כוחות משטרה ברחוב אלמותנבי (צילום: חגית הורנשטיין); בתמונה הקטנה: סמר כּלאסאני
כוחות משטרה ברחוב אלמותנבי (צילום: חגית הורנשטיין); בתמונה הקטנה: סמר כּלאסאני

כתב אישום: רצח את אשתו ב-13 דקירות סכין בבטן ובגב

לבית המשפט המחוזי בעיר הוגש כתב אישום נגד מארון כלאסני בגין רצח אשתו, סמר, בחודש שעבר בביתה ברחוב אלמותנבי. על פי כתב האישום, הבעל החליט להמית את אשתו לאחר שהבין כי אינה רוצה לשוב לחיות עימו

פורסם בתאריך: 4.7.22 12:51

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מארון כלאסני (54) תושב חיפה בגין רצח אשתו סמר כלאסני, לאחר שביקשה להיפרד ממנו.

על פי כתב האישום שהגיש עו"ד ראמי סלאמה, הנאשם היה נשוי לסמר (51), ולהם שלושה ילדים משותפים. עד חודש מארס האחרון, הנאשם, המנוחה ובתם התגוררו יחד, אך היחסים בין הנאשם והמנוחה היו מתוחים. במהלך אותו חודש, על רקע החרפת הסכסוך, עזב הנאשם את הדירה ועבר להתגורר בבית אימו.

עוד נטען באישום, כי ביוני האחרון נפגשו הנאשם, המנוחה, הבת ובני משפחה נוספים בבית אימו של הנאשם, בקשר למסיבת אירוסיה של הבת. על רקע הסכסוך ורגשות הזעם והתסכול של הנאשם מהפגישה שהייתה, הוא הבין כי אין בכוונת המנוחה לחזור לחיות עימו והחליט להמיתה. הנאשם, כך נטען, הצטייד במכל גז מדמיע ובסכין מטבח, נסע עם מונית לבית המנוחה ברחוב אלמותנבי בעיר, והמתין במונית בסמוך לבית במשך כשעה, תוך שהוא עוקב אחר היוצאים והנכנסים לבניין. עוד נטען, כי בשלב מסוים, הנאשם קפץ ממרפסת השכנים למרפסת דירתה של המנוחה, כשבאותה העת ישבה הבת בחדר האורחים. הבת הופתעה מכניסת הנאשם לדירה והחלה לצעוק, ובתגובה, ריסס אותה אביה בגז מדמיע, הדף אותה אל מחוץ לדירה ונעל את הדלת.

לאחר מכן, כך נטען, ניגש הנאשם למנוחה, ריסס את פניה בגז מדמיע, בעוד היא נמלטת מפניו לכיוון מרפסת הדירה. הנאשם רדף אחריה למרפסת, תפס בידה, משך אותה בכוח חזרה לתוך הדירה תוך כדי שהיא מתנגדת לו, בעודה אוחזת במעקה המרפסת. על מנת להתגבר על התנגדותה, היכה אותה הבעל בבטן וגרר אותה לתוך הדירה.

 

 

על פי כתב האישום, הנאשם דקר את המנוחה 13 פעמים בחזה ובגב באמצעות שתי סכינים, בזמן שהבת והסבתא של המנוחה מחוץ לדירה, צועקות ומתחננות בפניו שלא יפגע בה. לשמע זעקותיהן, התאספו שכנים רבים מחוץ לדירה. אחד השכנים נכנס לדירה מבעד למרפסת, וכשראה אותו הנאשם, השליך הסכין מידו. בשלב זה, נטען באישום, בזמן שהמנוחה שרועה על הרצפה פצועה אנושות ומתבוססת בדמה, ניגש הנאשם למטבח, נטל סכין אחרת ודקר את עצמו באזור הבטן, עד שאחד השכנים השתלט עליו ולקח את הסכין מידו.

כתוצאה מהדקירות העצמיות של הנאשם נגרמו לו 16 חתכים בדופן הבטן, שלושה מהם עמוקים והשאר שטחיים.

המנוחה הובהלה לבית החולים תוך ביצוע פעולות החייאה, אך זמן קצר לאחר הגעתה לבית החולים, נקבע מותה. כתוצאה מהדקירות העצמיות של הנאשם נגרמו לו חתכים, וגם הוא הובהל לבית החולים רמב"ם שם אושפז וטופל.

כתב האישום מייחס לנאשם עבירת רצח בנסיבות מחמירות. לפיכך ביקשה הפרקליטות לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר