חנות פרחים גרין: כשאהבה ואיכות נפגשים לחגיגה פרחונית. תמונה ממאגר Ingimage
חנות פרחים גרין: כשאהבה ואיכות נפגשים לחגיגה פרחונית. תמונה ממאגר Ingimage

חנות פרחים גרין: כשאהבה ואיכות נפגשים לחגיגה פרחונית

סידורי פרחים, עציץ ייחודי למשרד או זר כלה. כשתכירו את ליסה, שוזרת אומנותית ההופכת כל זר פרחים לפסטיבל של אהבה – כבר תמצאו סיבה טובה לחזור. חנות הפרחים שבבעלותה כבר הפכה לשם נרדף למקום המושלם למתנה ייחודית ומרגשת

פורסם בתאריך: 29.12.19 11:41

אין מתנה שמסמלת יותר הוקרה, תודה והערכה מזר פרחים מרשים ויפה. אם התמזל מזלכם וקיבלתם זר מעוצב מבית "גרין פרחים", כנראה שהשקיעו בכם מחשבה נוספת בבחירת הטוב ביותר. "כבר שנים שאני יודע, יום הולדת, יום נישואין או סתם יום שישי – מה שיעשה לאשתי את היום הוא זר הפרחים של ליסה", מסביר לי בחיוך לקוח קבוע. "אלו לא רק העיצובים היפים, שמושקעת בהם מחשבה ויצירתיות, אלא גם השירות והאכפתיות. ממש מרגישים את האהבה, כאילו גם היא נארזת עם המתנה", מוסיפה לקוחה מרוצה.

גרין: עיצובים, מחשבה, יצירתיות ומקצועיות. צילום עצמי

גרין: עיצובים, מחשבה, יצירתיות ומקצועיות. צילום עצמי

סידור פרחים מעוצב בהתאמה אישית
אם אתם תוהים מה כל כך מיוחד בחנות הפרחים גרין, התשובה היא שילוב של דיוק, מקצועיות ואיכות. מיד עם בואכם לחנות תפגשו בצוות מקצועי ומסביר פנים. כולם שוזרים איכותיים שיודעים לעצב זר בהתאמה אישית לכל לקוח לפי הצורך והתקציב. כך שלא משנה כמה סידורי פרחים ראיתם עד עכשיו, מיד תבחינו שיש פה משהו שונה ומקסים.

בחירת הצבעים, ההקפדה על איכות הפרחים ושמירה על טריותם, המבחר העצום והזנים המיוחדים מאפשרים שפע של אפשרויות: זרי פרחים, סידורי פרחים, עציצים, זרים לראש, מתוקים, שוקולדים ועוד מתנות מיוחדות. בחנות הפרחים גרין כבר יודעים כיצד להפוך כל יום שמח – ליום שכיף לזכור .

זו הסיבה שלקוחות רבים בוחרים לשדרג את הימים הכי מיוחדים בחיים באמצעות המתנה היפה ביותר של הטבע – פרחים. זה מתחיל כמובן ביום החתונה עם זר פרחים יפהפה לכלה, ממשיך בעיצוב אולם עם נגיעות של פרחים אמיתיים או ממשי שמוסיפים יופי וקסם למקום, וממשיך בחגיגות אהבה נוספות. גם בימי הולדת, בריתות, בר ובת מצווה או מסיבת רווקות תוכלו למצוא את ליסה עושה ניסים ונפלאות ומוסיפה אור ויופי עם סידורי פרחים משגעים.

שזירת פרחים ועיצוב שולחנות אירועים זוהי מלאכת מחשבת. נדרש לכך לא רק כישרון, טאצ' ואהבה גדולה למקצוע, אלא גם יכולת עיצובית שמוסיפה לכל חלל אמירה אישית. ליסה משלבת חדשנות, טרנדיות וסגנונות מיוחדים בהתאמה אישית לכל אירוע, כך שבעלי השמחה והאורחים ירגישו את החגיגיות באוויר.

בין השירותים שליסה ופרחי גרין מציעים נכללים עיצוב אירועי חברה, עמדות שזירת פרחים, סדנאות שזירה, עיצוב זרי כלה, עיצוב אירועי בוטיק ועוד.

גרין מציגים: ניחוחות של אהבה. צילום עצמי

גרין מציגים: ניחוחות של אהבה. צילום עצמי

שזירת פרחים – כל אחד יכול
את מגע הקסם של ליסה אי אפשר לפספס, אם בעבר כפסנתרנית מחוננת ואם כיום כשוזרת מקצועית המומחית במספר סגנונות. את כל הסודות והשיטות ליסה חושפת בקורס שזירה בין כעשרה מפגשים. הסדנא מותאמת אישית ומתחילה מרמת מתחילים וממשיכה למתקדמים ומקצועיים, כך שבכל שלב תוכלו ללמוד מהטובה ביותר כיצד לגרום לאנשים לחייך.

רומנטי, אירופאי או יפני – כל סידורי הפרחים המדליקים של ליסה, אותם תוכלו לראות בחנות ולהתאהב בעצמכם ביופי, הם אומנות שניתנת ללמידה. כך שכל אחד יכול לפנק את עצמו וללמוד בין למטרות תחביב ובין למטרות עסקיות את סודות המקצוע.

המתנה המושלמת – גיפט קארד
כבר יש לה את כל הבשמים שבעולם, ואת השמלות שלה היא בוחרת בעצמה. כשאתה באמת רוצה לשמח את אהובתך – הענק לה זר פרחים יפה שיאיר לה את היום. טיפ מאיתנו – ממש עוד מעט נגמרת השנה. איך אפשר לחגוג את בואה של שנת 2020 ולהתחיל את השנה ברגל ימין? עם חגיגת המבצעים וההנחות שמחכים לכם לכבוד הסילבסטר. בחנות הפרחים גרין כבר תמצאו את הדרך לשמח את היקרים לכם מכל. עציץ יפה למשרד, זר פרחים לאמא או סידורי פרחים יפים לאהובה כבר יבטיחו לכם התחלה טובה לשנה החדשה.

ואם הגעת לחנות הפרחים גרין ולא הצלחת לבחור האם סחלב לבן, זר פרחים מתוק ושוקולדי או בכלל עציץ מיוחד – אל תתלבט, הענק לה גיפט קארד שיאפשר לה לבחור את המתנה המושלמת.

 

חנות פרחים גרין

כתובת: כרמיאל, הפלמ"ח 14
טלפון: 052-5751072
אתר הבית
פייסבוק 
קישור למייל 

שעות פתיחה: א – ה: 8:30-22:00  ו: 14:00 – 8:30

לא משנה מה האירוע, בגרין תקבלו את המענה המתאים ביותר. צילום עצמי

לא משנה מה האירוע, בגרין תקבלו את המענה המתאים ביותר. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר