הראל ברודסלי סוכן נדל"ן (צילום: מאגר התמונות ingimage)
הראל ברודסלי סוכן נדל"ן (צילום: מאגר התמונות ingimage)

הראל ברודסלי סוכן נדל"ן

תקופת הקורונה הביאה עימה שינוי מציאותי שעל אף חסרונותיו הרבים, טומן בחובו יתרונות לא מעטים. אחד מהם היא ההתקדמות הדיגיטלית בתחום השיווק והמכירות בכלל, ובתחום הנדל״ן בפרט. הכירו את הראל ברודסלי – סוכן נדל"ן מוכשר ועתיר ניסיון, בחברת רימקס, שייקח אתכם לסיור ווירטואלי ויקדם את העסקה שלכם, בלי לקום מהספה.

פורסם בתאריך: 18.2.21 17:34

תקופת הקורונה הביאה עימה שינוי מציאותי שעל אף חסרונותיו הרבים, טומן בחובו יתרונות לא מעטים. אחד מהם היא ההתקדמות הדיגיטלית בתחום השיווק והמכירות בכלל, ובתחום הנדל״ן בפרט. אם אתם משתוקקים לקנות או למכור דירה ומרגישים חסומים בגלל הקורונה, הכירו את הראל ברודסלי – סוכן נדל"ן מוכשר ועתיר ניסיון, בחברת רימקס, שייקח אתכם לסיור ווירטואלי ויקדם את העסקה שלכם, בלי לקום מהספה.

שלושה עשורים של ערך מוסף

הראל החל את דרכו בתחום השיווק והמכירות, כאשר מעל 35 שנה עסק בענף התרופות. הוא גדל בקליפורניה, עלה לארץ בשנת 81', והתמקם בחיפה בעקבות לימודיו בטכניון. לאחר שהגיע למיצוי מסוים במסגרת הקריירה שלו, חיפש נתיב חדש שישלב הן את היכולות והכישורים שלו, והן את הממשק עם אנשים. כך, הראל נכנס לתחום הנדל״ן ויחד עם סל הכלים שצבר לאורך הקריירה – שירות מסור, בגרות, אחריות ועוד, הצליח לצבור קהל לקוחות מרוצה עד מאוד. ״נכנסתי לתחום כשידעתי מה המשמעות של מתן שירות מקצועי״, מספר הראל, ״עבורי, כל בית הוא פרויקט בפני עצמו. יש אנשים שמסתכלים על מבנה כסתם תכולה, בשבילי יש נשמה מאחורי הבית״. ההתמחות העיקרית של הראל, נוגעת למכירה וקנייה של דירות ובתים יד שנייה, באזורים שונים בעיר חיפה – עיר שהוא אוהב ומכיר על בוריה.


הראל ברודסלי, צילום: רימקס ישראל

הראל ברודסלי, צילום: רימקס ישראל


לסייר בבתים ברחבי העיר – בלי לקום מהספה

התקופה הבעייתית בה אנו נמצאים לא מאפשרת לנו תנועה רבה בין בתים ובאופן טבעי אנו נמנעים משהייה עם זרים. מתוך כך, עולה קושי בתהליכי קנייה ומכירה של נכסים, היות שסיור בנכס הוא הכרחי. הראל, שזיהה את הבעיה מלכתחילה, יצר סיור וירטואלי ייחודי שדרכו ניתן לראות את הבית הרלוונטי דרך המחשב – באופן מוחשי ביותר. הראל מצלם את כל הנכסים שברשותו עם מצלמות מיוחדות של 360 מעלות, ועורך את התמונות לדגם מדויק של הנכס. כך, הוא מדריך את הלקוח בנכס ומראה לו אותו בצורה המאפשרת התרשמות מעמיקה. ״הסיורים הווירטואליים מקנים ללקוחות את היכולת לראות את הנכס בכל זמן נתון, מתי שנוח להם״, משתף הראל, ״מעבר לחסכון בזמן ובנסיעות, הסיור הווירטואלי נותן אפשרות לשמור על הבריאות ולהתקדם בעסקה הרצויה בו-זמנית״.

מקסימום מאמץ, מינימום זמן

שיטת העבודה של הראל, יוצאת מנקודת הנחה שמעמידה את שביעות הרצון של הלקוח, בבסיסה. מרגע החתימה על טופס העבודה, הראל מתחיל בחיפוש קפדני אחר אמצעים, בהתאם לצרכיו של הלקוח, ומנצל כל אפיק תקשורת על מנת להגדיל את החשיפה ולהצליח לבצע עסקה מהירה – הן עבור מכירה והן עבור קנייה של נכס. ״הכי מהר שהבאתי דירה לחוזה, היה תוך שבועיים״, אומר הראל, ״אני לא מסתפק במודעה בעיתון, באינטרנט או ברשתות החברתיות. אני עושה את המקסימום שאני יכול כדי להגדיל את הסיכויים למצוא מתעניינים רלוונטיים ולסגור את העסקה במהירות – העיקר שהלקוח יהיה מרוצה״. השירות המופתי של הראל, המקצועיות וההשקעה שלו, הביאו אליו קהל לקוחות מכובד שהגיע מפה לאוזן. הראל מחזיק רפרטואר עשיר של המלצות ושבחים מלקוחות קודמים וחבריהם, שיעידו על הצלחתו במימוש עסקאות.

איך לבחור מתווך? תנו לניסיון להעיד

שוק הנדל״ן מציע לא מעט מתווכים, אמנם כל אחד מהם פועל בשיטת עבודה ונקודת מבט אחרת. ההמלצה בבחירת מתווך, היא ראשית כל מתבססת על הניסיון המקצועי שלו או של המשרד ממנו הוא בא – ייתכן שיהיה מתווך חדש במשרד ותיק, שלוקח עליו את מלוא האחריות ומהווה גב עבור הלקוח. הרשתות החברתיות כמו אינסטגרם, פייסבוק, לינקדאין ואף יוטיוב, מלאות בפרסומים של מתווכים שלפיהם ניתן לראות את דרך העבודה והפרסום של המתווך, ולהבין אם הוא מתאים עבורכם. ״אני תמיד רואה חיבור בין לקוח למתווך, כסוג של ראיון עבודה״, מסביר הראל, ״כשאני בא לגייס נכס, אני תמיד בא עם מכתבי המלצה. מעבר לניסיון ולכישורי מכירה טובים, צריך לזכור שבעבודה עם בני אדם – הכימיה משחקת תפקיד. נכס הוא כמו יהלום, ומחירו תלוי ברוכש ובהסכמה בין מוכר לקונה. מבחינתי, מתן שירות הוא הקו המנחה אותי, ואני שוקד להשיג ללקוח את העסקה הטובה ביותר עבורו, שאיתה הוא יהיה הכי מרוצה״.

הראל ברודסלי – סוכן נדל"ן

טלפון: 054-4307120

פייסבוק עסקי: https://www.facebook.com/HarelBrodsly/

לינקדאין: https://www.linkedin.com/in/howard-harel-brodsly-95aa561/

אינסטגרם: https://www.instagram.com/howardharelbrodsly/


כתבה שיווקית


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר