זירת הרצח ברחוב נורדאו בחיפה (צילום: דוברות המשטרה)
זירת הרצח ברחוב נורדאו בחיפה (צילום: דוברות המשטרה)

רצח בחיפה: תושב העיר נורה למוות בדירה ברחוב נורדאו

מחקירה ראשונית עולה כי הקורבן, תושב חיפה, כבן 30, ניסה, ככל הנראה, לחטוף את נשקו של החשוד, אשר ירה בו בתגובה. על פי גורמי רפואה, הקורבן נפצע באורח אנוש ומת מפצעיו. החשוד בירי, בן 61, נעצר. זהו אירוע הירי השני ביממה בחיפה. אמש נפצע קשה תושב העיר, 35, מירי ברחוב סעדיה פז בחיפה

פורסם בתאריך: 21.8.21 14:18

רצח בחיפה. המשטרה עצרה לפני זמן קצר (שבת) תושב חיפה, בן 61, בחשד שירה למוות מוקדם יותר בגבר כבן 30 בדירה ברחוב נורדאו.

מהמשטרה נמסר: "המשטרה פתחה בחקירה לפני זמן קצר עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע ירי ברחוב נורדאו בחיפה. מחקירה ראשונית עולה כי הקורבן, תושב חיפה, ניסה, ככל הנראה, לחטוף את נשקו של החשוד, אשר ירה בו בתגובה. על פי גורמי רפואה הקורבן נפצע באורח אנוש.

 

 

ממד"א נמסר: "בשעה 11:27 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על פצוע מאירוע אלימות בבית בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לקריה הרפואית רמב"ם גבר כבן 40 במצב קשה עם פצע ירי בגופו.

פרמדיק מד"א חנן זוהר סיפר: "כשנכנסנו לדירה ראינו את הפצוע שוכב מחוסר הכרה עם פצע ירי בגופו. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, מתן תרופות להרדמה והנשמה ופינינו אותו במצב קשה להמשך טיפול בבית החולים".

זהו אירוע הירי השני ביממה בחיפה. אמש נפצע קשה תושב העיר, 35, מירי ברחוב סעדיה פז בחיפה.


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. גוראל, מצנע, יהב ולבסוף קליש גמרו על הדר

    רחובות הדר המפוארים ביותר הפכו תחת ראשי עיר ברמה אפגנית לשכונת עוני שבה תל- אביבים מפצלים דירות ומשכירים עליבות לנרקומנים שהביאו במיוחד מחבר העמים למטרה זו. תסתכלו על אפגניסטן ותבינו איך עיריית חיפה נראית .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר