מיון רמב"ם (צילום: דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)
מיון רמב"ם (צילום: דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)

"רופאים נאציים": תלונה במשטרה נגד אדם ששלח מייל נאצה לרמב"ם

בדוא"ל האלקטרוני של רמב"ם התקבל היום מייל עם כינויים חריפים נגד בית החולים והצוות המטפל. קב"ט בית החולים הגיש תלונה במשטרה. הנהלת רמב"ם: "השוואה של רופאי רמב"ם לנאצים היא חציית קו אדום בנאצות והסתה"

פורסם בתאריך: 30.8.21 18:14

קב"ט רמב"ם הגיש היום בצהריים (שני) תלונה בנקודת המשטרה הממוקמת ברמב"ם נגד גבר ששלח הודעת נאצה לתיבת הדוא"ל של בית החולים עם כינויי נאצה כמו "רופאים נאציים" וכד', על רקע מדיניות בית החולים המחייבת את בדיקת הנכנסים לרמב"ם לפי מדיניות תו ירוק.

הנהלת רמב"ם החלה השבוע לדרוש ממבקרים להציג בכניסה לבית החולים תו ירוק או אישור בדיקת קורונה שלילית. מטופלים שמגיעים לטיפול דחוף, מלווים של ילדים חולים או מלווים במקרים דחופים אחרים פטורים מהצגת תו ירוק או אישור בדיקה. בהמשך השבוע גם המוזמנים למרפאות החוץ בתור שנקבע מראש – יידרשו לתו ירוק. המטרה, כפי שקבע מנהל רמב"ם, ד"ר מיקי הלברטל, היא הפחתה בסיכון חשיפה מטופלים מאושפזים ושל צוות בית החולים לאפשרות הידבקות בנגיף. ההגבלות כוללות גם איסור כניסה של ילדים מתחת לגיל 12 לביקורים החל משעות אחר הצהריים.

 

 

הגבר ששלח את המכתב עם כינויי הנאצה, הוא, ככל הנראה מתנגד חיסונים. בדבריו הוא מתייחס לנושא התו הירוק כ"ניסוי באוכלוסייה שכופה מדינת ישראל".

"השוואה של רופאי רמב"ם לנאצים היא חציית קו אדום בנאצות והסתה", אמרו היום בהנהלת רמב"ם, "יש התבטאויות שאי אפשר לטאטא מתחת לשטיח וצריך לעשות להן סוף".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר