מהראן מוגרבי (שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
מהראן מוגרבי (שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

הנרצח ה-100 בחברה הערבית מתחילת השנה: מהראן מוגרבי מחיפה

אירוע רצח שני בחיפה בתוך שבועיים. ברמב"ם נקבע מותו של תושב חיפה, בן 42, שנורה אמש (שישי) ברחוב קיבוץ גלויות. פרמדיק מד"א עידן לביא סיפר: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפציעות חודרות ומדממות בגופו. הרדמנו והנשמנו אותו ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב"

פורסם בתאריך: 1.10.21 20:59

נקבע מותו של מהראן מוגרבי, תושב חיפה (42), שנורה אמש (שישי) ברחוב קיבוץ גלויות. צוות מד"א פינה אותו לקריה הרפואית רמב"ם, שם נקבע מותו. מוגרבי הוא הנרצח ה-100 בחברה הערבית מתחילת השנה.

מהמשטרה נמסר, כי כי היא חוקרת את האירוע ומבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה. חוקרי מז"פ אוספים ממצאים בזירה במסגרת חקירה שנפתחה. הרקע והנסיבות בבדיקה.

אירוע ירי ברחוב קיבוץ גלויות (צילום: דוברות המשטרה)

אירוע ירי ברחוב קיבוץ גלויות (צילום: דוברות המשטרה)

ממד"א נמסר אתמול: "בשעה 19:43 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על פצוע ברחוב קיבוץ גלויות בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לרמב"ם גבר כבן 40 במצב קשה ולא יציב עם פציעה חודרת".

פרמדיק מד"א עידן לביא סיפר: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפציעות חודרות ומדממות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים ומתן תרופות, הרדמנו והנשמנו אותו ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".

 

 

אירוע זה מצטרף לגל אירועי הפשיעה שמתרחשים במגזר הערבי בארץ בכלל ובחיפה בפרט. בשבוע שעבר חשף "כלבו חיפה והקריות" כי מפקד מחוז חוף, ניצב יורם סופר, הורה על העברתה של מפקדה משימתית של משמר הגבול המונה כ-120 חיילים לחיפה, כחלק מתגבור כוחות המשטרה במטרה לסייע במאבק באירועי הפשיעה בעיר.

רק בשבוע שעבר היו בעיר שני אירועי ירי, שניהם ברחוב אלנבי, שבאחד מהם נקבע מותו של הקורבן.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. צפוני

    חיפה חיפה עיר עם עתיד מה קורה בחיפה איפה המשטרה והשר לבטחון על הפנים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר