מעצר חשוד (צילום: Nomadsoul1/depositphotos.com)
מעצר חשוד (צילום: Nomadsoul1/depositphotos.com)

תושב חיפה חשוד שתקף איש ביטחון ברמב"ם וגרם לו לשברים בפניו

מהחקירה עולה כי החשוד, ניסה להיכנס לבית החולים מבלי לעבור דרך הבידוק הביטחוני. כשהתבקש להזדהות על ידי מאבטחי בית החולים, תקף את ראש משמרת הביטחון ואיים על מאבטחים נוספים. ראש המשמרת אושפז ונזקק לניתוח

פורסם בתאריך: 8.3.22 16:21

המשטרה עצרה תושב חיפה (49), בחשד שתקף אתמול (שני) את ראש משמרת הביטחון של הקריה הרפואית רמב"ם וגרם לו לשברים בארובת העין ובלסת.

מהחקירה עולה כי החשוד, ניסה להיכנס לבית החולים מבלי לעבור דרך הבידוק הביטחוני. כשהתבקש להזדהות על ידי מאבטחי בית החולים, תקף את ראש משמרת הביטחון ואיים על מאבטחים נוספים. לראש משמרת הביטחון נגרמו, כאמור, שברים, הוא אושפז ונזקק לניתוח.

בתוך כך, לאחר שמאבטחי בית החולים השתלטו על החשוד, הוא נעצר ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

הבוקר (שלישי) ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בחיפה. בית המשפט הורה על שחרורו של החשוד בתנאים מגבילים. בערר, שהוגש לבית המשפט המחוזי בעיר, נקבע כי תנאי השחרור יישארו על כנם.

מהמשטרה נמסר, כי תמשיך לפעול נגד אלימות פסולה וחמורה שתופנה כלפי עובדי ציבור ותפעל למצות את הדין עם המעורבים בהתפרעויות האלימות.

 

 

מהקריה הרפואית רמב"ם נמסר: "מנהל משמרת האבטחה, שהותקף אתמול בלילה, ייכנס בשעה הקרובה לניתוח לטיפול בשברים בעצמות הפנים, אותם ספג במהלך הניסיון להשתלט על גבר אלים, שהתפרץ לתחום בית החולים ללא אישור וסירב להזדהות. הנהלת רמב"ם רואה בחומרה רבה מקרים של תקיפת עובדים מכל המגזרים ומחזקת את ידי המאבטחים שעומדים בקו הראשון מול אירועי האלימות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר