האופניים שנתפסו אצל החשוד (צילום: דוברות עיריית חיפה)

גנב אופניים סדרתי נלכד הלילה בבת גלים

החשוד נתפס במהלך פעילות משותפת של פקח עירייה ושוטר כשברשותו שני זוגות אופניים וכלי פריצה. בירור העלה, כי הוא דרוש לחקירה בתחנות המשטרה לוד וחיפה על התפרצויות, השחתת רכוש וגניבת אופניים חשמליים

פורסם בתאריך: 20.12.21 11:27

פעילות משותפת של פקח עירוני ושוטר הביאה לתפיסתו הלילה (שני) של חשוד בהתפרצויות, השחתת רכוש וגניבות אופניים.

במהלך משמרת לילה, סמוך לשעה 03:30 לפנות בוקר, הבחינו הפקח העירוני, חביב אלבז, ושותפו השוטר בחשוד שברשותו שני זוגות אופניים ברחוב השרון בבת גלים.

החשוד בגניבת אופניים (צילום: דוברות עיריית חיפה)

החשוד בגניבת אופניים (צילום: דוברות עיריית חיפה)

כשראה החשוד, בשנות ה-50 לחייו, את הניידת, הוא השליך את אחד הזוגות מתחת לרכב ברחוב. בירור העלה, כי הוא דרוש לחקירה בתחנות המשטרה לוד וחיפה על התפרצויות, השחתת רכוש וגניבת אופניים חשמליים. בחיפוש על גופו נמצאו כלי פריצה כדוגמת איזמל, כפפות, פנס ומנעולים פרוצים וגנובים. הוא נעצר ונלקח לחקירה בתחנת חיפה.

 

 

מנהל אגף הפיקוח בעיריית חיפה, אילן חודידה: "שיתוף הפעולה עם המשטרה מוכיח את עצמו בכל פעם מחדש כמכפיל כוח. נמשיך בכוחות משולבים לפעול למיגור הפשיעה בעיר ולהעלאת תחושת הביטחון של התושבים".

כלי הפריצה שנתפסו אצל החשוד (צילום: דוברות עיריית חיפה)

כלי הפריצה שנתפסו אצל החשוד (צילום: דוברות עיריית חיפה)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מושיק המאמן

    מאסר של 3 שנים, 3 על תנאי וקנס גבוה ירתיעו אולי את הגנבים, גם אלו של האופניים והקורקינטים. בכלל כניסה לבית, חצר וכד' מבלי שהוזמנת, צריכה לשאת עונש מרתיע וכל הפוגע בגנב ,זכאי בהחלט.

  2. חיפה עיר פח

    לפני כמה שנים מצלמות האבטחה בבנין שלי תיעדו את פניו של גנב אופניים ש"הרים" כמה זוגות אופניים יקרות מהבנין בו אני מתגורר, בשכונה באיזור נוה שאנן. סרטי ההקלטה הועברו למשטרה והיא בחרה להתעלם. שמח בשביל אותם בני מזל שזכו להתיחסות מהמשטרה הפעם, שאולי יזכו לקבל את אופניהם בחזרה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר