תקיפה מינית (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
תקיפה מינית (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

כתב אישום נגד תושב חיפה: ביצע מעשים מגונים בשש קטינות בהזדמנויות רבות

בכתב האישום נטען, כי רפאל סטיוי, בן 45, ביצע בספטמבר האחרון מעשים מגונים בשתי קטינות במתחם בית כנסת. עוד נטען, כי בין השנים 2014 עד 2017, הוא ביצע מעשים מגונים בארבע קטינות נוספות במספר רב של הזדמנויות. הוא נעצר בנתב"ג, כאשר היה בדרכו לחו"ל

פורסם בתאריך: 21.10.21 16:54

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד רפאל סטיוי (45) תושב חיפה, בגין עבירות מעשים מגונים בקטינה ללא הסכמה, שבוצעו בשש קטינות בהיותן בגילאי 16-8 במספר רב של הזדמנויות.

בכתב האישום, שהגישה עו"ד אילנה פיקוס-רויטבלט, נטען, כי הנאשם, נשוי ואב לילדים, ביצע בספטמבר האחרון מעשים מגונים בשתי קטינות, שטרם מלאו להן 16 שנים, שלא בהסכמתן החופשית, כשהן נמצאות במתחם בית כנסת.

 

 

בנוסף, נטען בכתב האישום, בין השנים 2014 עד 2017, במספר רב של הזדמנויות, כאשר שתי קטינות היו בגילאי 11-8 ושתי קטינות נוספות היו בגילאי 16-13 והתארחו בבית הנאשם, הוא נהג לבצע בהן מעשים מגונים שלא בהסכמתן החופשית – נגע בגופן מעל הבגדים, ולעיתים אף מתחת לבגדים. כלפי אחת הקטינות, כך נטען, הנאשם אף השמיע איומים שלא תספר על מעשיו להוריה וכן אמר לה כי מדובר במעשים תקינים שעושים לכל הבנות.

הפרקליטות הוסיפה בבקשת המעצר: "מחומר הראיות עולה, כי קיים יסוד סביר לחשש כי שחרורו של הנאשם יביא להתחמקות מהליכי שפיטה, שכן הוא נעצר בנתב"ג בדרכו לחו"ל".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר