זירת האירוע ברחוב אלנבי (צילום: דוברות איחוד הצלה כרמל)
זירת האירוע ברחוב אלנבי (צילום: דוברות איחוד הצלה כרמל)

תושבת חיפה הואשמה בניסיון לרצח בנה

הפרקליטות הגישה לבית המשפט כתב אישום נגד רחמה עבד אל-רחים (52), שלפיו היא שפכה על בנה בן ה-36 סיר מלא בנוזלים רותחים ודקרה אותו בסכין. הבן עדיין מאושפז בבית החולים. הנאשמת טוענת כי הבן נהג להכותה

פורסם בתאריך: 4.1.18 11:22

הפרקליטות הגישה לבית הדין המחוזי בחיפה כתב אישום נגד רחמה עבד אל-רחים, תושבת חיפה בת 52, באשמת ניסיון לרצח בנה נביל בן ה-36. לפי כתב האישום, ב-17 בדצמבר 2017 מילאה האם, שמתגוררת ביחד עם בנה, סיר במים, שמן, סוכר, מלח לימון ושעווה והרתיחה את תכולתו. אחר כך נכנסה לחדר שבו ישן בנה ושפכה את תכולת הסיר על פלג גופו העליון. בכתב האישום מתואר כי הבן קם וניסה להגיע למקלחת, ואז היא נעצה סכין בחזהו.

הבן נמלט החוצה, וכשהשכנים שמעו את צעקותיו הם הזמינו אמבולנס. הוא פונה לבית החולים כשסכנה נשקפת לחייו, ושם נותח. מאז המקרה ועד היום הוא מאושפז בבית החולים. האם חזרה לדירה, שטפה את הרצפה מסימני הדם וניקתה את הסיר בכוונה לשבש את הליכי החקירה.

 

 

בכתב האישום מצוין כי הסכין חדרה לעומק בית החזה של הבן וגרמה לקרע בריאתו הימנית. כמו כן הוא סובל מכוויות בדרגה 3-2 ב-30 אחוז משטח גופו. הפרקליטות מאשימה את האם בניסיון לרצח, בגרימת חבלה בכוונה מחמירה ובשיבוש הליכי משפט.

עבד אל-רחים הודתה במיוחס לה, אמרה שהיא התכוונה להרוג את בנה ולהתאבד, וטענה שהבן נהג להכות אותה. לראיה היא מסרה למשטרה מכשיר הקלטה שיש בו לכאורה חומר המאשר את הדברים. נוסף על כך היא הביעה צער על מעשיה.

עבד אל-רחים שהתה במעצר מאז המעשה. בשל ההערכה כי היא מהווה סיכון לבנה ביקשה הפרקליטות היום (חמישי) מבית המשפט לעצור אותה עד תום ההליכים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כתושבי רוממה היה לנו סיוט מתמשך. השכונה היתה מפוצצת בחניות. משתמשים במוניות כדי לנוע ממקום למקום כדי לא לפנות את המכונית…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר