילום עצמי

ביוזמת ה"סינמול": אירוע מיוחד בבית החולים רמב"ם

פורסם בתאריך: 21.12.19 22:37

חג החנוכה כבר בפתח ובקניון סינמול לב המפרץ החליטו להדליק את האור במחלקה האונקולוגית לילדים בבית החולים רמב"ם. הבוקר מנכ"ל הקניון דותן שלום ומנהלת השיווק מיטל מנשס הגיעו למחלקת הילדים האונקולוגית של בית החולים בידיים מלאות בכל טוב וזאת על מנת לשמח את ליבם של הילדים החולים ולהנציח את טל מרקו שאושפז ונפטר לפני כשנה וארבעה חודשים, בן 11 שנים, במחלקה זו.

אל השניים הצטרף אביו של טל יריב מרקו שהוא גם חבר קרוב של שלום. יריב שאיבד את בנו לאחר מאבק ממושך במחלה מקדיש את רוב זמנו בפעילויות השונות להנצחתו של טל ועושה הכל על מנת לשמח את הילדים החולים ולתמוך בהורים המלווים.

מאז מותו של טל, משפחתו נוהגת להנציח את בנם ואת אובדנם הקשה בדרכים שונות, ועם כל הכאב בדרכים משמחות..
על שמו של טל הוקמה קבוצת ריצה, תמונתו של טל מתנוססת על חולצתם של מאות רצים ממקומות שונים בארץ. טל היה ילד שמח במיוחד, חברותי, צנוע, אהב מאוד לעזור, נתן המון כבוד לאחר ואין דרך טובה יותר להנציח את שמו בפעילות חלוקת שי מתוק ומואר לכבוד החג לילדים החולים במחלקה האונקולוגית.

גם כאן לקחו את הכל צעד אחד קדימה ואת המארזים המפנקים שקיבלו הילדים במחלקה האונקולוגית רכשו דרך עמותת " שכולו טוב " – אשר מכשירה ומשקמת אנשים בעלי מוגבלויות ונכויות, ואלה מועסקים בעמותה, אורזים את המתנות והופכים לחלק בלתי נפרד מהקהילה – ובכך תרומה נוספת ומשמעותית ביצירת הזדמנות אמיתית לשינוי ואדם ולחברה.
כמובן שכל כספי המארזים נתרמים לטובת פיתוח קהילה זו.

עם כל הקושי לראות את הילדים החולים וההורים התומכים מבלים את זמנם בבית החולים, הבוקר היה בוקר של תקווה וקצת שמחה לראות את כולם שמחים בצל המחלה.

לסיום, השניים הוכיחו לכולנו, שגם עם לו"ז צפוף, ניהול קניון סינמול הענק שהופך למרכז בילוי מרכזי, וההכנות לכבוד אירועי החג בקניון אפשר לעצור את הכל ולהדליק את האור גם במקומות הכי חשוכים.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר