שחר רימוני הנאשם באונס (צילום מתוך דף הפייסבוק של שחר רימוני)
הורשע באונס. שחר רימוני (צילום מתוך דף הפייסבוק של שחר רימוני)

הותר לפרסום: הנאשם באונס הוא שחר רימוני מחיפה

אתמול הוגש כתב האישום, והיום התיר שופט בית המשפט המחוזי בחיפה ניצן סילמן לפרסם את שמו של הנאשם באונס הקטינה בת ה-10 בביתה - שחר רימוני, בן 21 מחיפה. עורך דינה של משפחת הילדה: "אנחנו סומכים על מערכת הצדק שתדאג כי בן האדם שעשה את המעשה הנורא הזה יישאר כל חייו בכלא"

פורסם בתאריך: 26.6.20 14:20

שופט בית המשפט המחוזי בחיפה ניצן סילמן התיר היום (שישי) לפרסום את שמו של הנאשם באונס הקטינה בת ה-10 – שחר רימוני, בן 21 מחיפה.

אתמול הגישה פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) לבית המשפט כתב אישום נגד רימוני בגין עבירות מין חמורות, התעללות בקטין או בחסר ישע, כניסה והתפרצות למקום מגורים ופריצה לרכב. בית המשפט אסר לפרסום את כתב האישום ואת בקשת המעצר כלשונם, והתיר לפרסם רק את תמצית כתב האישום.

מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד לילך תמיר עולה כי ביום שבת, שישה ביוני, בסביבות השעה 4:00 לפנות בוקר הגיע רימוני לבניין שבו מתגוררת הקטינה. הוא הבחין כי חלון הסלון של הדירה פתוח והחליט לפרוץ אל הדירה במטרה לבצע בה גניבה. רימוני הסיר את רשת היתושים שהיתה מורכבת על החלון ונכנס לדירה.

 

 

הנאשם ניגש למטבח, הוציא סכין מאחת מהמגירות ונטל אותה עמו על מנת לפתוח באמצעותה ארונות נעולים. בשלב מסוים הוא הבחין בצרור מפתחות, ובהם גם מפתחות לרכב תלויים על מתלה, נטל את הצרור, פתח את דלת הדירה ויצא אל הרחוב, שם איתר רכב ששייך להוריה של הקטינה. רימוני פתח את דלת הרכב, נכנס לתוכו, אך אז הבחין כי ברכב יש קודן. הוא חשש שהתנעת הרכב תפעיל אזעקה, בחר להימנע מגניבת הרכב וחזר אל הדירה.

הנאשם הסתובב בדירה, נכנס לחדרים נוספים ואז נכנס לחדר השינה של הקטינה. הוא הבחין בה ישנה במיטתה, סגר אחריו את הדלת, ניגש למיטתה, התכופף לעברה, נגע ברגליה, ובשל המגע היא התעוררה משנתה. אז תקף אותה רימוני מינית.

מכתב האישום עולה כי הראיות בתיק כוללות ממצאי DNA רבים של רימוני בזירה, הודאה ושחזור של הנאשם, חקירת הקטינה על ידי חוקרת ילדים ותיעוד רפואי. בית המשפט הורה על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

עו"ד מיכאל כרמל שמייצג את משפחתה של הילדה ביחד עם עו"ד יעל טוב-אל אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "אנחנו סומכים על מערכת הצדק במדינת ישראל שתדאג כי בן האדם שעשה את המעשה הנורא הזה יישאר כל חייו בכלא".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

22 תגובות
  1. שמשון

    כיסא חשמלי ,זה הכל.תודה.מקווה שיהיו אנשים מנווה שאנן שיטפלו בו.שמו יהיה מפורסם וזכור לעד.

  2. הגיימר האולטי טיבי

    זה הפורץ הכי מטומטם שראיתי בחיים שלי מי יוצא מהבית שהוא פרץ אליו נכנס לאוטו ואז אחרי זה חוזר לבית. הוא פשוט היה צריך לברוח אם האוטו.גם איך אף אחד לא שמע אותו קופץ מהחלון יוצא ונכנס לבית שובר מנעולים פותח דלתות ואונס את הקטינה. וגם למה לאנוס את הקטינה שמה במקום לעשות את זה במקום אחר או יותר טוב לא לעשות את זה בכלל זה כאילו הוא רוצה שיתפסו אותו.בקיצור גם חרא של בן אדם וגם בן אדם ממש מטומטם

  3. סוזן סוזן

    משפחה לתפארת שמממנת לו עורך דין יוקרתי. ככה זה במשפחות הכי טובות. מפלצת נותנת גיבוי למפלצת ג'וניור

  4. דור זבל

    מה קרה זה לא מרוקאי או ערבי יא גזענים אחד משלכם חלומה של כל אמא זה בחור אשכנזי תגובות יפות שזה אשכנזי למה?? אז צאו מהסרט שאתם חיים גם אשכנזים רוצחים גונבים אונסים וזה לא משנה אם הוא בא ממשפחה טובה או לא גדל פה דור דוחה של צעירים שחושבים שהם מלכי העולם

  5. רותי

    הלוואי שיתעללוו בו בכלא כמו שהתעלל בילדה!!! טינופת אדם!!!!! מאחלת לו שלא יראה אור יום!!!!!

  6. מכחר

    שמעתי חברים שהכירו אותו, שההורים שלו נטשו אותו ואת אחותו כשהיה בכיתה ט' ומאז התדרדרו הוא ואחותו. אומרים שלא היה בו משהו מוזר, כך שפשוט מחריד איך שהוא הגיע לעשות את המעשה הנורא הזה. ממש מחריד ועצוב.

  7. רחל

    איך אפשר לא לשמוע פורץ שנכנס מה ההורים עד כדי כך ישנים בלי לשמוע כלום. והילדה המסכנה איך לא צעקה . איך זה קורה בלתי נתפס דמישהו מסתובב ולא שומעים.

  8. מ. ח.

    לילדה נגרם נזק בלתי הפיך בגוף ובנפש . אני מתפללת שבית המשפט יכסח אותו ושאלוהים שבשמיים יהרוג אותו אמן

  9. אלון

    וואי מה שהוא עתיד לעבור בכלא…. הוא לא יוכל ללכת מרב זרגים שיקבל. אין עבירה יותר שנואה בכלא מאשר עבירת מין בחסר ישע. חלאת אדם

  10. יעל

    פשוט נזק לכל החיים.מקווה שבאמת יהיה כל חייו מאחורי סורג ובריח.רצח את הנשמה שלה
    ילדה מסכנונת.

  11. נהני

    מה עבר לו בראש? נראלי שהוא חולה נפש שהוא הגיע למצב קיצון כזה… זה לא הגיוני לעשות מעשה כזה נורא. האם יש לו הורים?

  12. מזעזע

    הילדה בת 10!!!
    זה לא מישהו שראוי לטוב בחייו אחרי מעשה שכזה.
    שייכנס לכלא לכל החיים ויירקב שם.
    אנחנו בתור הורים צריכים אחרי מקרה כזה במיוחד לשמור על ביטחון ילדינו ולא להשאיר דלתות וחלונות פתוחים ולהפעיל אזעקות ועד ללחצני מצוקה בחדר הילדים אשר דבוקים למיטה כמו אלה שיש בבית חולים או לחשוב על דרכים שימנעו את אותם המקרים בהם חוליגנים ומוחות מעוותים מחליטים לפרוץ לפרטיות של אנשים אחרים ולעשות מה שבא להם.

  13. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הבחור הזה הרס לילדה את החיים רצח לה את הנפש .מגיע מאסר ולסבול

  14. סבתא לנכדות שמזועזעת

    מפלצת!!!.נא לא להעליב את החיות.
    הוא לא חיית אדם ,הוא הרע והגרוע ביותר,נוא בזוי נבזה ומפלצת.
    כמה חבל שאין גזר דין מוות על עבירות מזעזעות כאלה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר