זירת אירוע הירי ברחוב נתן אלבז (צילום: דוברות איחוד הצלה)
זירת אירוע הירי ברחוב נתן אלבז (צילום: דוברות איחוד הצלה)

שוב: פצוע קשה באירוע ירי ברחוב נתן אלבז בחיפה

מהחקירה עולה כי הקורבן, תושב חיפה בן 49, נפצע באורח קשה, על פי גורמי רפואה, ופונה לקריה הרפואית רמב״ם בעיר. המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה. חוקרי מז"פ אוספים ממצאים בזירה. הרקע והנסיבות בבדיקה

פורסם בתאריך: 24.8.21 19:25

המשטרה פתחה בחקירה לפני זמן קצר עם קבלת דיווח 100 בדבר אירוע ירי בחיפה. מהחקירה עולה כי הקורבן, תושב חיפה בן 49, נפצע באורח קשה, על פי גורמי רפואה, ופונה לקריה הרפואית רמב״ם בעיר. המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה. חוקרי מז"פ אוספים ממצאים בזירה. הרקע והנסיבות בבדיקה.

מדוברות איחוד הצלה – מחוז צפון נמסר, כי צוותי הרפואה של הארגון העניקו סיוע ראשוני לפצוע קשה כתוצאה מאלימות ברחוב נתן אלבז בחיפה.

שלמה גרוס, חובש באיחוד הצלה שהעניק לפצוע סיוע ראשוני, מסר: "מדובר בגבר בן 49 שנמצא על ידי עוברי אורח כשהוא פצוע במצב קשה. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה לקריה הרפואית רמב"ם כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה".

 

 

ממד"א נמסר: "בשעה 18:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על פצוע ברחוב נתן אלבז. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לרמב"ם גבר במצב קשה עם פציעה חודרת.

פרמדיק מד"א, עופר ניסים: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא בהכרה וסובל מפציעות חודרות ומדממות. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים מסכני חיים, חבישות ומתן תרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".

מאז יום שישי האחרון זה אירוע הירי השלישי בחיפה, באחד מהם, בשבת, נרצח תושב העיר.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר