קנאביס (צילום: TeriVirbickis/depositphotos.com)
קנאביס (צילום: TeriVirbickis/depositphotos.com)

החשד: סגן אלוף במיל' אחראי על מסרוני הפצת הקנאביס

חוקרי יחידת הסייבר הארצית בלהב 433 איתרו את המכשיר שבו נעשה שימוש להפצת מסרונים המציעים סמים. החשוד הוא סגן אלוף במילואים ששירת ביחידה טכנולוגית מובחרת. החשוד נעצר היום, כחודש לאחר מעצרם של שלושה חשודים אחרים שמעורבים בהפצת המסרונים

פורסם בתאריך: 11.7.22 15:15

משטרת ישראל הודיעה היום (שני) כי במסגרת המאבק שהיא מנהלת בתופעת הסחר בסמים והפצתם באמצעות הודעות SMS, המשטרה איתרה את המכשיר שבו נעשה שימוש להפצת המסרונים ועצרה חשוד העומד מאחורי הפעלתה. החשוד הוא סגן אלוף במילואים ששירת ביחידה טכנולוגית מובחרת.

מהמשטרה נמסר כי ביחידת הסייבר הארצית בלהב 433 התנהלה בחודשים האחרונים חקירה סמויה שבמסגרתה התחקו החוקרים אחר גורמים שהיו מעורבים בהפצתם של מאות אלפי מסרונים, שבאמצעותם הוצע לציבור לרכוש סמים. ב-13 ביוני עצרו חוקרי היחידה שלושה חשודים תושבי מרכז הארץ כמי שהיו מעורבים בהפצת המסרונים ובהפצת הסמים, ובעת מעצרם נתפסה ברשותם כמות סמים גדולה. כעבור עשרה ימים הגישה יחידת התביעות בלהב 433 כתב אישום נגד החשודים, מלווה בבקשה למעצר עד תום ההליכים.

 

המכשיר להפצת המסרונים (צילום: דוברות משטרת ישראל)

המכשיר להפצת המסרונים (צילום: דוברות משטרת ישראל)

 

 

עוד נמסר כי על אף היעדר שיתוף פעולה מצדם של הנאשמים, לפני ימים אחדים איתרו חוקרי יחידת הסייבר הארצית במחסן באזור מרכז הארץ את המכשיר שבאמצעותו הופצו ההודעות שמציעות סמים. היום כאמור, עצרו חוקרי היחידה תושב פתח תקוה החשוד כמי ש"עמד בראש ההתארגנות העבריינית", היה אחראי על תפעולו של המכשיר וניהל את כל הפעילות.

הקצין החשוד, בשנות ה-30 לחייו, הועבר לחקירה ביחידת הסייבר בלהב 433. בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו עד ליום חמישי.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר