כוחות משטרה ברחוב אלמותנבי (צילום: חגית הורנשטיין); בתמונה הקטנה: סמר כּלאסאני
כוחות משטרה ברחוב אלמותנבי (צילום: חגית הורנשטיין); בתמונה הקטנה: סמר כּלאסאני

בתם של בני הזוג יצאה למרפסת וצעקה: "הוא רוצח את אימא שלי"

שכניה של סמר כּלאסאני שנרצחה הבוקר, על פי החשד על ידי בעלה, עדיין המומים. שכנה מתארת: "הייתי בבוקר במרפסת. פתאום ראיתי את בעלה של סמר נכנס לבית, כשיש לו סכין ביד. צעקתי לו: 'מה אתה עושה?'. הוא הכניס את אשתו לבית, סגר את הדלת ואז שמענו משם צרחות 'הצילו, הצילו'. זה היה נורא"

פורסם בתאריך: 12.6.22 13:48

שכניה של סמר כּלאסאני, שנרצחה הבוקר (ראשון) ברחוב אלמותנבי בעיר, מתקשים להירגע ממה שעבר עליהם.

חנא כארם, שכן, שהיה בביתה של כּלאסאני הבוקר, תיאר את מה שקרה: "היא הייתה במטבח והביאה לי את הקפה לסלון. אמרה לי שנשתה ביחד. פתאום היא ראתה את בעלה קופץ בחוץ. יצאתי מיד. הוא נכנס לבית, קראתי לו, הוא לא ענה לי. סגר את הדלת ונכנס בפנים. פתאום הבת שלהם יצאה החוצה וצרחה 'הוא רוצח את אימא שלי, הוא רוצח את אימא שלי', ובשניות, נגמר הסיפור. המשטרה הגיעה אחרי רבע שעה בערך".

חוקרי מז"פ ברחוב אלמותנבי (צילום: חגית הורנשטיין)

חוקרי מז"פ ברחוב אלמותנבי (צילום: חגית הורנשטיין)

פאדי באכר, שכן נוסף, ששמע את צעקותיה של בתם של בני הזוג, מתאר: "ניסיתי להיכנס לבית בדלת הראשית, אבל לא הצלחתי. אז קפצתי דרך המרפסת של השכן. הוא השתגע. הוא דקר אותה שלוש דקירות בלב. ניסיתי לבצע בה החייאה והרחקתי אותו. הוא אמר לי: 'תציל אותה, תציל אותה', ורק אז הוא החל לדקור את עצמו. היא הייתה אשת חיל, אישה זכה כשלג, אין כמוה. לא הייתה ולא נבראה כמוה. אני מכיר אותם מילדות, גדלנו יחד. הם התחתנו, לא היו להם שום בעיות ופשוט מאוד הוא השתגע. נפצעתי ביד, אבל אני לא יודע איך זה קרה, כי ניסיתי להרחיק אותו, כדי לעשות לה החייאה.

"האמת, פחדתי שהוא יתקוף אותי במהלך ההחייאה, אז שכן אחר תפס אותי ואני המשכתי לבצע החייאה. אני בעצמי בטראומה. בחיים לא חשבתי שכזה דבר יכול לקרות, הם היו זוג למופת, היו שקטים, כמו זוג יונים. היא עבדה במשביר כל החיים שלה ועזרה למשפחה מגיל אפס. גם הוא לא היה עצלן. שניהם היו זוג למופת, אני לא מתאר לעצמי מה קרה. לגבי השמועות, ידענו שלפני זמן מה הוא ניסה להתאבד והוא נעלם לתקופה, כי היה מורחק. פתאום התעוררתי בגלל הצרחות של הבת".

 

 

ג'והיינה כארם, אשתו של חנא: "יצאתי בבוקר למרפסת. פתאום ראיתי את בעלה של סמר נכנס לבית, כשיש לו סכין ביד. צעקתי לו: 'מה אתה עושה?'. הוא הכניס את אשתו לבית, סגר את הדלת ואז שמענו משם צרחות 'הצילו, הצילו'. זה היה נורא. הבת שלהם יצאה לרחוב וצעקה: 'הוא רוצח את אמא שלי'. זה נמשך כך כמה דקות ואז היה שקט. סמר הייתה אישה מדהימה. שכנה טובה. כואב הלב עליה".

לבני הזוג שלושה ילדים: בן 31, שוטר; בת 26, ובן 22, מתנדב במשטרה. אבי המשפחה, החשוד ברצח, עבד במסעדת "קלאמריס" בסטלה מאריס.

חבורת צעירים שהתגודדה במרפסת של הבית השכן העלתה חששות לגבי מצבה של הבת שאמורה הייתה להתארס מחר. "היא בטח תהיה בטראומה כל החיים", הם אמרו, "מעניין אם היא תתחתן".

מה אתם יכולים לספר על האבא?

"הוא איש טוב ממש. הוא לא היה מלצר בקלאמריס, אלא מנהל. היו שמועות שהוא הסתבך עם כספים".

במסעדת "קלמאריס" לא היו מעוניינים הבוקר לדבר על הרצח. "אם זה בקשר למקרה של הבוקר, אני לא רוצה לדבר", אמר ל"כלבו – חיפה והקריות", מי שהציג את עצמו כחלק מהנהלת המסעדה. "הוא באמת עבד פה, אבל כבר חצי שנה שהוא לא עובד אצלנו".

בעקבות הרצח בחיפה, עמותת יוזמות אברהם מעדכנת: 37 ערבים קיפחו את חייהם בשנת 2022 עד כה בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה. 35 מהם אזרחים ושניים שאינם אזרחים. מבין הנרצחים – שש נשים; 25 מהקורבנות נורו למוות; 23 מהקורבנות היו עד גיל 30.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר