הנאשם באונס הקטינה (צילום מתוך דף הפייסבוק של הנאשם)
הנאשם באונס הקטינה (צילום מתוך דף הפייסבוק של הנאשם)

הוגש כתב אישום נגד אנס הקטינה

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לבית המשפט המחוזי כתב אישום נגד צעיר בן 21 תושב חיפה בגין עבירות מין חמורות, התעללות בקטין או בחסר ישע, כניסה והתפרצות למקום מגורים ופריצה לרכב. בית המשפט אישר לפרסם רק את תמצית כתב האישום

פורסם בתאריך: 25.6.20 17:21

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד צעיר בן 21 תושב חיפה בגין עבירות מין חמורות, התעללות בקטין או בחסר ישע, כניסה והתפרצות למקום מגורים ופריצה לרכב. בית המשפט אסר לפרסום את כתב האישום ואת בקשת המעצר כלשונם, והתיר לפרסם רק את תמצית כתב האישום.

מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד לילך תמיר עולה כי ביום שבת, שישה ביוני, בסביבות השעה 4:00 לפנות בוקר הגיע הנאשם לבניין שבו מתגוררת הקטינה. הוא הבחין כי חלון הסלון של הדירה פתוח והחליט לפרוץ אל הדירה במטרה לבצע בה גניבה. הנאשם הסיר את רשת היתושים שהיתה מורכבת על החלון ונכנס לדירה.

הוא ניגש למטבח, הוציא סכין מאחת מהמגירות ונטל אותה עמו על מנת לפתוח באמצעותה ארונות נעולים. בשלב מסוים הוא הבחין בצרור מפתחות, ובהם גם מפתחות לרכב תלויים על מתלה, נטל את הצרור, פתח את דלת הדירה ויצא אל הרחוב, שם איתר רכב ששייך להוריה של הקטינה. הנאשם פתח את דלת הרכב, נכנס לתוכו, אך אז הבחין כי ברכב יש קודן. הוא חשש שהתנעת הרכב תפעיל אזעקה, בחר להימנע מגניבת הרכב וחזר אל הדירה.

 

 

הנאשם הסתובב בדירה, נכנס לחדרים נוספים ואז נכנס לחדר השינה של הקטינה. הוא הבחין בה ישנה במיטתה, סגר אחריו את הדלת, ניגש למיטתה, התכופף לעברה, נגע ברגליה, ובשל המגע היא התעוררה משנתה. אז תקף אותה הנאשם מינית.

מכתב האישום עולה כי הראיות בתיק כוללות ממצאי DNA רבים של הנאשם בזירה, הודאה ושחזור של הנאשם, חקירת הקטינה על ידי חוקרת ילדים ותיעוד רפואי. לנוכח מסוכנותו של הנאשם ביקשה הפרקליטות מבית המשפט להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. שרון

    מעניין, האם האנסים חושבים שהקורבנות שלהם נהנות מהאונס? לכן הם אונסים, הם לא חושבים שזה טרגדיה בשבילהן שלוקחים להן את עצמאותן, ושאתה נהפך באותו רגע לרוצח, שרוצח להן את הנשמה, והן מפחדות לאחר מכן מהצל של עצמן ועוברות סיוטים,
    זה ידוע שגבר רואה בחורה אז הוא נדלק במיוחד יפה וקטנה, כי זה טבוע בגברים שהם יצריים,
    אז נשים תקחו את התובנה הזאת ותשתדלו לא לא להתייחד עם גבר לבד ועוד לפרטט איתו, לא שהוא שונא אותכם הוא מחפש לפרוק את יצריו, ובמיוחד כשאתן מתערטלות יותר היצרים שלו מגיע לשיאים, ויש נשים שממש מתאמצות לגרות את הגבר, ויודעות כמה זה עובד

  2. עידית

    למה לא פשוט לסרס אותו ???
    איך ההורים לא שמעו שסוגרים את הדלת ועוד עם מפתח ? יש לסרס את האנס !!
    ובכלל
    כל אנס צריך לדעת את סופו – סירוס סירוס ושוב סירוס !

  3. תשובה לשרון

    איזה משפט אומלל זה לשאול אם האנס חושב שהנאנסת נהנית, ואח"כ לעסוק שוב בהאשמת הקורבן. אונס זו לא עבירה של משיכה, זו עבירה של אלימות!! גבר שאונס רוצה לשלוט, להכניע,להוכיח לעצמו משהו, וזה לא קשור לקורבן. בגלל זה גם קשישות נאנסות, אנשים עם מוגבלויות וכו'. ילדה שפרצו אליה לבית ולמיטה לא התייחדה ולא פיתתה ואין לה שום אשמה ושום אחריות! וגם אם לבשה מיני ועמדה בפתח הבית אין לאף אחד זכות לעשות בגופה כרצונו. עדיף שתמחקי את התגובה כי על פניו היא תמימה אבל למעשה היא מנציחה את הטיפשות, השיפוטיות והנבערות של חלקים בחברה לעולם הפגיעות המיניות ובדיוק בגלל דעות כאלו החברה שלנו ממשיכה להיות אלימה כלפי נשים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר