תאמר חוג'יראת, החשוד ברצח, בעת הגשת כתב האישום (צילום: עבדאללה שמא)
תאמר חוג'יראת, החשוד ברצח, בעת הגשת כתב האישום (צילום: עבדאללה שמא)

כתב אישום בפרשת הרצח בסירקין: מסכת התעללות אכזרית

לפי כתב האישום, החשודים ברצח, תאמר חוג'ירת וקארין סמנודי, שכניו של יורי בוגוזמוב, דרשו ממנו כסף, וכאשר סירב הם היכו אותו, דקרו אותו למוות ואז הציתו את הדירה כדי לשבש את החקירה

פורסם בתאריך: 1.8.17 16:11

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (שלישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד תאמר חוג'יראת, הנאשמים ברצח יורי בוגוזמוב שאירע ברחוב סירקין ב-10 ביולי. כתב האישום הוגש בגין סעיפי רצח, שוד בנסיבות מחמירות, הצתה ושיבוש מהלכי משפט. הנאשמים חוג'יראת, בן 27 מחיפה, וסמנודי, בת 25 מתל אביב, התגוררו באותו הבניין עם המנוח.

כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ענבל ברונסון, מפרט פרשה מזעזעת של סחיטה שקדמה לרצח האכזרי. מהנטען בכתב האישום עולה כי הנאשמים, שלא עבדו למחייתם, ביקשו כספים מהמנוח כמה פעמים והוא אכן נתן להם כסף. כשבוע לפני הרצח ביקשו הנאשמים מהמנוח כסף והתלוו אליו. הוא משך 2,000 שקל ממכשיר כספומט בבנק הפועלים ברחוב הנביאים ומסר להם חלק מהכסף.

ביום הרצח ביקשו הנאשמים שוב כסף מהמנוח. הנאשם נטל עמו סכין מטבח, ושלושתם נכנסו ביחד לדירתו של בוגוזמוב. הנאשמת נעלה את הדלת והנאשם דרש כסף מבוגוזמוב. כאשר הוא סירב לקח חוג'יראת גביע קידוש מהמדף והכה במנוח בראשו. לאחר מכן הוא שלף סכין, הצמיד אותה לצווארו של המנוח ודרש ממנו שימסור לזוג את כרטיס האשראי שלו. בוגוזמוב הצביע על מיקומו של כרטיס האשראי ועל שטר של 50 שקל ומסר את הקוד הסודי, והנאשמת יצאה מהדירה על מנת למשוך באמצעותו כסף.

בוגוזמוב ניסה לצעוק לעזרה, אך הנאשם דקר אותו והוא נפל. לאחר שהנאשמת חזרה לדירה חיפש הזוג כסף בתוך הבית. המשיבה מצאה שקית שבה 23 שקל במטבעות ולקחה אותה. בשלב זה הציתו השניים את הדירה באמצעות בקבוקים של חומרים דליקים שהיו בדירה.

שכן של המנוח שמע רעשים מוזרים, פתח את דלת ביתו והבחין בנאשם שנמלט מהדירה והנאשמת אחריו. הנאשם עטף את הסכין בחולצה והחביא בחדרון בקומה הראשונה. השניים עלו לדירתם, הנאשם התקלח והחביא את הבגדים שלבש בפח אשפה ואת כרטיס האשראי של המנוח החביא מתחת לאריחי חרסינה במקלחת. לפי כתב האישום, מותו של בוגוזמוב נגרם כתוצאה מהדקירה בצוואר שגרמה לפגיעה בכלי דם ראשיים.

הנאשמת הודתה ברוב סעיפי האישום והסבירה אותם בפחד מפני הנאשם, אשר לטענתה הכה אותה בעבר.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אילנית

    פשוט מזעזע! תתי אדם.
    אני לא מאמינה שהנאשמת פחדה ממנו.
    מסכן הקרבן. כואב הלב!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר